Verwijderen van Winroute Lite 4.2.5

Pagina: 1
Acties:

• magic_japie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-03 20:35
Ik zit met een probleempje.

Ik had een maand geleden winroute lite geinstalleerd op mijn computer met windows 2000. De specificaties van mijn pc doen er verder niet toe.

Vandaag liep de datum af en dat zag ik toen ik de pc opstartte dat hij met een melding kwam dat ik alles moet uninstallen of een geldige license-key moet invullen. Ik wou toch winroute pro gebruiken.

Voordat ik dat zag dat de datum verlopen was had in winroute lite gisteren gedeinstalleerd en vervolgens winroute pro geinstalleerd en ik kon het internet gewoon op. Alles dus verder OK, maar door die opstart van vandaag niet meer.

Ik heb toen winroute pro verwijderd en alles wat op mijn HD stond ook wat te maken had met winroute (lite en pro). Na de reboot de registry bekeken en geprobeerd de losse registry-keys te verwijderen en dat lukte bij een paar goed, maar bij een aantal niet. Vond ik raar, maar OKE het zal wel.

Dus ik later weer winroute pro geinstalleerd, maar weer hetzelfde gezeur over de datum van winroute lite. Dus weer alles verwijderd en nogmaals in de registry gekeken en gezocht, maar niks bijzonders kunnen vinden.

Toen dacht ik dat ik winroute lite nogmaals kan installeren en dan goed verwijderen. Nou ja goed verwijderen, gewoon zoals het hoort via de software in het configuratiescherm.

Zo gezegd zo gedaan, maar het werkte weer niet na een nieuwe installatie. Ik ben ten einde raad. Oh ja, ik heb ook nog regclean eroverheen gejast, maar dat hielp ook niks.

Wie kan me helpen?? Ik heb wel een serial van die versie van winroute, maar die wil niet werken.

Ik zit dus nu zonder een firewall op Inet, aiaiaiai

Fritzbox 7490, 1x Netgear GS108E, 2x TP-Link SG105E, HP2520-8G-POE

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als bezitter van een netjes aangeschafte serial wil meneer winroute je vast wel helpen.

Probeer anders een andere smaak firewall/software router/dingetje bv. ICS met zonealarm. (Ik noem maar wat)

Firmpete on Aerie Peak

• magic_japie
Ik vind winroute zo lekker simpel en het werkt goed, daarom wil ik niet anders in principe

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-06 14:23
Kan je niet gewoon winroute versie erover heen fietsen dit kan namelijk wel van versie 4.2 pro naar winroute 5.

Bij winroute pro start er overigens altijd de engine monitor. En daarmee kan je de winroute service. ook stoppen / zeggen dat ie niet meer mag starten.

Als je dat voor elkaar krijg met winroute lite denk ik dat je er wel bent. Kijk anders ook ff onder services van win2k mischien staat ie daar nog onder als automatisch startende service.

Het kan ook nog zo zijn dat winroute pro ook naar de winroute lite key kijkt. Maar ik weet niet hoe dat zit.

[ Voor 68% gewijzigd door raymonvdm op 04-04-2003 13:52 ]

• magic_japie
dat zal ik es proberen

Winroute pro kijkt ook naar de key van Winroute lite, anders was het probleem al over geweest

[ Voor 69% gewijzigd door magic_japie op 04-04-2003 14:08 ]

• magic_japie
Ik hem al een goeie serial gevonden op internet. Bedankt voor de reacties!

Pagina: 1