Partition Magic 8 Error #1520

Pagina: 1
Acties:

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 11:16
Vandaag wilde ik eens lekker 2 partities gaan samenvoegen (mergen). Dus even Partition Magic 8 opstarten, merge partitions aanklikken en ik was klaar om te gaan. Nadat echter de data van de ene partitie naar de andere was gekopieerd kreeg ik een foutcode #1520 "External attribute header mismatch". Ik wilde even kijken bij de PowerQuest site voor de error db maar die is op het moment down.

Als ik de samengevoegde schijf wil verkennen via partition magic is dit geen probleem. Ik kan verder wel alle data bekijken. Alleen krijgt de schijf geen driveletter en kan ook niet in windows xp worden bekeken. Ik hoop dat iemand van jullie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen.

[update]
Na met Partition Magic wat door de partitie heen te browsen en wat verborgen mappen weg te halen kon ik weer een driveletter toewijzen. Ik kan nu de partitie weer met windows benaderen. Er zijn echter bepaalde mappen die nu niet meer leesbaar zijn. :( Het goede nieuws is dat er geen belangrijke gegevens in deze mappen staan :) Ik ben nu bezig om alle bestanden te verplaatsen zodat ik de schijf opnieuw kan formatteren, waarna ik alle bestanden weer terug kan zetten
[/update]

[ Voor 28% gewijzigd door Donderwolk op 21-02-2003 16:15 ]

Pwnd

Verwijderd

Ik heb nu precies hetzelfde probleem
Ik wil 2 schijfjes samenvoegen en krijg ook deze foutmelding.. :(
Hier staat namelijk WEL belangrijke info op !

Iemand idee hoe dit komt/te verhelpen is ?

Ik heb nu 2 schijven: 80 Gb (c: - e: - f:)
40 Gb (d:)
Ik wil nu schijf e: + f:samenvoegen tot 1 geheel maar de comp.
geeft nu voor de 2e keer de foutmelding.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 01:29 ]

Verwijderd

Iemand echt geen idee ???

Ik kan wel net zoals donderwolk mappen gaan verwijderen maar ik denk niet dat dat effect zal hebben... tevens kan ikniet eens mijn E: schijf niet meer inkomen met partition magic (alleen G: is toegankelijk).

Als ik hierin wat wil verwijderen geeft ie ook een foutmelding.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 13:08 ]

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Hier een nieuw slachtoffer :(
Zelfde fout en kan mijn partities helemaal niet meer benaderen. Het gaat bij mij om een externe backup schijf, dus zit vol met bestanden die ik niet kwijt wil :(
Is er al een oplossing voor?

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 11:16
Ik heb inmiddels geleerd altijd van te voren nog even een extra backup te draaien voordat ik met Partition Magic aan de gang ga. Het is bij mij namelijk al te vaak fout gegaan. Ik weet niet of de schijf te benaderen is maar ik heb zelf goede ervaringen met easy recovery pro om eventueel nog wat data terug te kunnen halen. Dat doe ik dan meestal in de raw mode. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Pwnd

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:18
robbertb schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:44:
Hier een nieuw slachtoffer :(
Zelfde fout en kan mijn partities helemaal niet meer benaderen. Het gaat bij mij om een externe backup schijf, dus zit vol met bestanden die ik niet kwijt wil :(
Is er al een oplossing voor?
Een backup schijf? "backup" suggereert dat het een kopie is van originelen die je ook nog ergens hebt staan, in dat geval ben je echt het snelste af door even opnieuw te partitioneren en je backupje te maken.

Anders wordt het recoveren vrees ik...

En Partition magic vern**kt wel vaker iets... Te vaak zelf meegemaakt ook al.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1