Ik ben nog steeds de trotse vader van 3 prachtige zonen
Ik vin da niet kunnen hoor 32k...
Echt asociaal...
Echt asociaal...
jeeee, met een flush van iets meer dan 1.000 een plaatsje gestegen in de overall top van DPC, van 36 naar 35 
@ witlof
ik heb me aangemeld bij de Dutchpowercows en daarbij als subteam divison brabant ingesteld. Werkt dit niet goed dan?
Ik vond het ook zonde om mijn blocks die ik nu al heb weg te moeten gooien. Ook kwam ik niet bij de lijst te staan op jullie site. Ik ben wat dat betreft echt een newbie en ik snap niet wat ik precies moet doen. Ik had de ini file van jullie in het programma staan en heb daarmee een aantal blocks gehaald, maar ik vind die nergens terug. Ik sta nu in 6 dagen op ongeveer 200 blokjes.
ik heb me aangemeld bij de Dutchpowercows en daarbij als subteam divison brabant ingesteld. Werkt dit niet goed dan?
Ik vond het ook zonde om mijn blocks die ik nu al heb weg te moeten gooien. Ook kwam ik niet bij de lijst te staan op jullie site. Ik ben wat dat betreft echt een newbie en ik snap niet wat ik precies moet doen. Ik had de ini file van jullie in het programma staan en heb daarmee een aantal blocks gehaald, maar ik vind die nergens terug. Ik sta nu in 6 dagen op ongeveer 200 blokjes.
JaySea77 wijzigde dit bericht 01-07-2003 18:22 (63%)
Hop, Hop Holland aan de top!
@JaySea77: Ik heb je opnieuw een mailtje gestuurd met wat extra uitleg. Hopelijk is het wat duidelijker strax 
Oh, en Mo-Bees: Mooie flush hoor en die 2K extra, ach, die je morgen toch gewoon minder
Oh, en Mo-Bees: Mooie flush hoor en die 2K extra, ach, die je morgen toch gewoon minder
Jah, je moet nu 2 X 2k flushen op de DPC-boeteaccount.quote:Witlof schreef op 01 July 2003 @ 18:46:
@JaySea77: Ik heb je opnieuw een mailtje gestuurd met wat extra uitleg. Hopelijk is het wat duidelijker strax
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Jah das een idee... flushen op boete account: crazycows@hotmail.com
Nice score voor DPC vandaag!
Dit moeten we vaker doen!
Dit moeten we vaker doen!
Als je niets te doen hebt......doe het dan niet hier.....
Reg. datum: 10 december 1999
Reg. datum: 10 december 1999
lolquote:* Mo-Bees trekt zich terug in onder de steen waar hij vandaan komt en gaat zich schamen
CURESEEKERS [# 1 @ Rosetta@home | # 2 @ FaD | # 3 @ TSC p 1 | # 21 @ D2OL p 1]
Canon 350D, Canon EF-S 18-55, Canon EF 70-200/4.0 L USM, EF 50mm f/1.8 II, Manfrotto 055DB + 141RC
maak je kans als je 9 van de 30 goed hebt
?
1-Intel® Pentium® 4 CPU 2.40GHz @ 3.12GHz, 512KB (100% Load m0000h) .:. (RAM) usage: 237/512MB (46.29%) .:. (GFX) RADEON 8500 SERIES, (Display) 1280x1024/32bit/75Hz
LOL...niet echt, ik heb er 20 uit 30 goedquote:
(en d'r zullen nog vele beteren langskomen...de echter diehard GoT people
Alcohol is for people who can afford to lose a few brain cells
quote:mcB schreef op 01 juli 2003 @ 22:27:
Verjaardag.... GoT bestaat 5 jaar. [afbeelding]
Doe de GoT kwis.
offtopic:
mcB had er 12 goed
offtopic:
OMG, ik had er wel 3 goed
OMG, ik had er wel 3 goed