Om te beginnen zal ik maar meteen zeggen dat het antwoord op mijn vraag waarschijnlijk ook staat in 1 van de 6 "het grote Ati Radeon topic" maar dat ik niet zoveel zin heb om 6000 replys door te lezen om die ene nuttige reply te vinden. Misschien is het een idee om voordat een nieuwe "het grote ... topic" te starten, eerst een grote samenvatting toe te voegen met alle feiten/conclusies van het vorige "het grote ... topic", maargoed, daar kan ik wel een heel nieuw topic voor openen.
Mijn vraag is eigenlijk als volgt.
Ik ben van plan een Radeon 9700 serie Videokaart te kopen maar ik weet nog niet of het nu de Pro versie gaat worden. Waar ik benieuwd naar ben is wat ik ongeveer kan verwachten van een Radeon 9700 qua maximale overklok en of dit ongeveer gelijk is aan de maximale overklok van een 9700 Pro. En dan bedoel ik met gelijke voltages en voldoende koeling. Draaien deze 2 kaarten eigenlijk op dezelfde Voltages?
En is er verschil tussen het gebruikte geheugen op deze kaarten?
Ik weet namelijk dat bijvoorbeeld bij de Geforce 4 serie alle Titanium kaarten ongeveer even ver over te klokken waren, mits goede koeling. Vraag me dus af of dit ook voor de Radeon 9700 serie geldt.
En nu maar hopen dat er geen slotje op komt.
Mijn vraag is eigenlijk als volgt.
Ik ben van plan een Radeon 9700 serie Videokaart te kopen maar ik weet nog niet of het nu de Pro versie gaat worden. Waar ik benieuwd naar ben is wat ik ongeveer kan verwachten van een Radeon 9700 qua maximale overklok en of dit ongeveer gelijk is aan de maximale overklok van een 9700 Pro. En dan bedoel ik met gelijke voltages en voldoende koeling. Draaien deze 2 kaarten eigenlijk op dezelfde Voltages?
En is er verschil tussen het gebruikte geheugen op deze kaarten?
Ik weet namelijk dat bijvoorbeeld bij de Geforce 4 serie alle Titanium kaarten ongeveer even ver over te klokken waren, mits goede koeling. Vraag me dus af of dit ook voor de Radeon 9700 serie geldt.
En nu maar hopen dat er geen slotje op komt.