Gathering of Tweakers

Quicksearch
bij mij zegt de status dat ie de server niet kan vinden. Maar het startscherm van hotmail komt er wel te staan. Zodra ik op de knop start druk gaat het fout.

|Mars-L|Klik hier voor mijn Specs | 3dMark2001 Pro Result |

En, hoe zit het met je coderingssterkte?

Het probleem ligt bij de Hotmail/Microsoft servers. Hier laadt het ook niet/extreem langzaam.
bij mij doet alles het weer naar behoren btw.

PIII 800@804 Mhz - Asus CUV4X - 768MB SDRAM - Geforce 3 Ti500 deluxe - SBLive! Value -
Maxtor 30GB+80GB 7200 rpm - Creative 12x40 DVD - LiteOn 16x10x40 CDRW - WinXP Pro NL
Natalie Portman beauty queen

MSN heeft de hotmail pagina deze week veranderd, misschien ligt het daaraan.
(stomme is dat het gisteren gewoon weer terugveranderd was :+ )
Coderingssterkte was wel het probleem.

- Quadracing 4 Life -

provide your power

2 dingen:

- check de instellingen van je privacy of die niet te hoog staan onder de instellingen van internet explorer
- installeer laatste patch van microsoft (ik meen dat ik laatst heb gelezen dat door een andere update van microsoft de toegang van msn naar hotmail onmogelijk werd BUG!)

px-s wijzigde dit bericht 26-02-2003 16:47 (6%)

Je moet denk gewoon ff IE opnieuw installeren, dat hielp bij mij.

Ik kan sinds gisteren (of eergister) niet meer aanmelden met windows messenger 4.7
Ik kan wel bij m'n hotmail account komen.

Maar het allerraarste is dit:
Ik zit achter een computer op een thuis-netwerk. Op de andere computer kan ik me gewoon wel aanmelden. Ik heb niks veranderd aan wat voor instellingen dan ook.

In de router heb ik alle poorten open staan (op het ip van de computer die het niet doet), maar dat zou niks uit moeten maken, want op die andere pc werkt het wel, en eerst werkte het ook prima.

Ik werk met winXP pro SP2 en firefox. Ben compleet virusloos en spyware vrij.

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

Acties: [view]

Door: sanfranjake Moderator WOS/WSS/OFF
quote:
Brokstuk schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:49:
Ik kan sinds gisteren (of eergister) niet meer aanmelden met windows messenger 4.7
Ik kan wel bij m'n hotmail account komen.

Maar het allerraarste is dit:
Ik zit achter een computer op een thuis-netwerk. Op de andere computer kan ik me gewoon wel aanmelden. Ik heb niks veranderd aan wat voor instellingen dan ook.

In de router heb ik alle poorten open staan (op het ip van de computer die het niet doet), maar dat zou niks uit moeten maken, want op die andere pc werkt het wel, en eerst werkte het ook prima.

Ik werk met winXP pro SP2 en firefox. Ben compleet virusloos en spyware vrij.
Welke foutmeldingen krijg je bijvoorbeeld? Iets in de event-viewer? Lijkt me, gezien het feit dat jouw probleem heel anders is, en ook op een ander OS, dat het nuttig is als je in een eigen topic verder gaat :) Kan je met bijvoorbeeld http://webmessenger.msn.com op die pc wel inloggen? Al eens in Software Algemeen - FAQ bij SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger gekeken?

sanfranjake wijzigde dit bericht 04-12-2004 23:54 (6%)

Per 1 augustus moet ik weg uit mijn huis in Amsterdam. Weet jij misschien (tijdelijke) woonruimte te huur tot ongeveer 800 euro per maand in de buurt? Mail me dan, held!
Windows Server 2008

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws