Hoi allemaal,
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Ik werk bij een computerbedrijf waar bij wij ook zelf reparaties uitvoeren. Nu zitten we met een probleem: we hebben hier een 17" TFT scherm van het type Samsung. Het is een SyncMaster 171s.
Hiervan is de voeding of transformator (ik weet de exacte naam niet precies van het dingetje
) een beetje aan het doorbranden geslagen. We hebben al diverse keren met Samsung gebeld met de vraag waar we reserve onderdelen kunnen bestellen en we hebben wel een adres gekregen waar de monitoren gerepareerd worden maar deze willen ons geen componentje leveren. Omdat google ook weinig teruggeeft proberen we nu maar via deze weg informatie te krijgen waar eventueel zo'n dingetje besteld kan worden. Of heeft er misschien iemand nog ééntje liggen? 
Het component ziet er uit als op het plaatje hieronder:

Op het printplaatje staat:
Sangsung
Made in Korea
HIP0164a
SIC1805
REV0.9
En op een wit stickertje: 0211 - 031087A
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Ik werk bij een computerbedrijf waar bij wij ook zelf reparaties uitvoeren. Nu zitten we met een probleem: we hebben hier een 17" TFT scherm van het type Samsung. Het is een SyncMaster 171s.
Hiervan is de voeding of transformator (ik weet de exacte naam niet precies van het dingetje
Het component ziet er uit als op het plaatje hieronder:

Op het printplaatje staat:
Sangsung
Made in Korea
HIP0164a
SIC1805
REV0.9
En op een wit stickertje: 0211 - 031087A
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.