Ik heb een Aldi pc met 2.0Ghz. Het moederbord is een MSI-6513 (medion 3500). Ik kan nergens over dit moederbord informatie vinden. Er zat standaard 256Mb pc2100 ddr ram in, en binnenkort ga ik deze computer upgraden en ik vroeg me af of er ook pc2700 ram in gaat. Of is het verschil tussen dit geheugen zo klein, dat ik gewoon mijn oude pc2100 moet houden, en er 256 mb of meer pc2100 bij moet zetten? Wie heeft het antwoord.
Verwijderd
kijk eens wat er op de site van msi staat , als er staat dat er 2700 in kan dan prop je dat erin he. En houden of upgrade is een questie van testen ( 2700 kan ook op 2100 lopen dus )
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:11 ]
Ik zei dat ik geen informatie kon vinden. Ik ben net slim genoeg geweest om ook op de msi site te kijken he! Dit moederbord is gemod door medion dus is het eigenlijk wel een beetje logisch dat ik er daar geen informatie over kan vinden.
Met PC2700 gaat je bak niet harder lopen; het zal @ default net zo snel draaien als PC2100. En ja, je kunt het er zo bij in proppen, spul is backward compatible zoals in de FAQ aan is gegeven
/zoek&faq
/zoek&faq
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()