WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.
Toon posts:

[NERO] importeren m3u playlist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een mp3 cd brandden vanuit ee m3u playlist met nero, nu lukt me dat niet op de een of andere manier :?

ik wil dus geen audio cd maken, en als ik dat bestandje ( blaat.m3u ) naar nero sleep dan pakt nero het gewoon als bestandje ( en niet als playlist ) als ik dit doe bij een audio cd ( om te brandden ) dan paktie het bestandje wel als playlist

bij cd-rom (ISO) paktie het dus als bestandje, maar hoe fix ik dat zo dat het als playlist wordt gepakt ?

Verwijderd

* kick *

Erg lang geleden, ik weet het. Maar heb precies dezelfde vraag, en ik heb het antwoord nog niet met de search of via Google kunnen vinden:

Ik wil een mp3-cd branden (dus geen audiocd), en ik wil dat alle nummers uit een m3u-playlist daarop komen te staan. Is er een makkelijke manier voor? Heeft Nero 6 het, of niet?

Voor de duidelijkheid: ik weet dat je in de audiomodus een m3u naar je compilatie kunt slepen en dat ze dan netjes geïmporteerd worden. Ik wil hetzelfde kunnen bereiken in de datacd-modus.

/edit
1 manier is om de m3u om te bouwen naar een BAT-bestand. Klein beetje omslachtig, maar is te doen. Andere manier is handmatig mp3's gaan slepen. Nee dus. De eerste manier ga ik misschien doen, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen andere oplossing is?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 13:55 ]

Verwijderd

Excuses, gelijk maar even de oplossing posten die ik gevonden heb:

m3u copy
Kopieert mp3tjes uit een playlist naar een bepaalde dir.

Ik had haast, daarom kickte ik zonder heel diep verder na te denken... :X