[KX Project] Mic probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Topicstarter
Hi,

Ik heb een onbegrijpelijk probleem, voorlopig althans.
Ik heb een hele tijd TS2 RC1 gebruikt, met een SB Live, en dat ging wel aardig, maar was meestal niet echt ok.
Nu er bij TS2 RC2 geen verschil was in kwaliteit heb ik besloten om de drivers van het KX Project eens te installen.

Dat heb ik dus gedaan, en ze werken dus, alles doet het, BEHALVE mijn microphone, die doet het echter wel met de gewone (bagger) SB Live drivers, dus het zit hem in de drivers van het KX Project.

Dus ik thread na thread aan het doorwerken op het forum van TS, kom ik dit tegen:
http://www.teamspeak.org/...e6d4a2528b1&threadid=1983
Eindelijk! Maar het werkt nog niet.
Het probleem lijkt wel te zijn dat de mic niet "gezien" wordt ofzo.
Als ik in mijn Kx Manager bezig ben, en ik zet het recoding level ergens neer, en doe close, dan onthoudt ie het niet, aka alles staat weer zoals het stond.
Voorlopig werkt mijn MIC nog niet, en ik snap er nu echt niets meer van, ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen, iemand hier misschien nog een idee, of moet ik echt weer zuruck naar die SB Live drivers? :(

Ik heb overigens een SB Live 5.1.

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik krijg mijn microfoon ook niet aan de praat.
Zelf niet als ik de FAQ van kx project erbij pak.

Het probleem is dat ik mezelf goed hoor alleen de buitenwereld niet. Iemand een idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:53:
Ik krijg mijn microfoon ook niet aan de praat.
Zelf niet als ik de FAQ van kx project erbij pak.

Het probleem is dat ik mezelf goed hoor alleen de buitenwereld niet. Iemand een idee?
iemand?

Verwijderd

Ik weet dat het een beetje laat maar dit komt omdat ik net ben overgestapt op deze geweldige drivers (ook voor games)
Ik weet verder niet of jullie problemen al op gelost zijn maar ik geef toch nog maar even de juiste instellingen.

Alle instellingen worden gedaan in de mixer.....

In het ac97 scherm moet microfoon geselecteerd zijn en de gaincontrol aan met de schuifregelaar ingesteld naar behoefte. Verder moet in dit scherm alles gemute zijn.

In het opname scherm moet op het masteropnameniveau en de ac97 control alles gemute worden.

In het In en Uitgang scherm moet de gehele onderste regel gemute worden.

verder kan het zo zijn dat je hierna je hardware op nieuw moet testen.
Dit doe je via je standaard windows geluid en Audioapparaten ( je weet wel dat speakertje in je configuratie scherm)
klik hier vervolgens op spraak en dan op hardware testen.

Nu kan het ook zo zijn dat je in TS\settings\sounddevices het verkeerde apparaat hebt geselecteerd experimenteer hiermee.

En als laatste wil ik meegeven dat er een nieuwe versie 3538L uit is en deze is te downloaden via deze link:

http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=118620 _/-\o_

Voor mij heeft het boven staande geresulteerd in een geweldig geluid met mijn audigy 2 zs. En wat mij betreft kan creative zijn drivers daar stoppen waar ik ze niet kan zien ;)