Ik heb hem!!!! Zojuist gaan halen!!! Is nu aan het opladen dus meer info volgt later.
Hier alvast enkele foto's

Hier alvast enkele foto's

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
euhmmmm
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Amaai, sorry hoor dat ik fier ben op mijn nieuwe aanwinstHunterPro schreef op 07 mei 2003 @ 15:21:
wil je trots zijn op een Napa product? Sorry hoor, ik heb op m´n werk meerderen op het schap hangen en als die dingen nog niet van ellende uit elkaar vallen en dus schijnbaar verkocht worden hebben we ze binnen een week weer retour...
ik hab anders nergens last van en een kenis van me heeft een van de eerste napaHunterPro schreef op 07 May 2003 @ 15:21:
wil je trots zijn op een Napa product? Sorry hoor, ik heb op m´n werk meerderen op het schap hangen en als die dingen nog niet van ellende uit elkaar vallen en dus schijnbaar verkocht worden hebben we ze binnen een week weer retour...
euhmmmm
Anoniem: 52274
sorry, zo bedoelde ik het nietAnoniem: 76214 schreef op 07 May 2003 @ 15:51:
[...]
Amaai, sorry hoor dat ik fier ben op mijn nieuwe aanwinst![]()
Heb er dan ook 3 maanden op moeten wachten
je bedoelt de ruis? Moet je geluid vrij hard zetten en dan headphones gebruiken met een "versterker" erop, en die zachter zetten. Dan heb je geen last meer van ruis.dawuss schreef op 07 mei 2003 @ 15:01:
Hij ziet er wel een stuk strakker uit dan z'n voorganger. Hopelijk zijn ook de geluidskwaliteit en het batterijverbruik wat verbeterd, want dat vond ik nog wat tegenvallen.
ach miijn napa 380 (de voorganger) heb ik al een lange tijd (sinds hij uitkwam) en hij zit nog steeds goed in elkaarAnoniem: 76214 schreef op 07 mei 2003 @ 15:51:
[...]
Amaai, sorry hoor dat ik fier ben op mijn nieuwe aanwinst![]()
Heb er dan ook 3 maanden op moeten wachten
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Anoniem: 57718
Nee, van ruis had ik met mijn napa 380 juist amper last. Het was eerder het gebrek aan bastonen waar ik me aan stoorde. Verder een leuk dingetje voor z'n prijs.PASware schreef op 07 May 2003 @ 19:08:
[...]
je bedoelt de ruis? Moet je geluid vrij hard zetten en dan headphones gebruiken met een "versterker" erop, en die zachter zetten. Dan heb je geen last meer van ruis.
Wel kan ik ook klagen over batterijverbruik.
[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 07-05-2003 20:01 . Reden: tagje vergeten :P ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Anoniem: 58339
[ Voor 55% gewijzigd door Helmet op 08-05-2003 01:05 ]
Icons are overrated
Anoniem: 77463
Hmmm, k zou t ni wetenAnoniem: 58339 schreef op 08 May 2003 @ 00:47:
Wat vreemd dat jij hem al hebt is dat geen sample ? ik heb vandaag naar Amax in Rotterdam gebeld en MP3CDspeler.nl (hun leverancier) en deze vertelde me dat er alleen nog samples zijn geweest en dat de eerste zending pas half tot eind mei binnen komt.
Vreemd.
Digital Media Junkie
Anoniem: 51111
Anoniem: 52274
Ze voelen misschien plastiekerig aan maar ze kunnen zeker tegen een stootje!!!Anoniem: 76214 schreef op 07 mei 2003 @ 23:02:
OK, hij staat nu op (kon weer geen 10 u wachten...)
Het geluid is behoorlijk (tja, mp3 in 128 bit...), geen ruis... Wel andere koptelefoon gebruikt (sennheiser, net iets betere kwaliteit).
Moet zeggen ie voelt wel een beetje plastiekerig... Zal hem maar niet laten vallen...
Ben der dus voorlopig (na 3 liedjes) heel tevreden over
De vraag is: "is hem naar de kloten?"Anoniem: 77463 schreef op 08 mei 2003 @ 17:38:
lol ... wat een pech: eerst 2 maanden wachten en dan is m al nr de kl*te.
Anoniem: 61927
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61927 op 13-05-2003 11:18 . Reden: typo's ala fok 8)7 ]
Anoniem: 29226
lol DAV311, die had ik ook....ELENDEAnoniem: 61927 schreef op 13 May 2003 @ 11:08:
Hmmm, ach ik was een van de eerste met de DAV310s, maar na één jaar weigerde die alle Audio CDs en MP3 CDs. VCD ging nog wel, ook niet helemaal naar behoren
Maar goed, meteen weer de nieuwere gekochte (DAV311) en die werkt nog steeds vlekkeloos qua geluid. Zelf gebakken VCDs (DVD/DIVX/mpg -> VCD) lopen NIET vloeiend en dat wekt nog al wat frustratie. aaargh! Niemand natuurlijk een oplossing op de forums of wat dan ook
Maar al met al, blijf ik het preferen boven flash spelers
Digital Media Junkie
Ik heb een broertje hiervan (ook Napa) op m'n werk hangen, en die dingen blijf ik terug krijgen. Leuk als ie op tafel ligt, maar als ie op z'n kant de zak in gaat doet ie niks meer. En da's niet exemplarisch, nee, voor heel de serie. Afrader IMO dus. (sony heeft hele geile mp3-cd-spelers uitgebracht!Skankingrudi schreef op 11 June 2003 @ 19:59:
is dit nou wel of geen goede speler...
tot nu toe maar 2 ervaringen gelezen zijn beide niet zo goed, maar om dan tot de conclusie te komen dat napa kut is vindt ik wel weer overdreven.
Deze speler wordt imho afgerekend op de fouten van z'n voorganger.
mensen die 'm hebben: tevreden?
Denk dat er maar 2 mensen zijn die hem gekocht hebbenSkankingrudi schreef op 11 June 2003 @ 19:59:
is dit nou wel of geen goede speler...
tot nu toe maar 2 ervaringen gelezen zijn beide niet zo goed, maar om dan tot de conclusie te komen dat napa kut is vindt ik wel weer overdreven.
Deze speler wordt imho afgerekend op de fouten van z'n voorganger.
mensen die 'm hebben: tevreden?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Jammer dat ie maar 120...hoogstens 180 minuten doet met 1 setje AAA's. En dat de afstandsbediening uit elkaar lag toen ie bezorgd werd. En dat ie krasgevoelig is. En dat ie supersloom inleest, als ie al inleestAnoniem: 29226 schreef op 14 May 2003 @ 12:12:
De napa mcd 380 ownt gewoon, geen problemen mee gehad, gebruik hem zeer veel, tijdens het racefietsen, in de bus. Heerlijk dinkje, deze zal ongetwijfeld nog beter zijn.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
[ Voor 26% gewijzigd door 2Dutch op 12-06-2003 13:01 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
[ Voor 92% gewijzigd door C0nscious op 27-09-2003 21:23 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Anoniem: 83272
Anoniem: 95431
Dit kan heel bot klinken, maar op m'n werk zijn we zelfs gestopt ze in te kopen; van de vier die we er verkochten kregen we er 3 terug (en was de 4e waarschijnlijk ook rot, maar accepteerde de klant dit). Dit trouwens over de gehele NAPA linie, helaas. Ik vind het jammer, de prijzen zijn prima, maar het lijkt alsof ze gewoon geen cent in de kwaliteit van 't proces steken.Anoniem: 95431 schreef op 22 October 2003 @ 21:22:
Deze berichten zijn alweer van enkele weken geleden.
Ik ben heel benieuwd of er inmiddels meer mensen zijn die de NIEUWE Napa 381 (!) gebruiken.
Ik wil hem gaan aanschaffen maar ben wat geschrokken van de berichten hier. Nou lijkt me dat er inmiddels een nieuwere / definitieve versie op de markt is gekomen. Dus vraag me af hoe het hier mee staat.
Heel graag jullie gebruikservaringen nog even!
Anoniem: 83272
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 95431 op 23-10-2003 12:09 ]
De Diva is gaaf, omdat je er CF kaarten in kunt steken. Voor 5 of 6 tientjes heb je al 256 mb extra geheugen. Wel kosten CF kaarten in verhouding veel stroom, waardoor de speler het (mogelijk) niet zo lang vol zal kunnen houden.Anoniem: 95431 schreef op 23 October 2003 @ 09:13:
Jeetje...
Ik wil er eigenlijk toch graag eentje met mini-cd's.
De freecom Beatman 2 is alternatief. Is die beter?
Of: van die USB-spelertjes zijn er zó veel! voor rond de 100-120 euro (=mijn budget)zijn er zelfs al met 256 Mb (zonder LCD). Misschien dan daar een advies voor?
![]()
![]()
Ik weet het nu effe niet meer.....
![]()
![]()
heb nog even verder gezocht, wil je hieronder eens naar kijken en dan eens adviseren wat ik voor mijn langgespaarde geld het beste kan doen?
overzicht http://www.kieskeurig.nl
Diva 160Mb: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=330
119,00
Godot 128Mb (3 mod): http://www.mmport.nl/cgi-bin/shop/produkten.pl?groupid=17
109,00 119,00 129,00
Mambox P505 128Mb: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=358
88,00
Aiptec P505 128 Mb: http://www.prijzenslag.co...php?Type=MP3&Brand=Aiptek
94,00
ja, daar zat ik ook al aan te denken, alleen is dat voor mij wat lastig. (fysiek beperkt)Mijn tip: ga eens de stad in; aanraders: dixons, mediamarkt, electriccity (V&D). Deze hebben er meestal een hoop liggen (vooral de MM) waardoor je een goed beeld krijgt van wat er allemaal te krijgen is, wat het weegt en hoe het er uitziet. Vervolgens kun je alsnog besluiten online te bestellen uiteraard
Wat liefAnoniem: 95431 schreef op 23 oktober 2003 @ 17:46:
Ik maak hier even een ander, nieuw topic van, leidt te veel af van onderwerp van topicstarter.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 95431 op 03-11-2003 23:08 ]
je kan um via een spanningsregelaar aan je accu van je scooter maken, batterijen probleem opgelost.Cheater schreef op 16 september 2003 @ 13:20:
Okeej ik trek het topic MISSCHIEN onnodig omhoog voor sommige mensen maar ik vind het wel een leuke toevoeging:
Ik heb zelf een NAPA 380 --> 2e hands gekocht <--
Mijn voordelen van de NAPA 380:
- Goede geluidskwaliteit
- Goeie anti-shock (mits in een jas dragend)
- Leest multi-session CD's (wellicht doen ze dat allemaal)
- Snel branden van CD's (meer een voordeel van de 8cm cd's)
- Handige remote, die ik ZELF expres uit elkaar heb gesloopt voor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn nadelen van de NAPA 380:
- Duurt lang voordat CD cq. nummer is ingeladen.
- Wil regelmatig met de foutmelding NO MP3 of iets dergelijks op de proppen komen
als de speler onderhevig is aan lichte trilling tijdens het laden van CD.
- Batterijen vrij snel leeg. (Misschien nieuwe kopen met meer capaciteit, omdat ik em 2e hands heb gekocht?)
- Het beestje kan slecht tegen water(daardoor is hij kapot gegaan)
[]End of File
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Dat klopt, maar vergeet ook de ontstoringsfilter niet omdat je anders het geluid van de motor in de cdspeler , terughoort in het geluid van de speakers.PASware schreef op 03 november 2003 @ 23:30:
je kan um via een spanningsregelaar aan je accu van je scooter maken, batterijen probleem opgelost.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq