Ik heb een chaintech 7aja7 moederbord met daarop aansluitingen voor een tweede en een derde fan, volgens google en het boekje is aansluiting 2 te monitoren en aansluiting 3 niet (geeft gewoon stroom door). Het systeem heeft een athlon 1700 xp die standaard 35 graden wordt, niks aan de hand dus maar nu heb ik het hele spul in een oude server kast gebouwd waarin 2 extra fans zitten, deze zou ik graag draaiend hebben zodat ik het geheel misschien wat kan gaan overklokken. De 2 fans doen het echer niet via het moederbord 
uiteraard zou ik ze graag op deze manier werkend krijgen, ik heb ze al rechtstreeks op de voeding aangesloten en dan doen ze het keurig. Ook in de bios kan ik helemaal niks vinden en volgens het boekje van het moedebord moet er met name op aansluiting 3 gewoon 12 volt staan.
uiteraard zou ik ze graag op deze manier werkend krijgen, ik heb ze al rechtstreeks op de voeding aangesloten en dan doen ze het keurig. Ook in de bios kan ik helemaal niks vinden en volgens het boekje van het moedebord moet er met name op aansluiting 3 gewoon 12 volt staan.