Designersblock .....

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaBLeGuY
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Topicstarter
Zoals een schrijven een writersblock kan hebben kunnen mensen die websites maken een designersblock hebben volgens mij. Ik ben nooit webdesigner geweest maar maakte wel veel websites voor kenissen en voor mezelf. Maar de afgelopen tijd wil helemaal niks meer terwijl ik vroeger wat zat te prutsen en ik zo wat leuks in elkaar had gezet. Voorbeeld (geen spam site werkt verder niet) http://www.molenvastgoed.nl/. Zoiets lukte in een half uurtje en was best aardig te pruimen (zeker voor een half uurtje werk). Nu loop ik te prutsen en komt er niks uit, hoe los je zoiets op ? Iemand ideeën of ervaring ?

op probeer veel inspitatie op te doen door te kijken bij dwd.dk e.d. maar wil niet echt helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Maak een aparte folder onder je bookmarks aan en zodra je toevallig eens iets leuks tegen het lijf loopt mik je die daar in. Heb je altijd een lijstje inspiratie achter de hand voor een geval als dit :P

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

inspiratie afdwingbaar?
Daar staan wel genoeg tips in :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2024
Misschien kan je hier inspiratie opdoen: http://www.coolhomepages.com.
Heb ik ook wel eens gebruikt bij een opdracht. Veel rondkijken en uitzoeken welke stijl(elementen) je aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaBLeGuY
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Topicstarter
Thnx voor de tips, inspiratie opdoen helpt altijd wel ja :) www.cwd.dk kijk ik vaak maar al erg veel van gezien, ik ga ff op die link kijken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb iets heel toevalligs voor mn inspiratie: 2 jaar terug kocht ik in Frankrijk een klein boekje, 'Le Web Book' met allemaal hotels, parken enzo met hun eigen website... daar kwam ik mn vakantie wel mee door (afkicken van een internetverslaving in the middle of France-where)....

als ik nu het boekje weer in kijk, zijn de meeste sites allang verouderd... alleen een paar zijn van de kwaliteit die nu eigenlijk van dagelijkse orde zijn. Maar toch, als ik het zo weer inkijk, geeft het me een hoop inspiratie.

Ik denk dat dat soort boekjes nu ook nog steeds wel te vinden zijn... ze zijn wat eenzijdig, alleen gericht op hotels enzo, maar het gaat om de interface waar je wat uit kunt knutselen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaBLeGuY
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Topicstarter
Volgens mij doet dat boekje je terug denken aan je vakantie in Frankrijk en doet dat je inspiratie op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
www.linkdup.com van de Preloaded jongens vind ik persoonlijk wel een goeie opsteker. Beter dan Coolhomepages.com ... daar keek ik in 1997 al naar ;)

En verder moet je ook buiten je vakgebied kijken. In boeken (zoals Items, waar ik op geabonneerd ben) en architectuur vind je soms ook hele gave dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 16:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik zit meestal ook een tijdje te knutselen... en dan wordt het iets waarover ik niet echt tevreden ben. Maar dan is het meestal vlak daarna dat ik een geniale ingave krijg en iets bouw zoals ik het eerst eigenlijk wilde.

Ik ben bijvoorbeeld nu twee weken bezig geweest met het bedenken van een layout, het wilde niet lukken, nu na een middag tekenen heb ik opeens inspiratie. Ik heb nu een donkerdere achterchtergrond dan eerst waardoor de rest bvan de pagina er een stuk beter uitziet en ik zie nu ook ik de rest er goed bij kan doen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49383

Het klinkt misschien raar. Maar als ik geen inspiratie meer heb ga ik voor de buis hangen en kijk naar rustige programma's : Animal planet, Discovery. Gewoon programma's waar je niet bij na hoeft te denken. En opeens heb je het! Ik slaap altijd met een bloknoot + pen naast me bed....

O johnny Laat die site es zien. FF kijken wat je inspiratie gedan heeft

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 49383 op 26-02-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 49383 schreef op 26 februari 2003 @ 22:25:
Ik slaap altijd met een bloknoot + pen naast me bed....
Ik ook... en ik heb zoveel mogelijk dat alles ook bij me... laatst vond mn collega op mn werk opeens een briefje op de werkbalie met een vlugge schets van een website erop.. 'wat is dit?' 'eh, een website in aanbouw' 'grappige pijltjes' (ja dat zijn de scrollbars maar je verklaart me voor gek als ik je dat vertel...)

En nee, het is niet de vakantie in Frankrijk die mij zoveel inspiratie gaf...maar juist dat boekje. Het gekke is dat ik zelfs 1 pagina precies qua uiterlijk vond, wat ik toen voor een klant wilde maken; ik werkte het design uit, en je zou zo niet zeggen dat ze van elkaar afgeleid zijn, zoveel verschilt het weer.

Maar dat is wel vaker bij mij zo, en dan helaas in negatieve zin:
Ik wil heel veel, ik teken het, ik kleur het helemaal in, zet alle effecten, maten etc. erbij.. en dan moet ik het omzetten in html. En dan opeens blijkt dat 'dat menuutje niet kan' of 'die scrollbar toch wel erg in de weg staat daar'. En met de veranderingen die ik dan noodgedwongen nog maak, gaat er alweer een hoop originaliteit van de pagina af, en wordt het al gauw weer iets waarin recht-toe-recht-aan en blokkerig geheel niet van de lucht zijn... :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Laatst online: 18:22
Anoniem: 49383 schreef op 26 februari 2003 @ 22:25:
Ik slaap altijd met een bloknoot + pen naast me bed....
ik heb tegenwoordig altijd en overal mn tekenboek bij me
das zeg maar een groot dik a4-boek met alleen maar tekenpapier, echt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 26 February 2003 @ 22:31:
[...]

Maar dat is wel vaker bij mij zo, en dan helaas in negatieve zin:
Ik wil heel veel, ik teken het, ik kleur het helemaal in, zet alle effecten, maten etc. erbij.. en dan moet ik het omzetten in html. En dan opeens blijkt dat 'dat menuutje niet kan' of 'die scrollbar toch wel erg in de weg staat daar'.
o ja joh? :) ik nooit ;)
Meestal heb ik iets in me hoofd wat lukt en kom er daarna achter dat ik een beter idee heb waarna het vorige idee "waardeloos" word en na veel gekijk DIT concept ook waardeloos word naar mijn idee. Dus kan ik weer from scratch beginnen. Daarom ben ik me zelf ook aan het aanleren om op een gegeven moment te stoppen.

[tip]
Let maar eens op als je te lang met iets bezig bent gaat het je vervelen. En wil je al snel iets anders verzinnen. Dus neem genoeg pauze ;) of doe er gewoon es een week nix aan zodat je weer met een fris gezicht aan je concept gaat.
[/tip]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaBLeGuY
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Topicstarter
1st_Ro schreef op 26 February 2003 @ 21:41:
En verder moet je ook buiten je vakgebied kijken. In boeken (zoals Items, waar ik op geabonneerd ben) en architectuur vind je soms ook hele gave dingen.
Ja dat doe ik ook wel is, maak vaak foto's. Hier voorbeeldje van mijn bril met een bruin filter voor mijn flits.

Afbeeldingslocatie: http://www.xlr-8.nl/tweakers/bril.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xlr-8.nl/tweakers/bril2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xlr-8.nl/tweakers/bril3.jpg

Typfout, lomp ...

Anoniem: 58

Als ik andere sites ga bekijken tijdens het maken van een site, heb ik meestal de neiging onbewust dingen te gaan kopieren. Ik kom meestal op originelere ideëen door naar andere "kunst" te gaan kijken bijvoobeeld fotografie, of een goede film.

• MrCaBLeGuY
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Topicstarter
Die kopieër neiging komt me bekend voor, vervelend is dat ja, vooral als je het toch graag zelf wilt maken. Naar kunt kijken, waar kijk je naar kunst ? Op sites ? Links ?

• supakeen
  • Laatst online: 13-08-2024
Pffff ik heb ook redelijk vaak dat ik geen inspiratie heb, en dan fiets ik bijvoorbeeld zoals vandaag naar huis en heb ik opeens een giga idee, dat werk ik dan eerst een keer slecht uit en dan een keer mooi :)

• MrCaBLeGuY
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Topicstarter
Nou toch nog even lopen prutsen, siteje voor een bandje van een vriend. Ik vind het aanvaardbaar, als menu vol is en wat teksten en fotootjes zijn toegevoegd oogt het wel leuk denk ik.

http://nocando.xlr-8.nl/

iemand een mening :)

Edit, die hele bovenkant (met uitzondering van titel) komt trouwens toch uit die foto met de bril :) Kwam die toch nog van pas.

[ Voor 22% gewijzigd door MrCaBLeGuY op 27-02-2003 04:29 ]

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

iemand een mening :)
Altijd hè. :+

Kleine opmerking: Misschien nog een (band)foto verwerken in de achtergrond van de titelbalk met een fade. Ergens ter hoogte van de R de O en de C. Is nu nogal een groot leeg vlak t.o.v. de naam van de band rechts.
Verder zou ik dat nocando in het klein rechts gewoon weglaten. Voegt niets toe en is IMHO alleen maar storend in de verdeling van de vlakken.

Verder IMHO goed te pruimen hoor, maar ja, ben dan ook gin webdesigner ;)

[ Voor 8% gewijzigd door GA!S op 27-02-2003 12:04 . Reden: bans=band :P was laat vannacht... ]

de betaler vervuilt

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 13:30

pim

Misschien heb je hier wat aan: http://forum.fok.nl/showtopic.php/276288/1/100

• MrCaBLeGuY
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Topicstarter
:?

misschien weet ik zelf dat ik daar ook een topic heb geopend ?

tweakers is nuttiger trouwens tot dusver

GA!S thnx voor je comment !!

• Karp
  • Laatst online: 18:22
Vervuil deze draad niet met vragen naar een mening, dan zal hij als sitecheck beschouwd worden en dan moet hij dicht..
Als je graag meningen wil over een ontwerp kun je bij http://www.sitechecks.nl goed terecht

Anoniem: 57980

bij mij op het werk liggen twee uitgaves van de webdesignindex: 350 pagina's met screenshots, wordt volgens mij jaarlijks uitgegeven

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Gebruik vooral veel papieren inspiratie. Ik lees bijv. Items, en boekjes als spiksplinternieuw.nl Inspiratie zoeken in webdesign zelf kan wel, maar als het echt om vormgeven gaat dan treed ik liever buiten het medium. Daarna de juiste mix zoeken met usability en iunteraction design en voila.

Gebreurt mij trouwens ook regelmatig dat ik een dag lang loop te prullen. Dan moet je eigenlijk gewoon stoppen en iets anders gaan doen. Zoals inspiratie opdoen uit boeken.

Het maken van moodboards wil ook nog wel eens helpen, digitaal of op papier. Gewoon kneden en prullen tot je zelf iets lekkers te pakken hebt.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Volgens mij is het typisch om een 'designers-block' te krijgen als je net een succesvol verlopen opdracht achter de rug hebt; eentje waarmee je heel tevreden bent.
Vaak heb je dan het idee dat je je afgesloten opdracht in 'ere' wilt houden en voor je volgende opdracht een 'andere' richting opwilt.

het 'block' bestaat erin dat je iets onbekends wilt bedenken en daarbij juist natuurlijke cliché's (die je in je vorige opdracht succesvol hebt toegepast) overdreven wilt vermijden.

neem bijvoorbeeld: als je in je vorige opdracht in de header sectie gebruik maakt van een verloopje op 50%, om een zacht bollinkje in je ontwerp te verkrijgen. Dan kun je opeens in je volgende ontwerp geen enkel verloopje meer toepassen, zonder dat je denkt: dat lijkt op mn laatste opdracht.

De beste tip is om het gevoel van 'originaliteit' bij tijd en wijle overboord te zetten: Dat is een enkel in de westerse ontwerpers-wereld bekende, en eigenlijk ook compleet ongedefinierde term, en daarbij ook nogal gevaarlijk: eentje die gelukte creatieve experimenten als een soort van 'toevals-treffers' definieert en weinig waarde hecht aan rationeel ontwerp-onderzoek, het bewust toepassen van cliche's en de waarde van 'effecten'.
De kans is groot dat je nieuwe opdrachtgever niet bekend is met je laatste design, en zelfs al is hij het de overeenkomsten tussen de twee vallen hem mogelijk niet eens op.

Het kan zelfs heel inspirerend zijn om een ander ontwerp door te borduren op je vorige ontwerp, maar juist te concentreren op het op een andere manier uitwerken van de elementen in je laatste opdracht die 'werken'; als experiment, om ook te onderzoeken waarom die vorige opdracht zo goed 'werkte'.

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 27-02-2003 11:13 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Anoniem: 15604

Probeer eens iets te doen met een asp.net forum. Maar dan in PHP ofzo ;) :D

Anoniem: 36584

RM-rf schreef op 27 februari 2003 @ 11:13:
Volgens mij is het typisch om een 'designers-block' te krijgen als je net een succesvol verlopen opdracht achter de rug hebt; eentje waarmee je heel tevreden bent.
Vaak heb je dan het idee dat je je afgesloten opdracht in 'ere' wilt houden en voor je volgende opdracht een 'andere' richting opwilt.

het 'block' bestaat erin dat je iets onbekends wilt bedenken en daarbij juist natuurlijke cliché's (die je in je vorige opdracht succesvol hebt toegepast) overdreven wilt vermijden.

neem bijvoorbeeld: als je in je vorige opdracht in de header sectie gebruik maakt van een verloopje op 50%, om een zacht bollinkje in je ontwerp te verkrijgen. Dan kun je opeens in je volgende ontwerp geen enkel verloopje meer toepassen, zonder dat je denkt: dat lijkt op mn laatste opdracht.

De beste tip is om het gevoel van 'originaliteit' bij tijd en wijle overboord te zetten: Dat is een enkel in de westerse ontwerpers-wereld bekende, en eigenlijk ook compleet ongedefinierde term, en daarbij ook nogal gevaarlijk: eentje die gelukte creatieve experimenten als een soort van 'toevals-treffers' definieert en weinig waarde hecht aan rationeel ontwerp-onderzoek, het bewust toepassen van cliche's en de waarde van 'effecten'.
De kans is groot dat je nieuwe opdrachtgever niet bekend is met je laatste design, en zelfs al is hij het de overeenkomsten tussen de twee vallen hem mogelijk niet eens op.

Het kan zelfs heel inspirerend zijn om een ander ontwerp door te borduren op je vorige ontwerp, maar juist te concentreren op het op een andere manier uitwerken van de elementen in je laatste opdracht die 'werken'; als experiment, om ook te onderzoeken waarom die vorige opdracht zo goed 'werkte'.
Hmm, daar kan ik mezelf in vinden. Probeer soms ook overdreef origineel te zijn en meestal kom ik dan vast te zitten omdat ik ideeën uit vorige opdrachten niet wil gebruiken.

Die eind-filosofie lijkt mij een goed idee om in de toekomst toe te passen.

Anoniem: 58

_/-\o_ Ik ben het hier erg mee eens. Het streven naar originaliteit is meestal enorm groot terwijl we eigenlijk zo conformistisch zijn als de pest.

Klant is koning! Dus ga niet zitten hameren op wat je zelf mooi vind. Dus als je opdrachtgever zegt dat de site zo mooi is, nix meer aan doen ;) scheelt ook werk. Dan zal je misschien een site hebben waar je niet blij mee bent maar dat zullen er nooit veel zijn.

Anoniem: 36896

Nozzman schreef op 27 februari 2003 @ 10:24:
Gebreurt mij trouwens ook regelmatig dat ik een dag lang loop te prullen.
en
Het maken van moodboards wil ook nog wel eens helpen, digitaal of op papier. Gewoon kneden en prullen tot je zelf iets lekkers te pakken hebt.
Wat is het verschil dan tussen die twee :P

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 36896 schreef op 27 February 2003 @ 21:58:
[...]

Wat is het verschil dan tussen die twee :P
Dat is het hem nou juist, in beide gevallen loopt het bij hem gewoon op niks dan 'prullen' uit :+ maar dat moet je even tussen de regels door lezen... ;)
Anoniem: 49383 schreef op 27 February 2003 @ 16:02:
Klant is koning! Dus ga niet zitten hameren op wat je zelf mooi vind. Dus als je opdrachtgever zegt dat de site zo mooi is, nix meer aan doen ;) scheelt ook werk. Dan zal je misschien een site hebben waar je niet blij mee bent maar dat zullen er nooit veel zijn.
That's the spirit... Een website bouw je altijd met de klant samen... en hoewel ze het zelf niet merken, doen zij eigenlijk nog wel het grootste deel: de persoonlijke 'touch' eraan. Zonder dat is het wel een origineel ontwerp, maar pas als ze zelf hebben meegewerkt zullen ze zeggen 'ja kijk dat is iets wat ik er speciaal in wilde, dat past goed bij het idee achter ons bedrijf' ... en of jij een slightly andere versie van dat idee nou al in je vorige projecten hebt verwerkt, maakt in dat geval niet uit;
zij zien het als geheel nieuw, en heel persoonlijk bij hen passend. En dat vinden ze leuk! En ik ook, want het geeft niet zo'n sterk contrast als in 'jij bent de designer...' en 'ik ben maar een klant, bedenk maar wat voor me'.

Anoniem: 30420

Ik heb vaak als ik n kleurencombi zie dat ik weer inspiratie krijg, dus heb ik n scriptje geschreven die 'random' kleuren genereerd en in n pagina pleurt.
http://213.73.161.81:2080/colors.php (en dan refreshen totdat je inspiratie krijgt)
http://213.73.161.81:2080/colors.phps (de source)

t stelt erg weinig voor, maarja, als t helpt why not?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 30420 op 27-02-2003 23:15 ]

• jonggoud.nl
  • Laatst online: 14-07-2024

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Nog een goede voor designersblock:

1) ga naar je lokale cheap-ass-boekenwinkel (de Slegte in mijn geval)
2) zoek de hoek met foto/ontwerp boeken op
3) zorg voor een blikje fris (evt voor punt 2 doen)
4) pak 10 boeken en ga lekker bladeren
5) pak je pinpas
6) pin 5 euro
7) koop de 10 boeken (ja die winkels zijn goedkoop!). En zelfs van bijv. Jugendstil krijg je inspiratie!

Ik had trouwens zin in een nieuwe eigen homepage, al heel lang. Maar had nooit inspiratie ervoor (voor iets anders is het altijd makkelijker dan voor jezelf). Opeens had ik het (jaja NS), en ben er nu best trots op.

[ Voor 23% gewijzigd door jonggoud.nl op 27-02-2003 23:21 ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• DiedX
  • Laatst online: 19:12
Anoniem: 30420 schreef op 27 februari 2003 @ 23:14:

Geinig! Ik zit weliswaar niet in de design-hoek (systeembeheerder), maar lekker prutsen is altijd leuk :)

Bedankt!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dark Blue schreef op 27 February 2003 @ 22:42:
[...]

That's the spirit... Een website bouw je altijd met de klant samen... en hoewel ze het zelf niet merken, doen zij eigenlijk nog wel het grootste deel: de persoonlijke 'touch' eraan. Zonder dat is het wel een origineel ontwerp, maar pas als ze zelf hebben meegewerkt zullen ze zeggen 'ja kijk dat is iets wat ik er speciaal in wilde, dat past goed bij het idee achter ons bedrijf' ... en of jij een slightly andere versie van dat idee nou al in je vorige projecten hebt verwerkt, maakt in dat geval niet uit;
zij zien het als geheel nieuw, en heel persoonlijk bij hen passend. En dat vinden ze leuk! En ik ook, want het geeft niet zo'n sterk contrast als in 'jij bent de designer...' en 'ik ben maar een klant, bedenk maar wat voor me'.
Ik ben nu ook met 2 sites bezig, waarvan de klant dus zei je verzint maar wat. Ik heb zelfs geen kleuren etc. (ook nog geen logo's, omdat het startende bedrijfjes zijn). Dat vind ik erg moeilijk, maar ik heb gewoon wat gemaakt wat ik mooi vond. Vrij snel zei de klant nee dat wil ik zus en zo etc. en zo zijn het nog aardige sites geworden!
Anoniem: 30420 schreef op 27 February 2003 @ 23:14:
Ik heb vaak als ik n kleurencombi zie dat ik weer inspiratie krijg, dus heb ik n scriptje geschreven die 'random' kleuren genereerd en in n pagina pleurt.
http://213.73.161.81:2080/colors.php (en dan refreshen totdat je inspiratie krijgt)
http://213.73.161.81:2080/colors.phps (de source)

Wauw! dat had ik zelf moeten bedenken :P
Erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Het liefst wandel ik met zonsondergang het bos in om even te kijken naar de kleuren die dit teweeg brengt, altijd erg inspirerend voor mij, voornamelijk in de zomer, waar ik dan weer kan gaan werken met geel, groen, [licht]blauw. Terwijl in de herfst wat meer richting MrCaBleGuY zou zijn, winter mijn standaard setje kleuren (donkerblauw, donkerrood, maar zoals nu ook weer lente achtig) let wel, dit zijn mijn soorten inspiratie, dan zodra ik ga zitten komt er soms alleen maar strak grijs uit m'n tools, omdat ik er zin in heb :P
Anders gewoon een paar of meer biertjes drinken (helpt echt voor mij).

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaBLeGuY
  • Niet online

MrCaBLeGuY