Ik heb net het forum eens doorgezocht op communicatie van PC naar Nokia 7650.
Veel info over Bluetooth en IR, maar geen overzicht
Ik ben op zoek naar óf een IR verbinding óf een Bluetooth verbinding. Ik had begrepen dat er geen datakabel is voor de Nokia 7650... ?! correct me if I'm wrong.
Ik wil de communicatie gebruiken om:
- MIDI (beltoontjes) en geluiden (is mogelijk toch
) te uploaden naar de telefoon.
- Agenda (en notieties / mail
) te syncen met Outlook.
- Foto's te up- en downloaden naar/van telefoon.
- Java applicaties te uploaden naar de telefoon!
Op de website van Nokia staat bij Bluetooth "alleen data", wat houdt dat in? Is alles niet data?
Ook zie ik dat Bluetooth niet altijd werkt met de PC Suite van Nokia. Is daar een alternatief voor om de zelfde zaken te regelen?
Werken alle Bluetooth adapters met de 7650? En de IR poorten? Bij funprice zag ik bij de lijst telefoons de 7650 er niet tussen staan. Kan dit met een stukje software wel geregeld worden!?
En wat kan je meer met IR/BT?
Een klein lijstje (newbee) vragen, maar je bent een leek op gsm/pc communicatie of je bent het niet, he?! ;P
Veel info over Bluetooth en IR, maar geen overzicht
Ik ben op zoek naar óf een IR verbinding óf een Bluetooth verbinding. Ik had begrepen dat er geen datakabel is voor de Nokia 7650... ?! correct me if I'm wrong.
Ik wil de communicatie gebruiken om:
- MIDI (beltoontjes) en geluiden (is mogelijk toch
- Agenda (en notieties / mail
- Foto's te up- en downloaden naar/van telefoon.
- Java applicaties te uploaden naar de telefoon!
Op de website van Nokia staat bij Bluetooth "alleen data", wat houdt dat in? Is alles niet data?
Ook zie ik dat Bluetooth niet altijd werkt met de PC Suite van Nokia. Is daar een alternatief voor om de zelfde zaken te regelen?
Werken alle Bluetooth adapters met de 7650? En de IR poorten? Bij funprice zag ik bij de lijst telefoons de 7650 er niet tussen staan. Kan dit met een stukje software wel geregeld worden!?
En wat kan je meer met IR/BT?
Een klein lijstje (newbee) vragen, maar je bent een leek op gsm/pc communicatie of je bent het niet, he?! ;P