Sennheiser RS 22

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64068

Topicstarter
Ik heb vandaag bij de BCC een Sennheiser RS 22 aangeschaft.
Thuis ben ik op de site van Sennheiser gaan kijken

Alleen de site kent helemaal geen RS 22 !??!

http://www.sennheiser.com

Mijn vraag is dan ook, hoe kan het dat hij niet op de officiele site staat aangegeven? is het een ouder model of hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60477

Ow dat is een SJENGLEYZER RS22 dat is een japans merk wat vroeger yoko was.
:*)
(geintje)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 60477 op 29-01-2003 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48286

Bestaat wellicht niet, wordt toch verkocht:

http://www.vogelzang.nl/nieuw/product.php?artnr=10798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Tsja, er zijn niet veel fabrikanten die al hun producten op hun site zetten.

Googlen levert weinig op, alleen dat ie bij vogelzang ook te krijgen is voor de adviesprijs van 69 euro (ik hoop dat je minder hebt betaald ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Het lijkt inderdaad de RS 30 maar dan zonder het typenummer op het basisstation. Zie o.a. de groene gloed op de linker oorschelp (voor de kijker) in vergelijking met de blauwe of witte gloed op de andere afbeeldingen.

Zal inderdaad wel een low budget produkt zijn dat ze niet op hun site zetten.

Google zegt overigens samen met Babelfish vanuit het Italiaans nog dit:

A wireless message strongly in order to announce an initiative that proposes the caps to infrared and in radio frequency of Sennheiser in Special Edition.

One campaign of impact in wave from 1 December on the circuit Radio Dimension Sound and Teen Radio.

The claim?Sennheiser it breaks off with the prices? he is coherent with the previous wireless campaign?Sennheiser has broken with the threads? and of it is a successive declination in order to carry l?attenzione of the consumer on a price operation that regards two caps in?Speciale Edition? (offered model RS 22 in 69,00 radio frequency to euro and model IS 380 to infrared offered to 39,00 euro).

[ Voor 56% gewijzigd door TripleM op 29-01-2003 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mja op de koptelefoon zelf staat HDR 22
En op het basis station staat T 30

De verkoper vertelde me dat het een nieuw model was (maja die kan zoveel zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Ik heb vandaag bij de BCC een Sennheiser RS 22 aangeschaft.
Thuis ben ik op de site van Sennheiser gaan kijken
De meeste mensen gaan eerst op internet kijken en daarna kopen...
Alleen de site kent helemaal geen RS 22 !??!
http://www.sennheiser.com
Mijn vraag is dan ook, hoe kan het dat hij niet op de officiele site staat aangegeven? is het een ouder model of hoe kan dat?
En ? Dat boeit niet (het gaat erom dat Sennheiser goede koptelefoons maken - geen websites).
Er zijn hele vrachtwagens vol met producten die niet op de producent zijn website staan. Niet iedereen is zo goed met het up-to-date houden van websites, of willen hun budget/verouderde producten erop hebben. Daarnaast hebben ook veel fabrikanten specifieke typenummering in verschillende regio's (en aangezien de website alleen de lokale typenummers laat zien - en niet de Europese, kun je vervolgens die producten niet vinden). En om het nog eens moeilijker te maken: er zijn ook fabrikanten die elk jaar hun typenummering wijzigen om net te doen alsof ze nieuwe producten hebben...

Google op Sennheiser "RS 22"
Google op Sennheiser "T 30"

Sennheiser maakt verschillende composities van hetzelfde basisstation T30 + verschillende headsets. Ieder van deze composities heeft dan weer zijn eigen type-nummering... Het kan zijn dat BCC een eigen compositie heeft gemaakt van zender+hoofdtelefoon en die groot heeft ingekocht...

Radio: Txxx (radioTransmitter) + HDxxx (HeadDriver) = RSxx (RadioSoundsystem).
IR: TIxxx (IR-Transmitter) + HDIxxx (IR-HeadDriver) = ISxxx (IR-Soundsystem).

http://www.sennheiser.nl/
Televisieweg 62
1322 AM ALMERE
Tel: 036 - 5358 444
Fax: 036 - 5358 499
E-mail: info@sennheiser.nl
andere Sennheiser sites

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 29-01-2003 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 44568 schreef op 29 January 2003 @ 02:40:
[...]

De meeste mensen gaan eerst op internet kijken en daarna kopen...

[...]

En ? Dat boeit niet (het gaat erom dat Sennheiser goede koptelefoons maken - geen websites).
Er zijn hele vrachtwagens vol met producten die niet op de producent zijn website staan. Niet iedereen is zo goed met het up-to-date houden van websites, of willen hun budget/verouderde producten erop hebben. Daarnaast hebben ook veel fabrikanten specifieke typenummering in verschillende regio's (en aangezien de website alleen de lokale typenummers laat zien - en niet de Europese, kun je vervolgens die producten niet vinden). En om het nog eens moeilijker te maken: er zijn ook fabrikanten die elk jaar hun typenummering wijzigen om net te doen alsof ze nieuwe producten hebben...

Google op Sennheiser "RS 22"
Google op Sennheiser "T 30"

Sennheiser maakt verschillende composities van hetzelfde basisstation T30 + verschillende headsets. Ieder van deze composities heeft dan weer zijn eigen type-nummering...
Dat klopt volledig,

RS 22 is de verzamel naam van het basis station + headset.
Alleen ik kon het nergens terug vinden op internet vandaar dit topic.

maar thnx voor de goede uitleg

Als er iemand meer informatie over dit product heeft hoor ik het graag

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 64068 op 29-01-2003 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Even voor alle duidelijkheid, Sennheiser maakt (helaas) niet alleen goede hoofdtelefoons. De goedkope series zijn de afgelopen jaren om te janken. Plastic troep. De duurdere series zijn gelukkig nog wel steeds zoals ze horen te zijn.
Pagina: 1