[java/jcreator] slowdown tijdens programmeren? *

Pagina: 1
Acties:

• craio
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06-2025
Is het normaal dat een p3 1ghz met 256mb ram problemen heeft bij het programeren in java?
Wanneer het programma slechts een paar duizend regels lang is?
Met problemen bedoel ik beeld die zo'n 2 seconden stilstaat in jcreator wanneer ik bezig ben met het programma verder te schrijven of aan te passen waar nodig.

[ Voor 36% gewijzigd door craio op 21-01-2003 23:44 . Reden: verduidelijken vraag ]

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-07 10:12
Waarmee edit je de tekst dan? Of begrijp ik je verkeerd?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Misschien de eventuele intellisense?

Download my music on SoundCloud

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:19

Stewie!

Keen must die!

craio schreef op 21 januari 2003 @ 23:33:
Is het normaal dat een p3 1ghz met 256mb ram problemen heeft bij het programeren in java?
Wanneer het programma slechts een paar duizend regels lang is?
Met problemen bedoel ik beeld die zo'n 2 seconden stilstaat in jcreator wanneer ik bezig ben met het programma verder te schrijven of aan te passen waar nodig.
dan kijkt je progje misschien voor auto completion? :?

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* titelfix

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07 22:31
Op mijn p3 550 blijft Jcreator af en toe ook wel eens een seconde of drie "hangen". Dit heeft in mijn geval te maken met auto completion. Als je net je code gecompileerd hebt, dan zal jcreator overnieuw de cache van de auto completion opbouwen. Het haalt daarvoor alles - behalve van klassen uit de actieve file - uit de bytecode.

Als je dus vaak compileerd, zul je dus ook last van die slowdows kunnen hebben. Probeer auto completion anders maar eens uit te zetten en merk het verschil. En beter: mis het verschil :)

[ Voor 8% gewijzigd door Infinitive op 22-01-2003 00:52 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
ligt aan je sloeber pc denk ik :P zie m`n sig, no problems :) (zal wel autocompletion zijn)

[ Voor 24% gewijzigd door Stephan Oudmaijer op 22-01-2003 10:37 ]

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Dit heeft iig niets met P&W (het zelf ontwikkelen van software) te maken, maar eerder met een programma an sich. Het lijkt me dan ook niet nuttig om daar een topic voor te openen binnen P&W, maar eerder in SA. Daarom move ik dit topic ook naar SA.
Controleer wel zelf wat de policy daar is en of je topic daaraan voldoet. Zoniet, pas je post dan aan of vul het topic aan met de gevraagde informatie.
Probeer anders gewoon een andere IDE als deze niet lekker werkt. Simpel zat imho

[ Voor 25% gewijzigd door Glimi op 22-01-2003 12:21 ]

Pagina: 1