VobSub werkt niet bij bin/cue files

Pagina: 1
Acties:

• misanthroopia
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-01-2020
Heb laatst een film downgeload als bin & cue files. Omdat ik er graag ondertiteling bij wil heb ik subtitles gedownload van divsubtitles.net. Daarna heb ik de mpeg vanuit de bin van de stealth cd-romspeler gekopieerd naar mijn harde schijf en het subtitle bestandje in dezelfde dir gezet. Maar nu pakt mijn dvd prog powerdvd die subtitling niet als ik de film start. Maw, mijn subtitle prog VobSub wordt helemaal niet opgestart. Mijn vraag is dan ook:

a) Is dit überhaupt mogelijk?

b) Zo ja, hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank_/-\o_

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-07 13:16
De bestandsnaam van je video-bestand en je subtitle moeten met elkaar overeenkomen om ervoor te zorgen dat de subs automatisch worden geladen...

Dus: film.avi en film.sub :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• misanthroopia
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-01-2020
De bestandsnaam van je video-bestand en je subtitle moeten met elkaar overeenkomen om ervoor te zorgen dat de subs automatisch worden geladen...

Dus: film.avi en film.sub
Daar had ik al aan gedacht, dat is het niet.... verder is het een SVCD. Het probleem is dus dat ik de SVCD alleen zonder ondertiteling met powerdvd kan afspelen.

Someone?

[ Voor 22% gewijzigd door misanthroopia op 04-01-2003 19:40 ]

Verwijderd

zelfde vraag als de topicstarten, weet iemand hiervoor een oplossing?

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-07 13:05
Gewoon bsplayer als afspeelprogramma gebruiken (met de juiste codecs kan die ook MPEG2 afspelen) en daar de subtitles bij selecteren.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

ja maar ik wil het graag met powerdvd doen (indien dat mogelijk is) want daar zit de mpeg2 codec al in. Anders moet ik weer die elecard codec kopen. :)
Pagina: 1