hoi tweakers, ik zit met het volgende probleem.
mijn startpagina is normaal gezien www.google.com
op zich niets mis mee.
nu enkele dagen geleden, terwijf ik wat aan het surfen was (weet niet mee exact welke site, bleek mijn startpagina ingesteld op
C:\Program Files\MS-Connect\Portal\portal.html
hier heb ik dus absoluut niet achter gevraagd.
mij goed, ik pas de url terug aan bij m'n setting, probleem opgelost... dacht ik...
wat is nu het probleem: elke avond, zo rond 23:15 wordt mijn startpagina hier weer op ingesteld.
Wat ik al gedaan heb:
- de map waarnaar de url verwijst opgezocht en gedeleted
- in men register gezocht naar sleutels die ermee te maken zouden kunne hebben, en deze verwijderd
- men cookies gewist
- men off-line webpages gewist
- men cache gewist
- virusscan (norton 2002, laatste update)
- spyware scan (ad-aware 6)
- naar de site zelf geweest, op zoek naar een 'unsubscribe) ( [knip - niet echt relevant en bevat 18+ content] ), niet gevonden
niets mag baten...
ik wil van dit probleem af, maar ik ben ten einde raad...
men pc formatteren en alles opnieuw erop zal wss wel een oplossing bieden, maar ik had het liever minder drastisch gezien...
wat nog relevant is:
windows 2000 professional, sp3
internetexplorer 6
kabelverbinding (telenet)
in princiepe variabel IP, maar men router houd al een dag of 60 mijn zelfde ip vast....
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het stoort me mateloos, en ik vind het ongehoord van de eigenaars van die site dat ze met zulke aggressiviteit klicks willen krijgen
mijn startpagina is normaal gezien www.google.com
op zich niets mis mee.
nu enkele dagen geleden, terwijf ik wat aan het surfen was (weet niet mee exact welke site, bleek mijn startpagina ingesteld op
C:\Program Files\MS-Connect\Portal\portal.html
hier heb ik dus absoluut niet achter gevraagd.
mij goed, ik pas de url terug aan bij m'n setting, probleem opgelost... dacht ik...
wat is nu het probleem: elke avond, zo rond 23:15 wordt mijn startpagina hier weer op ingesteld.
Wat ik al gedaan heb:
- de map waarnaar de url verwijst opgezocht en gedeleted
- in men register gezocht naar sleutels die ermee te maken zouden kunne hebben, en deze verwijderd
- men cookies gewist
- men off-line webpages gewist
- men cache gewist
- virusscan (norton 2002, laatste update)
- spyware scan (ad-aware 6)
- naar de site zelf geweest, op zoek naar een 'unsubscribe) ( [knip - niet echt relevant en bevat 18+ content] ), niet gevonden
niets mag baten...
ik wil van dit probleem af, maar ik ben ten einde raad...
men pc formatteren en alles opnieuw erop zal wss wel een oplossing bieden, maar ik had het liever minder drastisch gezien...
wat nog relevant is:
windows 2000 professional, sp3
internetexplorer 6
kabelverbinding (telenet)
in princiepe variabel IP, maar men router houd al een dag of 60 mijn zelfde ip vast....
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het stoort me mateloos, en ik vind het ongehoord van de eigenaars van die site dat ze met zulke aggressiviteit klicks willen krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door intoxicated op 06-06-2003 02:12 ]