Ik heb een fotodatabase draaien, alleen nu loop ik vaker tegen het probleem aan dat foto's maar voor de helft getoond worden, echter wanneer men weer refreshed dan komt de hele foto tevoorschijn. Waar zou het probleem kunnen zitten? Meerdere mensen proberen gelijktydig de foto te benaderen en daardoor ontstaan de problemen?
Wat voor database? WebBased? URL? Hoe Half? Welke Browser / applicatie wordt gebruikt? Wat heb je zelf al geprobeerd?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Heb ik ook wel eens, heeft niets te maken met scripts, databases oid, maar is in mijn ogen gewoon een bug in IE.
Gebruik voor sommige afbeeldingen op mijn site ook geen scripts.. en toch deze fout. Misschien dat het iets is met het inladen van tabellen....
Gebruik voor sommige afbeeldingen op mijn site ook geen scripts.. en toch deze fout. Misschien dat het iets is met het inladen van tabellen....
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 19:40 ]
het heeft inderdaad niets met de scripting te maken want als ik het jpg adress intik dan heb ik hetzelfde probleem. Kan het ook door mijn hostingprovider komen?
hey gaan om deze site http://www.re-cycling.nl en dan om de image galleries
Is denk ik geen bug in IE, ik gebruik zelf voor 99% Opera 7.10 build 2840, en heb dit probleem ook. Ik moet eerlijk zijn dat het probleem zelfs vaker bij Opera voorkomt dan bij IE. Ik gebruik nog steeds 5.5 SP2 als ik IE gebruik.Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 19:39:
Heb ik ook wel eens, heeft niets te maken met scripts, databases oid, maar is in mijn ogen gewoon een bug in IE.
20*350ZO45°
Verwijderd
Misschien moet nozzman dan ook eens met zijn provider gaan praten (dat zijn ze zelf maar toch) want ook daar merk ik het af en toe (z'n cartoons). De laatste tijd wel minder.
Ha! Ik dacht er net aan idd. Met een beetje snelle verbinding (geen idee of het daar aan ligt overigens) zie ik dat idd maar een strookje overblijft. Ik wilde Bosmonster al op zijn sodefl***er geven, maar ik moet toch met gebalde vuisten naar de provider dus.
Pagina: 1