Allereerst wil ik even melden dat ik me heb suf gezocht naar een oplossing, alleen de meeste topics over deze modules gaan over het zelf fabriceren en niet over deze specifieke module i.c.m. een A7V333
Ik heb nl. een asus A7V333 MB, met daarop een spdif aansluiting. Na lang zoeken heb ik een spdif all module in mijn bezit echter de optical out werkt niet. De coax werkt perfect.
Ik zou dus graag van andere A7V333 bezitters met deze module willen weten of daar de optische uitgang wel gewoon aangaat wanneer de spdif wordt 'enabled' in de mixer. Als dat nl het geval is ben ik er haast zeker van dat de module kapot is.
De in- en uitgang op mijn mb werkt goed, ook de 5V heb ik gecheked.
gnd- -spdif_in
+5v-
gnd- -spdif_out
Wie weet raad??????
Ik heb nl. een asus A7V333 MB, met daarop een spdif aansluiting. Na lang zoeken heb ik een spdif all module in mijn bezit echter de optical out werkt niet. De coax werkt perfect.
Ik zou dus graag van andere A7V333 bezitters met deze module willen weten of daar de optische uitgang wel gewoon aangaat wanneer de spdif wordt 'enabled' in de mixer. Als dat nl het geval is ben ik er haast zeker van dat de module kapot is.
De in- en uitgang op mijn mb werkt goed, ook de 5V heb ik gecheked.
gnd- -spdif_in
+5v-
gnd- -spdif_out
Wie weet raad??????
Goodgoan!