Vandaag wilde ik eens lekker 2 partities gaan samenvoegen (mergen). Dus even Partition Magic 8 opstarten, merge partitions aanklikken en ik was klaar om te gaan. Nadat echter de data van de ene partitie naar de andere was gekopieerd kreeg ik een foutcode #1520 "External attribute header mismatch". Ik wilde even kijken bij de PowerQuest site voor de error db maar die is op het moment down.
Als ik de samengevoegde schijf wil verkennen via partition magic is dit geen probleem. Ik kan verder wel alle data bekijken. Alleen krijgt de schijf geen driveletter en kan ook niet in windows xp worden bekeken. Ik hoop dat iemand van jullie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen.
[update]
Na met Partition Magic wat door de partitie heen te browsen en wat verborgen mappen weg te halen kon ik weer een driveletter toewijzen. Ik kan nu de partitie weer met windows benaderen. Er zijn echter bepaalde mappen die nu niet meer leesbaar zijn.
Het goede nieuws is dat er geen belangrijke gegevens in deze mappen staan
Ik ben nu bezig om alle bestanden te verplaatsen zodat ik de schijf opnieuw kan formatteren, waarna ik alle bestanden weer terug kan zetten
[/update]
Als ik de samengevoegde schijf wil verkennen via partition magic is dit geen probleem. Ik kan verder wel alle data bekijken. Alleen krijgt de schijf geen driveletter en kan ook niet in windows xp worden bekeken. Ik hoop dat iemand van jullie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen.
[update]
Na met Partition Magic wat door de partitie heen te browsen en wat verborgen mappen weg te halen kon ik weer een driveletter toewijzen. Ik kan nu de partitie weer met windows benaderen. Er zijn echter bepaalde mappen die nu niet meer leesbaar zijn.
[/update]
[ Voor 28% gewijzigd door Donderwolk op 21-02-2003 16:15 ]
Pwnd