Als ik de line in van mn audigy verbind met de audio out van de hercules Smart Tv hoor ik veel ruis en brom en heel vaag op de achtergrond het geluid dat ik zou moeten horen.
Na search te proberen en te lezen erover las ik dat de meesten dit toeschrijven aan een probleem van massa. Maar mn pc is goed geaard en het gebrom is enkel hoorbaar als ik de hercules met de audigy verbind en anders niet dus denk ik dat massa niet de oorzaak is.
Een micro gebruiken gaat perfect.
Het gebrom is ook wanneer de distributie niet verbonden is met de hercules.
Ik gebruik powerVCR om ermee tv te kijken, wanneer ik dit programma opstart heb ik slecht beeld en goed geluid ,ga ik naar het volgende kanaal heb ik even goed geluid en steeds goed beeld maar direct hoor ik enkel brom ,keer ik vervolgens terug naar het vorige kanaal ,heb ik goed beeld maar enkel brom qua geluid...
gfx:Asus v7700(geforce2)
geluidskaart: sb audigy
Waaraan zou dit kunnen liggen?
Na search te proberen en te lezen erover las ik dat de meesten dit toeschrijven aan een probleem van massa. Maar mn pc is goed geaard en het gebrom is enkel hoorbaar als ik de hercules met de audigy verbind en anders niet dus denk ik dat massa niet de oorzaak is.
Een micro gebruiken gaat perfect.
Het gebrom is ook wanneer de distributie niet verbonden is met de hercules.
Ik gebruik powerVCR om ermee tv te kijken, wanneer ik dit programma opstart heb ik slecht beeld en goed geluid ,ga ik naar het volgende kanaal heb ik even goed geluid en steeds goed beeld maar direct hoor ik enkel brom ,keer ik vervolgens terug naar het vorige kanaal ,heb ik goed beeld maar enkel brom qua geluid...
gfx:Asus v7700(geforce2)
geluidskaart: sb audigy
Waaraan zou dit kunnen liggen?
[ Voor 28% gewijzigd door craio op 19-02-2003 20:49 . Reden: extra info ]