[Win2k] Muis doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025
Ik ging strax aan mijn andere computer zitten, en ik druk op de aanknop. Hij bleek al aan te te staan dus zette ik hem per ongeluk uit :S. Toen zette ik hem na 10 seconde weer aan en hij start dus op. Toen had ik geen muis pijltje meer. Ik ging naaar configuratiescherm en keek bij de muis software. Daar herkende hij geen muishardware. Dus ik het stekkertje eruit en ff blazen enzo, toen goed er weer in, en toen een reboot. Toen deed de muis het nog niet, dus downloadde ik een driver voor mijn intellimouse 1.2A. Deze had ik helemaal geinstalleerd en toen reboote ik weer. Nu deed hij het nog niet en ik snap niet wat er mis is, jullie een idee?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:42

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Al een andere muis geprobeerd?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Van USB poort naar PS2 poort of is het een PS2muis?

• Msel
Het is een ps2 muis, ik ga nu een andere muis proberen

• Msel
omg met mijn andere muis, Intellimouse 1.3A werkt hij wel, Kan het zijn dat de muis inneens kapot is??

Verwijderd

draadbreukje zou kunnen. Ik heb er hier nog wel een paar liggen met een draadbreukje. Beetje heen en weer wrotten met het draadje en kijken of ie opeens wel iets doet. Ik heb maanden gewerkt met een muis waarvan ik het draadje aan de muis had vast getaped omdat dat de enige manier was om hem nog werkend te krijgen, maarja, een nieuwe muis hoeft niet zo duur te zijn.

Of is ie draadloos?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 17:33:
draadbreukje zou kunnen. Ik heb er hier nog wel een paar liggen met een draadbreukje. Beetje heen en weer wrotten met het draadje en kijken of ie opeens wel iets doet. Ik heb maanden gewerkt met een muis waarvan ik het draadje aan de muis had vast getaped omdat dat de enige manier was om hem nog werkend te krijgen, maarja, een nieuwe muis hoeft niet zo duur te zijn.

Of is ie draadloos?
In het geval van een draadloze muis, zou het kabeltje tussen ps/2 (of usb) en ontvanger gebroken kunnen zijn he...

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 17:45

DaRoot

Some say...

marcel_koggel schreef op 14 mei 2003 @ 17:26:
omg met mijn andere muis, Intellimouse 1.3A werkt hij wel, Kan het zijn dat de muis inneens kapot is??
Ja, dat kan. Alles kan kapot (zo redeneer ik dan). Kom je ook heel makkelijk achter. Probeer je muis achter een andere PC. Werkt ie daar ook niet, trek je conclusie...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Msel
neej het is een gewone intelliemouse, zoeen die je standaard bij computerskrijgt zeg maar. Met draadje en balletje.
Maar ik heb die muis niet aangeraakt bij het opstarten, ik heb er niet echt lomp mee gedaan, er zitten ook geen rare knikken in de snoer ofzo.

Wat me wel opviel is dat er een parralel device niet herkend word in het apparaat beheer, Er staat zon geel ding voor dat er geen software voor is. Windows kan er ook geen software voor vinden. Toch toen de muis het nog deed, was dat er ook al :S

De kappotte muis werkt ook niet bij een andere computer. :S
Het kan toch nix met het feit dat ik de computer zomaar uitzette te maken hebben ofwel?

[ Voor 10% gewijzigd door Msel op 14-05-2003 17:51 ]

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:07
marcel_koggel schreef op 14 May 2003 @ 17:44:
De kappotte muis werkt ook niet bij een andere computer. :S
Het kan toch nix met het feit dat ik de computer zomaar uitzette te maken hebben ofwel?
Nee daar heeft het niks mee te maken.

Maar hij is gewoon kapot. Je hebt dus een nieuwe nodig.

• Msel
dat vind ik nou echt shit :|. Ik ga strax nog ff proberen om het kabeltje ff recht te trekken, misschien dat ie het dan nog even doet. Ik hoop het maar :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 17:37:
[...]

In het geval van een draadloze muis, zou het kabeltje tussen ps/2 (of usb) en ontvanger gebroken kunnen zijn he...
Verrek, de wereld van draadloos is een wondere wereld :D

Als het gewoon een balmuis is zou ik em es open maken. Zo ingewikkeld is dat volgens mij nou ook weer niet. Ik had een keer dat één van die drie wieltjes was afgebroken. Goed, dan zou ie nog wel iets moeten doen, maar misschien zie je een draadje los ofzo. Je kunt er toch niet echt iets mee verliezen.

• Korneel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05-2022
Heb je geen garantie? die dingen hebben geloof ik iets van 3 jaar of is dat pas sinds kort ?

.... i just wanted a cool glowing thingy...

Pagina: 1