Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76214

Topicstarter
Ik heb hem!!!! Zojuist gaan halen!!! Is nu aan het opladen dus meer info volgt later.
Hier alvast enkele foto's

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/benbammens/napa1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/benbammens/napa2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:39
Ziet er netjes uit zeg.
Hoe groot is hij ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Hij ziet er wel een stuk strakker uit dan z'n voorganger. Hopelijk zijn ook de geluidskwaliteit en het batterijverbruik wat verbeterd, want dat vond ik nog wat tegenvallen.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:13
Ja ik heb de napa 315 en dat ding suckt egt; het geluid is absoluut niet zuiver en hij is super groot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
wil je trots zijn op een Napa product? Sorry hoor, ik heb op m´n werk meerderen op het schap hangen en als die dingen nog niet van ellende uit elkaar vallen en dus schijnbaar verkocht worden hebben we ze binnen een week weer retour...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ik heb de napa dav 326 en ben daar zeer over te spreken. goede sound kwaliteid en redelijke speelduur op die 1600 mah baterijen.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 19:35
Ik heb vreselijk slechte ervaringen met de 380. Ik neem aan dat deze ook minicd is? Hopen dat ze wat verbeterd zijn.
De laatste keer viel mijn afstanbediening uit elkaar en nu hangt de laser los :( Maar nu heb ik een IPod :p

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HunterPro schreef op 07 mei 2003 @ 15:21:
wil je trots zijn op een Napa product? Sorry hoor, ik heb op m´n werk meerderen op het schap hangen en als die dingen nog niet van ellende uit elkaar vallen en dus schijnbaar verkocht worden hebben we ze binnen een week weer retour...
Amaai, sorry hoor dat ik fier ben op mijn nieuwe aanwinst :(

Heb er dan ook 3 maanden op moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

HunterPro schreef op 07 May 2003 @ 15:21:
ik hab anders nergens last van en een kenis van me heeft een van de eerste napa
mobiele vcd mp3 spelers en die werkt ook nog naar behoren. ondanks zijn wat ruwe handel wijze met de meeste apparatuur.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:57
heb een napa mcd 380
Ding deed 1 uur met gp batterijen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52274

Napa 380 suckte idd
Heb er ook een liggen
2 dingen storen mij enorm
+De ruis
+De batterijen zijn na max 6u plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 22:30
Ik hoop dat jouw Napa het langer volhoudt dan die van mij.
Die was echt binnen 3 weken bij minimaal gebruik gewoon defect en ik ben er echt wel voorzichtig mee omgegaan.
Dan heb ik nog niet eens over instabiele firmware, corrupte memorycards en vanzelf uitvallen.

Napa staat bij mij inmiddels onder Trust, Audiosonic en Pinnacle op een blacklist.
Maarja, nogmaals ik hoop dat jouw type het beter doet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Idd, let's hope so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Anoniem: 76214 schreef op 07 May 2003 @ 15:51:
[...]

sorry, zo bedoelde ik het niet :) en ik ben gewoon een botte lul, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:08
dawuss schreef op 07 mei 2003 @ 15:01:
Hij ziet er wel een stuk strakker uit dan z'n voorganger. Hopelijk zijn ook de geluidskwaliteit en het batterijverbruik wat verbeterd, want dat vond ik nog wat tegenvallen.
je bedoelt de ruis? Moet je geluid vrij hard zetten en dan headphones gebruiken met een "versterker" erop, en die zachter zetten. Dan heb je geen last meer van ruis.
Wel kan ik ook klagen over batterijverbruik.
Anoniem: 76214 schreef op 07 mei 2003 @ 15:51:
[...]

ach miijn napa 380 (de voorganger) heb ik al een lange tijd (sinds hij uitkwam) en hij zit nog steeds goed in elkaar

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57718

Ik heb zelf ook (bij de launch) een napa 380 gekocht, ik was er best tevreden mee ik heb hem zo'n 1 1/2 jaar intens gebruikt (5 dagen in de week zo'n 2 uur per dag). Het enige probleem is dat je de batterijen vrij vaak moet opladen. Die verhalen over napa's met hele slechte geluidskwaliteit en over napa's die van ellende uit elkaar vallen dan ook wel een beetje overdreven......

Ik heb er in iedergeval veel plezier van gehad (afgezien van het uiterlijk van het ding, maarja deze ziet er al een heel stuk strakker uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

PASware schreef op 07 May 2003 @ 19:08:
[...]

je bedoelt de ruis? Moet je geluid vrij hard zetten en dan headphones gebruiken met een "versterker" erop, en die zachter zetten. Dan heb je geen last meer van ruis.
Wel kan ik ook klagen over batterijverbruik.
Nee, van ruis had ik met mijn napa 380 juist amper last. Het was eerder het gebrek aan bastonen waar ik me aan stoorde. Verder een leuk dingetje voor z'n prijs.

[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 07-05-2003 20:01 . Reden: tagje vergeten :P ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OK, hij staat nu op (kon weer geen 10 u wachten...)

Het geluid is behoorlijk (tja, mp3 in 128 bit...), geen ruis... Wel andere koptelefoon gebruikt (sennheiser, net iets betere kwaliteit).
Moet zeggen ie voelt wel een beetje plastiekerig... Zal hem maar niet laten vallen...
Ben der dus voorlopig (na 3 liedjes) heel tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:06
Hmm ik heb nu al een dik jaar de napa 315 en hij werkt perfect hij is inderdad wat groot maar er gaat ook 14 uur muziek op. Voor het kwartiertje fietsen naar school heb ik een Freecom Beatman flash :) maar voor vakanties e.d. is de Napa ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58339

Wat vreemd dat jij hem al hebt is dat geen sample ? ik heb vandaag naar Amax in Rotterdam gebeld en MP3CDspeler.nl (hun leverancier) en deze vertelde me dat er alleen nog samples zijn geweest en dat de eerste zending pas half tot eind juni binnen komt.
Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 09-07 11:18
ik heb de dav326 en ben daar wel dik tevreden over hoor
hij is inderdaad wat groot, maar in me jas/broekzak past ie altijd zonder problemen en voor op de fiets is het meer als voldoende

[ Voor 55% gewijzigd door Helmet op 08-05-2003 01:05 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77463

lIk heb ne Napa 380 al een paar maandjes en heb nog geen problemen. Ofwel zijn die mensen die klagen dikke mierenneukers, ofwel hebben ze een probleem met hun mp3spelerke en zouden ze die beter terug nr de winkel brengen. Ben er hel content over: goed geluid en klein: handig als je elke dag meer dan 2 uur op de bus zit. Voor de rest geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 58339 schreef op 08 May 2003 @ 00:47:
Wat vreemd dat jij hem al hebt is dat geen sample ? ik heb vandaag naar Amax in Rotterdam gebeld en MP3CDspeler.nl (hun leverancier) en deze vertelde me dat er alleen nog samples zijn geweest en dat de eerste zending pas half tot eind mei binnen komt.
Vreemd.
Hmmm, k zou t ni weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OK, ie gaat terug!!!!

Als hem op zijn zij staat leest ie geen cd's meer.
BROL!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
wat doet ie het nu al niet meer?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 17:58

jvdb1975

tsja.........

WHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
sorry hoor, **snif** Ik moet wel lachen. De hele tijd lees ik berichten hoe slecht de napa's wel niet zijn. Toch is er weer iemand die er een koopt en vervolgens wordt ie weer teruggebracht.... Misschien is het toch slimmer om iets meer geld uit te geven en een wat beter merk te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51111

lol ik heb dat ding 20 minuten in gebruik gehad :) teruggebracht en geld terug!!!! echt een cheap ass ding gewoon heb nu een philips expanium werkt perfect 1 aa batt en gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:28

The Wrecker

Networking Rulez

Ok,
ben ik blij dat ik een Philips exp 101 heb. (is al wel ter reparatie geweest, maar ok). iig neem ik nu ook niet gauw een NAPA als ik nog eens een nieuwe nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb een mail gedaan naar de zaak waar ik hem gehaald heb, wanneer ik tijd heb gaat ie terug.

Miss toch maar beter een gewone mp3-speler kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77463

lol ... wat een pech: eerst 2 maanden wachten en dan is m al nr de kl*te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52274

Anoniem: 76214 schreef op 07 mei 2003 @ 23:02:
OK, hij staat nu op (kon weer geen 10 u wachten...)

Het geluid is behoorlijk (tja, mp3 in 128 bit...), geen ruis... Wel andere koptelefoon gebruikt (sennheiser, net iets betere kwaliteit).
Moet zeggen ie voelt wel een beetje plastiekerig... Zal hem maar niet laten vallen...
Ben der dus voorlopig (na 3 liedjes) heel tevreden over :)
Ze voelen misschien plastiekerig aan maar ze kunnen zeker tegen een stootje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 77463 schreef op 08 mei 2003 @ 17:38:
lol ... wat een pech: eerst 2 maanden wachten en dan is m al nr de kl*te.
De vraag is: "is hem naar de kloten?"

Misschien is ie gewoon zo fataal uit de fabriek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt gewoon een sample gehad , want ik heb Amax Rotterdam vandaag nog een keer gebeld en er is nog niet 1 !! NAPA 381 verkocht alleen samples (test exemplaren) ook mp3cdspeler.nl heeft me dat bevestigd de speler komt pas half of eind mei op de markt.Goed dat je hem hebt terug gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij is nog niet terug... Morgen wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb just zelf gebeld en het zou idd een echt toestel zijn, dus geen test-model. Ik zou de eerste peroon zijn die het heeft. Alleen de winkel waar ik het gekocht heb heeft het tot nu toe gekregen...

Mja, marcheert van gene zak!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voila, gisteren terug geweest. Eerst wouden ze me mijn geld ni terug geven maar toen bleek dat de andere toestellen hetzelfde probleem hadden heb ik het dan wel terug gekregen.
Hoofdstuk afgesloten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:19
Eh benbammes gebruik volgende keer de
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif
ipv elke keer een reply te plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61927

Hmmm, ach ik was een van de eerste met de DAV310s, maar na één jaar weigerde die alle Audio CDs en MP3 CDs. VCD ging nog wel, ook niet helemaal naar behoren :(
Maar goed, meteen weer de nieuwere gekochte (DAV311) en die werkt nog steeds vlekkeloos qua geluid. Zelf gebakken VCDs (DVD/DIVX/mpg -> VCD) lopen NIET vloeiend en dat wekt nog al wat frustratie. aaargh! Niemand natuurlijk een oplossing op de forums of wat dan ook :r

Maar al met al, blijf ik het preferen boven flash spelers :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61927 op 13-05-2003 11:18 . Reden: typo's ala fok 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29226

De napa mcd 380 ownt gewoon, geen problemen mee gehad, gebruik hem zeer veel, tijdens het racefietsen, in de bus. Heerlijk dinkje, deze zal ongetwijfeld nog beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Napa 381 echt grappig gewoon 1 brok ellende dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Anoniem: 61927 schreef op 13 May 2003 @ 11:08:
Hmmm, ach ik was een van de eerste met de DAV310s, maar na één jaar weigerde die alle Audio CDs en MP3 CDs. VCD ging nog wel, ook niet helemaal naar behoren :(
Maar goed, meteen weer de nieuwere gekochte (DAV311) en die werkt nog steeds vlekkeloos qua geluid. Zelf gebakken VCDs (DVD/DIVX/mpg -> VCD) lopen NIET vloeiend en dat wekt nog al wat frustratie. aaargh! Niemand natuurlijk een oplossing op de forums of wat dan ook :r

Maar al met al, blijf ik het preferen boven flash spelers :P
lol DAV311, die had ik ook....ELENDE
Het probleem:
GEEN goede antishock, Geluid was BAGGER(vreemde valse toon erbij), en hij was snel leeg.
En ga me nou niet vertellen dat je dat kreng beter vind, dan de reguliere flash player! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahahaa een jongen van mijn school komt heel trots met zijn Napa 381 aanlopen wil hem laten zien zet hem aan en hij brand door.....inderdaad NAPA sucks !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Ik denk dat het uitstellen van die introductiedatum een aantal technische redenen heeft gehad als ik dit zo lees.... Ik ben in ieder geval blij met mijn Philips. Alleen jammer voor de concurrentie op de 8cm mp3 speler markt...

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 06-07 20:50
tjah kheb zelf weinig probs gehad met mn napa 380 maargoed als ik moet kiezen tussen die en mn huidige iriver ifp180t dan ga ik toch echt wel voor de laatste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zijn nog steeds grote problemen met de napa 381 en veel oude (MP3) shops verkopen geen napa 381 , dit zegt waarschijnlijk genoeg (het ding is wel leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 04-04 10:23
Goh, toen de Napa 380 uitkwam, vond iedereen het design van de 381 zo mooi, maar die tijden zijn blijkbaar vergeten...?

Enne... is dit ding meteen weer uit de handel genomen of ligt het ergens anders aan dat ik hem bij geen enkele winkel zie (op het internet wel te verstaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ze zijn nog in niet veel winkels te verkrijgen hoor, maar blijkbaar hebben alle toestellen het probleem wat ik met de mijne had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jns1986
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 15:21
is dit nou wel of geen goede speler...
tot nu toe maar 2 ervaringen gelezen zijn beide niet zo goed, maar om dan tot de conclusie te komen dat napa kut is vindt ik wel weer overdreven.
Deze speler wordt imho afgerekend op de fouten van z'n voorganger.
mensen die 'm hebben: tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Skankingrudi schreef op 11 June 2003 @ 19:59:
tot nu toe maar 2 ervaringen gelezen zijn beide niet zo goed, maar om dan tot de conclusie te komen dat napa kut is vindt ik wel weer overdreven.
Ik heb een broertje hiervan (ook Napa) op m'n werk hangen, en die dingen blijf ik terug krijgen. Leuk als ie op tafel ligt, maar als ie op z'n kant de zak in gaat doet ie niks meer. En da's niet exemplarisch, nee, voor heel de serie. Afrader IMO dus. (sony heeft hele geile mp3-cd-spelers uitgebracht! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 16:18
Skankingrudi schreef op 11 June 2003 @ 19:59:
Denk dat er maar 2 mensen zijn die hem gekocht hebben >:). Na het lezen van de problemen will toch niemand meer zo een rampen ding. Koop dan een EXP431, wel wat duurder maar dan heb je ook wat.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 07-07 19:35
Anoniem: 29226 schreef op 14 May 2003 @ 12:12:
De napa mcd 380 ownt gewoon, geen problemen mee gehad, gebruik hem zeer veel, tijdens het racefietsen, in de bus. Heerlijk dinkje, deze zal ongetwijfeld nog beter zijn.
Jammer dat ie maar 120...hoogstens 180 minuten doet met 1 setje AAA's. En dat de afstandsbediening uit elkaar lag toen ie bezorgd werd. En dat ie krasgevoelig is. En dat ie supersloom inleest, als ie al inleest :D
Ik heb er hele slechte ervaringen mee...ik heb er +/- 2 maanden lol aan gehad, maar toen kwamen de kuurtjes helaas. Ik ga altijd superzuinig met mijn apperatuur om, maar dit had ik nog nooit meegemaakt....

Even gespaard en Ipod gekocht.....is kleiner en beter :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jns1986
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 15:21
dat bedoel ik, iedereen heeft het (nog steeds) over de 380, ik heb nu 1 x een verhaal gehoord over de 381...
is de 381 net zo "slecht" als de 380?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Lekkere ervaringen met Napa lees ik hier...
Zelf net een dagje of 2 een Napa PA22. Heb geen geld voor fancy ding (alhoewel Mpio dingen ook niet bekend staan om degelijkheid)
Wilde net een mini reviewtje gaan schrijven over m'n PA22..moet ik nu wachten tot ie het niet meer doet? :P

[ Voor 26% gewijzigd door 2Dutch op 12-06-2003 13:01 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Tja, ik weet niet hoor ...

Ik heb mijn MC380 al bijna 1.5 jaar en nog nooit problemen gehad.
Zowel de bijgeleverde batterijen (Pana) als de GP's doen het bij mij ca. 5 uren voordat ze de geest geven. Heeft misschien met oplaadtijd te maken? Ik laad ze altijd ongeveer een nacht. En trek ze weer helemaal leeg voor ik weer ga laden.
Ruis heb ik ook helemaal geen last van.

Het grootste probleem dat ik heb is dat die cheap-ass CDtjes uit Polen zo snel beschadigen :( Maar wat wil je ook voor die prijs :P

Mijn conclusie na 1.5 jaar Napa MC380: _/-\o_

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 12:57
Waar blijft een bedrijf als Iriver nou met een 8cm player!!

Ik nog steeds trotse ;) bezitter van Napa mcd380. Heeft zo zn kuurtjes maar werkt nog steeds prima. Alleen korte batterijduur en wat ander shit voor de rest ut werkt.

Jammer dat de problemen er met de 381 nog steeds zijn.

Ze wouden ook al niet naar mij luisteren toen ik klachten uitte via telefoon en email. Zijn nogal blind daaro. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:10
Okeej ik trek het topic MISSCHIEN onnodig omhoog voor sommige mensen maar ik vind het wel een leuke toevoeging:

Ik heb zelf een NAPA 380 --> 2e hands gekocht <--

Mijn voordelen van de NAPA 380:
- Goede geluidskwaliteit
- Goeie anti-shock (mits in een jas dragend)
- Leest multi-session CD's (wellicht doen ze dat allemaal)
- Snel branden van CD's (meer een voordeel van de 8cm cd's)
- Handige remote, die ik ZELF expres uit elkaar heb gesloopt voor het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.cheater.nl/screens/Stuur.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cheater.nl/screens/Stuurcloseup.jpg

Mijn nadelen van de NAPA 380:
- Duurt lang voordat CD cq. nummer is ingeladen.
- Wil regelmatig met de foutmelding NO MP3 of iets dergelijks op de proppen komen
als de speler onderhevig is aan lichte trilling tijdens het laden van CD.
- Batterijen vrij snel leeg. (Misschien nieuwe kopen met meer capaciteit, omdat ik em 2e hands heb gekocht?)
- Het beestje kan slecht tegen water ;) (daardoor is hij kapot gegaan)

Wat ik JAMMER vind maar niet echt een nadeel van de NAPA 380:
- Geen verlicht display (gelukkig wel in de NAPA 381)
- De equilizer presets vind ik een beetje onnodig, of hadden beter mogen zijn kwa benaming. Dus bijvoorbeeld: High Bass / High Treble / Low Bass / Low Treble / Normal ... en dus niet van Normal / Pop / Jazz / Rock enz.

Mijn voordelen en nadelen zijn gebaseerd als een gebruiker van het product die de NAPA 380 elke dat in gebruik had, op weg naar school toe op m'n scooter. Een speler moet dus zeer anti-shock zijn op de scooter anders redt hij het niet.
De geluidskwaliteit is goed zoals mijn mede-weggebruikers dat beweren, maar dat is grotendeels meer afhankelijk van de gebruikte versterker(s) en speakers.

[]End of File ;)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:28

C0nscious

Mysteryman.

Wow, dat ziet er super uit Cheater. Zeker weten dat je dat allemaal zelf hebt gefixt? Klasse! Werkt het ook een beetje? >:)

Heeft iemand nog nieuwe 8cm mp3spelertjes ontdekt ondertussen? Of blijft de philips 431 'authorative' op dit gebied.. (fuck, dat ding is al bijna een jaar op de markt!)

Voor mij blijven deze apparaatjes handiger dan de nieuwe 1.5gb portable hd dingetjes die je nu steeds meer op de markt ziet komen in ongeveer dezelfde prijsklasse. Simpelweg, omdat je gewoon onbeperkt muziek mee kunt nemen in een mapje ofzo. Enige nadeel is dan het wisselen en het 'dubbel archiveren van je collectie' natuurlijk.. En volgens mij is het ook niet zo gezond als je zo'n portable 1.5gb hd dingetje gebruikt voor het sporten ivm betrouwbaarheid en skippen etc. Want dit kan wel met de expanium right? (480sec ESP)

Moet alleen nog ff sparen :(

edit:
Hmm, of ik koop een Diva 032Mb a 89,- en stop daar de 256 CF van mijn digicam in! Nog maar ff wat reviews checken dan :)

[ Voor 92% gewijzigd door C0nscious op 27-09-2003 21:23 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Anoniem: 16630

_/-\o_

respect dude. Heb je ook boxen op je scooter of luister je via oor telefoon/dopjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83272

das een heele mooie mod, inderdaat :9

ik heb de napa 380 iets van anderhalfjaar geleden gekocht en hij werkt nog prima!! de baterijen gaan een uur of 3 mee, dat is dan eigelijk het enigge nadeel. sinds ik de i-bead heb is de napa bij mijn moeder in gebruik die elke dag 3 uur met het openbaar vervoer naar het ziekenhuis waar ze werkt moet, en die hoor je ook niet klagen :*) in somigge gevallen is de speler dus zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95431

Deze berichten zijn alweer van enkele weken geleden.

Ik ben heel benieuwd of er inmiddels meer mensen zijn die de NIEUWE Napa 381 (!) gebruiken.

Ik wil hem gaan aanschaffen maar ben wat geschrokken van de berichten hier. Nou lijkt me dat er inmiddels een nieuwere / definitieve versie op de markt is gekomen. Dus vraag me af hoe het hier mee staat.

Heel graag jullie gebruikservaringen nog even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Anoniem: 95431 schreef op 22 October 2003 @ 21:22:
Deze berichten zijn alweer van enkele weken geleden.

Ik ben heel benieuwd of er inmiddels meer mensen zijn die de NIEUWE Napa 381 (!) gebruiken.

Ik wil hem gaan aanschaffen maar ben wat geschrokken van de berichten hier. Nou lijkt me dat er inmiddels een nieuwere / definitieve versie op de markt is gekomen. Dus vraag me af hoe het hier mee staat.

Heel graag jullie gebruikservaringen nog even!
Dit kan heel bot klinken, maar op m'n werk zijn we zelfs gestopt ze in te kopen; van de vier die we er verkochten kregen we er 3 terug (en was de 4e waarschijnlijk ook rot, maar accepteerde de klant dit). Dit trouwens over de gehele NAPA linie, helaas. Ik vind het jammer, de prijzen zijn prima, maar het lijkt alsof ze gewoon geen cent in de kwaliteit van 't proces steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83272

jah, de verhalen over de napa zijn inderdaat niet goed te noemen, en vergeleken met de mooiere mp3 harddisk/flash spelers is de napa toch wel erg slecht...........
netzogoed een kartonne doosje met een ouderwedse casette speler er instoppen, zelfde effect :P :9 mijn moeder is er trouwens nu ook op uitgekeken, of najah, hij valt herender uit mekaar 8)7 dus heb ik besloten om haar een flash spelertje cadeau te doen, mischien een goedde tip voor de niet tevreden nnnnnnapa houders? napa in de prullenbak en een mooie flash usb speler :O

(sorry, maar ik heb een PEST K#T dag op die K#@te school gehad, maar das niet voor op dit forum ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeetje...
Ik wil er eigenlijk toch graag eentje met mini-cd's.
De freecom Beatman 2 is alternatief. Is die beter?

Of: van die USB-spelertjes zijn er zó veel! voor rond de 100-120 euro (=mijn budget)zijn er zelfs al met 256 Mb (zonder LCD). Misschien dan daar een advies voor?

:? :? :? Ik weet het nu effe niet meer..... :? :? :?

heb nog even verder gezocht, wil je hieronder eens naar kijken en dan eens adviseren wat ik voor mijn langgespaarde geld het beste kan doen?

overzicht http://www.kieskeurig.nl
Diva 160Mb: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=330
119,00
Godot 128Mb (3 mod): http://www.mmport.nl/cgi-bin/shop/produkten.pl?groupid=17
109,00 119,00 129,00
Mambox P505 128Mb: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=358
88,00
Aiptec P505 128 Mb: http://www.prijzenslag.co...php?Type=MP3&Brand=Aiptek
94,00

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 95431 op 23-10-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
Ik vind het zeer treurig zijn dat er mensen zijn met een, zo geformuleerd, een rotte NAPA MP3 speler. Doch zijn er tevreden mensen, en zoals eerder gezegd, deze gebruikers hoor je vaak niet. Ze zijn tevreden over hun speler en zullen wellicht geen topics over de speler opzoeken om te kijken of er meer tevreden of ontevreden gebruikers zijn.

Ik ben een tevreden gebruiker over de 380, te lezen in mijn reactie van dit topic.
Hij is dan wel kapot maar geheel door mijn domme schuld.

Ikzelf gebruik de speler voor hele andere doeleinden (te zien op de foto's), en ben aan het overwegen om een mini-itx pc aan te schaffen of een 381.

(4e maal Ik:) Ik zou graag een site zien waarop gebruikers hun review geven op de 380 en de 381. Dus niet dat ik dit moet lezen uit topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Anoniem: 95431 schreef op 23 October 2003 @ 09:13:
Jeetje...
Ik wil er eigenlijk toch graag eentje met mini-cd's.
De freecom Beatman 2 is alternatief. Is die beter?

Of: van die USB-spelertjes zijn er zó veel! voor rond de 100-120 euro (=mijn budget)zijn er zelfs al met 256 Mb (zonder LCD). Misschien dan daar een advies voor?

:? :? :? Ik weet het nu effe niet meer..... :? :? :?

heb nog even verder gezocht, wil je hieronder eens naar kijken en dan eens adviseren wat ik voor mijn langgespaarde geld het beste kan doen?

overzicht http://www.kieskeurig.nl
Diva 160Mb: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=330
119,00
Godot 128Mb (3 mod): http://www.mmport.nl/cgi-bin/shop/produkten.pl?groupid=17
109,00 119,00 129,00
Mambox P505 128Mb: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=358
88,00
Aiptec P505 128 Mb: http://www.prijzenslag.co...php?Type=MP3&Brand=Aiptek
94,00
De Diva is gaaf, omdat je er CF kaarten in kunt steken. Voor 5 of 6 tientjes heb je al 256 mb extra geheugen. Wel kosten CF kaarten in verhouding veel stroom, waardoor de speler het (mogelijk) niet zo lang vol zal kunnen houden.

Mijn tip: ga eens de stad in; aanraders: dixons, mediamarkt, electriccity (V&D). Deze hebben er meestal een hoop liggen (vooral de MM) waardoor je een goed beeld krijgt van wat er allemaal te krijgen is, wat het weegt en hoe het er uitziet. Vervolgens kun je alsnog besluiten online te bestellen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn tip: ga eens de stad in; aanraders: dixons, mediamarkt, electriccity (V&D). Deze hebben er meestal een hoop liggen (vooral de MM) waardoor je een goed beeld krijgt van wat er allemaal te krijgen is, wat het weegt en hoe het er uitziet. Vervolgens kun je alsnog besluiten online te bestellen uiteraard :)
ja, daar zat ik ook al aan te denken, alleen is dat voor mij wat lastig. (fysiek beperkt)
Maar zal toch een middagje Zwolle proberen doen, daar zitten die zaken allemaal wel.

Natuurlijk blijven jullie adviezen voor hoe mijn geld het best te besteden, zéér zéér welkom. Wel binnen mijn budget (100-120) blijven aub!

Ik maak hier even een ander, nieuw topic van, leidt te veel af van onderwerp van topicstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
Anoniem: 95431 schreef op 23 oktober 2003 @ 17:46:
Ik maak hier even een ander, nieuw topic van, leidt te veel af van onderwerp van topicstarter.
Wat lief :o :>

Keep reacting people, omdat ik dit topic steeds in de gaten hou.
Ik zit namelijk ook steeds te twijfelen tussen een pc en een mp3 speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben afgelopen zaterdagmiddag naar de Mediamarkt in Zwolle geweest.
WAT EEN SOF!
Ze hadden daar 3-4 spelers onder de 130 euro. That's all!!!! Niks geen Napa 381. Konden hem evt wel bestellen. En weet je wat ie dan moest kosten?
139,00 euro!!!
Bah!

Ben daarna langs VenD, Dixons, Mycom geweest. Daar lagen er overal ook wel enkele in die prijsklasse. Heb dus wel een beter beeld gekregen, maar HELAAS niets kunnen kopen!.

Blijf dus toch aangewezen op het internet waar je wordt overspoeld met alle soorten. maten en types... wàt een keus!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 95431 op 03-11-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 12:08
Cheater schreef op 16 september 2003 @ 13:20:
Okeej ik trek het topic MISSCHIEN onnodig omhoog voor sommige mensen maar ik vind het wel een leuke toevoeging:

Ik heb zelf een NAPA 380 --> 2e hands gekocht <--

Mijn voordelen van de NAPA 380:
- Goede geluidskwaliteit
- Goeie anti-shock (mits in een jas dragend)
- Leest multi-session CD's (wellicht doen ze dat allemaal)
- Snel branden van CD's (meer een voordeel van de 8cm cd's)
- Handige remote, die ik ZELF expres uit elkaar heb gesloopt voor het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn nadelen van de NAPA 380:
- Duurt lang voordat CD cq. nummer is ingeladen.
- Wil regelmatig met de foutmelding NO MP3 of iets dergelijks op de proppen komen
als de speler onderhevig is aan lichte trilling tijdens het laden van CD.
- Batterijen vrij snel leeg. (Misschien nieuwe kopen met meer capaciteit, omdat ik em 2e hands heb gekocht?)
- Het beestje kan slecht tegen water ;) (daardoor is hij kapot gegaan)

[]End of File ;)
je kan um via een spanningsregelaar aan je accu van je scooter maken, batterijen probleem opgelost.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
PASware schreef op 03 november 2003 @ 23:30:
je kan um via een spanningsregelaar aan je accu van je scooter maken, batterijen probleem opgelost.
Dat klopt, maar vergeet ook de ontstoringsfilter niet omdat je anders het geluid van de motor in de cdspeler , terughoort in het geluid van de speakers.

De storing wordt namelijk opgenomen via het stroom door de versterker
Pagina: 1