Toon posts:

datavertrager voor preloader flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om een mapje aan te maken of zo, waar data tegen een vaste snelheid uit kan gelezen worden tegen bijvoorbeeld 5k per seconde.

Ik zit hier namelijk met een flashfilmpje waarin ik met loadMovie externe jpg's inlaad. Ik heb hier ook een preloader voor geschreven maar natuurlijk kan ik deze niet lokaal testen, mijn internetverbinding is echter ook te snel.

Ik zou de files kunnen verzwaren maar het gaat hier al snel over 10talle jpg die dynamisch op stage worden geplaatst met hun eigen preloader. Ik heb dus nooit de kans om alles na te kijken.

Ik zou dus eigelijk mijn website in een mapje willen plaatsen, of in een programma dat mijn jpg's vrijgeeft tegen een vaste snelheid die ik zelf kan instellen.

Iemand enig idee of dit mogelijk is?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 13:56

BaRF

bijna kerst

kun je in die loader niet 100x achter elkaar hetzelfde laden om te simuleren? :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Of je bestanden van diskette inlezen, moet ook behoorlijke vertraging opleveren.

[ Voor 9% gewijzigd door ~Destructor() op 19-04-2003 13:40 ]

Nothing is impossible

Verwijderd

Misschien kun je in flash de tijd bijhouden die je nodig hebt om het jpg-tje te laden, en dan die tijd x10 of x20 doen? Dus dat je pas op 10% loaded bent als je het jpg-tje al hebt

• beetle71
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-06 08:38
Je kunt bij flash toch (bij MX, volgens mij ook in 6) in het 'preview'(CTRL-enter) venster onder debug, de 'download' snelheid instellen(lees simuleren) :?

Verwijderd

Topicstarter
beetle71 schreef op 19 April 2003 @ 15:45:
Je kunt bij flash toch (bij MX, volgens mij ook in 6) in het 'preview'(CTRL-enter) venster onder debug, de 'download' snelheid instellen(lees simuleren) :?
jpg's die extern worden ingeladen worden hier niet mee meegerekend. Dit werkt dus niet.

thx anyway

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
effe snel antwoord: er is GEEN manier in Flash MX om dit te 'emuleren'. Je zult dus je spul moeten publishen op je eigen server en een bandwidth throttler op die 'server' aanzetten...

Weer een grote misser van Macromedia (als MX2 uitkomt binnen een jaartje ofzo zal dat er vast wel inzitten :)
Pagina: 1