#1 plek kwijt bij D2OL... pikken we dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Topicstarter
Ingehaald door TA, die het nu (als vanouds :) ) over DPC-BBQ's hebben.
Is leuk voor ze, het zijn tenslotte oude vrienden, maar kunnen we dit (als grootste team ter wereld!) al te lang laten duren?

Ik lees al een paar dagen opmerkingen van mensen die rc5/ogr niet spannend meer vinden, hier is de kans om er een mooie wedstrijd van te maken!

[disclaimer]
nee.. dit is geen oproep om massaal d2ol te gaan doen. ik geloof niet in dat soort oproepen, en denk dat iedereen prima in staat is om zelf te bepalen waar ze wel en niet aan meedoen. Dit is wel bedoeld als bewustwordings-draadje, en om de zaak wat op te naaien >:) , zodat we weer eens een mooie strijd aan kunnen gaan.
Ik ga zelf ook niet de hele kudde omzetten (doe nu geen d2ol), maar als mijn nieuwe mobo binnen is gaat ie wel d2ol doen.
[/]

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Tuurlijk pikken we het niet! >:)

Team Switch is al druk bezig om de pc's naar D2OL te schakelen :+ , helaas is dat slechts een klein deel van de power die we nodig hebben om TA bij te kunnen houden. ;(

Dus als nog meer mensen de crusade tegen TA willen steunen, dan zijn ze van harte welkom!

Verwijderd

Het zou al een stuk helpen als de client wat relaxter zou zijn, want dat is de reden volgens mij dat veel mensen ermee gestopt zijn. Dat weerhoudt mij er eerlijk gezegd ook van om weer terug te gaan naar D2OL.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Op dit moment is de client 'goed' de queue blijft vol, het enige dat nu nog een probleempje kan zijn is dattie 'af en toe' wat veel geheugen vreet...

DPC: Let's ROCK!!

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Topicstarter
Kreeg bijna spijt van dit topic na het lezen van het d2ol forum (klachten over de client)
Toch maar ff geinstalled (whopping 30 mb download!) en voorlopig draait ie prima :)
Ik weet nu al dat het nooit m'n favoriete project zal worden (doe mij maar de dnet client), maar als TA em kan draaien kan ik het ook >:)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 12:17
Goed voorbeeld doet goed volgen (hoop ik)

Verwijderd

Pinball schreef op 03 January 2003 @ 16:44:
maar als TA em kan draaien kan ik het ook >:)
That's the spirit!! :+

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 13:48

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Ik blijf bij mij (oude) mening :
zolang Sengent zo arrogant is om totaal geen uitleg te geven omtrent problemen doe ik niet mee.
denk aan : waarom servers down zijn, wat er aan gedaan wordt
waarom bepaalde candidates de client vast laten lopen en wat plan van aanpak is.
(ik lees net op forum http://forum.sengent.com/...bb=get_topic;f=3;t=000238 dat daar eindelijk oplossing voor is ).
De uitleg waarom de client van 50MB naar DIK 87 MB is gegaan (100MB incl java) ?
want DAT ben ik nog nooit tegengekomen op hun forums!

en stof tot nadenken : waarom doen members van BIO research italie (DPRGI) niets meer in D2OL ( denk aan de battles met BIO of DPRGI_Keen )

Zoals ik al vermeld heb op forum van Sengent : http://forum.sengent.com/...et_topic;f=4;t=000189;p=2 client moet eerst <50MB worden wil ik persoonlijk weer mee willen doen.

[ Voor 11% gewijzigd door geintje op 03-01-2003 17:08 . Reden: oplossing hangende candidates ]

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Verwijderd

Mo-Bees heeft ook maar weer het projekt opgepakt

eens kijken hoeveel koeien ik naar D2OL overzet.

Verwijderd

Zo heeft iedereen zijn eigen motieven om een project te joinen. Persoonlijk doe ik mee, omdat ik DPC er aan de Top wil hebben. (Daarom doe ik ook geen rc5-72)

Dat de organisatie of de client te wensen overlaat, is (voor mij dan) eigenlijk maar bijzaak. Zolang er maar redelijk mee te werken is. Als de client steeds cracht en de pc dus niks staat te doen, of de pc instabiel wordt, dan kijk ik wel weer verder naar een ander project.

Voorlpig vind ik dat er niks mis is met D2OL, behalve dat we nu 2e staan >:)

Waarom DPRGI niet meer aan D2OL doet, maakt toch verder niet uit :? TA doet niks of weinig meer aan Dnet projecten, maar dat houd ons toch ook tegen om weer gewoon bij RC5-72 aan de top te staan :?

Verwijderd

Welkom Mo-Bees _/-\o_

Verwijderd

hahahah ikke populair ;)

nu ga ik zeker kijken wat ik aan koeien over heb, stuk of 4 moet lukken denk ik

maandag maar weer eens op mijn werk struinen >:)

big evil grin

• Witlof
  • Laatst online: 17:13
Ik heb ooit aan dit project mee gedaan toen we nog Division Eindhoven waren maar kan ik nu daarmee verder gaan mocht ik nog een PCtje vinden die hier kan helpen? En zo ja, hoe?

Verwijderd

hmmmm..... als echte D2OL hater...........

maar ja als de nood aan de man is..... ;)

ik zal het wel weer proberen... maar als die client 1 keer vast loopt ben ik weer weg

Verwijderd

Witlof schreef op 03 January 2003 @ 19:36:
Ik heb ooit aan dit project mee gedaan toen we nog Division Eindhoven waren maar kan ik nu daarmee verder gaan mocht ik nog een PCtje vinden die hier kan helpen? En zo ja, hoe?
Als je het wachtwoord nog weet wat destijds gebruikt is op de site van D2OL, dan kun je daar eventueel weer een nieuw nodenummer aan dat account koppelen.
Het is ook wel makkelijk als je tijdens installatie van de client hetzelfde emailadres gebruikt als destijd, maar dat is niet perse noodzakelijk. Aan de hand van het gebruikte emailadres kun je nodes toevoegen aan jouw account, dus je moet wel onthouden welk adres je invult, en denk hierbij om de hoofdletters >:)

Weet je dat wachtwoord niet, dan zal je helaas een nieuw account moeten aanmaken of een ander team joinen O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 19:49 ]

• Witlof
Zal eens gaan kijken dan :P

Is het ook mogelijk om nog een naam te wijzigen?

[ Voor 0% gewijzigd door Witlof op 03-01-2003 20:34 . Reden: Waar kan ik testen of ik de juiste gegevens heb? Weet nu al niet waar ik kan inloggen voor stats of iets :D ]

Verwijderd

Het is mogelijk om een je naam te wijzigen, zodra je bent ingelogt op de d2ol site moet je op de knop edit rammen ;)

• Witlof
Hmm, zie nu pas waar ik moet zijn :D Heb pas 6 van die gevallen ingeleverd dus dat was eigenlijk de moeite niet. Nou ja, toch maar eens kijken hoe het nu gaat :)

waren er toch al 6 ipv 1 >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Witlof op 03-01-2003 20:42 . Reden: Begint goed, moet al meteen die client updaten die ik net gedownload heb :? ]

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

heb vroeger wel een tijd meegedaan, maar met alleen maar 550mhz schiet het niet echt op. maar zal eens kijken of ik hem er weer eens op kan zetten

• Witlof
Hij draait hier weer maar het aanmelden bij Griz op z'n statssysteem wil niet echt goed werken. Waarschijnlijk door die name-changes maar ik zal het strax en anders morgen nog eens proberen. Tot die tijd eens kijken of er nog meer mensen zijn die willen helpen :)

• geintje

geintje

'k heb voor de lol client 3 uur laten draaien (18 tot 21 uur nederlandsche tijd) voor LMM maar stats van sengent schijnt dat maar niet op te pakken.
Ook had ik direct na 3e candidate een "vastloper bij conformer #9)
(candidate 1139-0488, jah waarschijnlijk nog in buffer van maanden terug)
wel jammer ..m'n AMD deed 10 minuten per candidate... en ik heb 2 van die nieuwe machientjes..

Verwijderd

kom op geintje als ik het kan (al 4 af) kan jij het ook ;) gewoon een verse install.... nu ik dit type bedenk aan al die walgelijke vastlopers en zou em haast weer uit zetten :|

maar ja... ik zet voorlopig door....

• geintje

geintje

fresh install gedaan.. node 15490 na 2 (of3)candidates heb ik client afgesloten.
ik wil eerst result op site van sengent zien !
Dat ik 'm kan draaien is geen twijvel : AMD XP 2600+@2160 Mhz , ABIT KD7 RAID, 512MB 333DDR PC7200 >:)
(don?t tell me how D2OL works :) been there done that.. got my t'shirt -> still #3 WW ! ) >:)

[ Voor 27% gewijzigd door geintje op 03-01-2003 21:21 ]

Verwijderd

Helaas laten de stats ons momenteel even in de steek >:) De hele dag worden de stats bij sengent al niet bijgewerkt, en op de site van Griz kunnen wij onze nodenummers niet aan onze gebruikers toekennen.

Maar de client werkt iig nog steeds goed.. Heb hier nog steeds 100 in de queue :+

[Edit]
Vreemd genoeg is de naamsverandering van Division_Eindhoven naar Division_Brabant wel verwerkt >:) De candidates die sinds vanochtend 09:00 uur zijn opgestuurd, staan nog niet in de stats..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 22:41 ]

• Witlof
Dat zag ik ook dat de naam al wel aangepast was (ook met inloggen daar). Helaas kan ik dus nog niets op de site van Griz doen? Nou ja, dan morgen maar eens proberen :P

• My
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Fijn dat er mensen zijn die toch weer D2OL proberen, we moeten gewoon van TA kunnen winnen! Denk aan de strijd lang geleden op RC5 met TA, nu ligt het front bij D2OL, hopenlijk gaan veel mensen dat begrijpen en meer power op D2OL gooien!!

We gaan ervoor!! :Y) }:O

Verwijderd

Helaas heeft de site van Griz al enkele dagen wat problemen met het toevoegen van nodenummers, maar onze DJKlungel zal straks even een mailtje sturen naar Griz heeft hij me net beloofd :+

• Mark83
jaha ... wat ben ik toch lief hè ;)

Verwijderd

Wow ik lees mijn naam nogal vaak :P

Okee, even punt voor punt:
- met de release van nieuwe clients en een kleine update in de client moeten de clientcrashes de wereld uit zijn. Ik draai de client nu ongeveer 3 weken geloof ik, en nog geen enkele hanger
- de update met toename MB-verbruik zorgde ervoor dat de client veel sneller werd: ik zie zelden nog een conformer > 1 min.
- je kunt op mijn site met de oude login inloggen. Dan kun je daar je naam wijzigen in de nieuwe naam. Dit moet je wel doen voordat de statsrun draait (lees: voor 11 uur 's avonds) want anders maakt de statsrun een nieuw subteam aan.
- any troubles met grizstats -> ICQ 4877326, MSN griz@teamcoldfusion.nl, IRC irc.guruchat.net #coldfusion ;)

-edit-
Ow ja, e-mail griz@teamcoldfusion.nl doetet niet qua mail, wel qua MSN :{

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 09:28 ]

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

welkom back velen @ d2ol (hoop ik)

DPC Team ColdFusion

• geintje

geintje

--== "the day after" ==--
stats bij sengent laten NOG geen verandering zien LMM staan nog steeds op 100,963.
de nieuwe node van gister (15490) heb ik wel kunnen toevoegen en zelfs zonder problemen bij "Griz" kunnen registreren. de "oude" node (15060)waar ik zo?n 10 candidates gisteren mee heb gedaan ( op oude candidates) staat nog steeds op 22 ( stand waar ik gisteren mee begon)
Sorry, maar zolang Sengent zaken niet voorelkaar hebben, wil zelfs niet "voor de gein" de client draaien. Ik heb het gisteren gedaan.. maar zie geen results wat erg teleurstellend is.
Ik lees bijna wekelijks forum van Sengent en weet dat mijn teleurstelling niet de enige is !
Wel jammer : want qua project vindt ik D2OL/TSC wel het meest "Nuttige"

• Witlof
Zonder stats is het een stuk minder leuk in iedergeval. Daar ben ik het wel mee eens. Er is dus geen indicatie hoelang we zonder stats blijven zitten en waar het aan ligt? Is dus niet de ideale tijd om hier aan te beginnen ;(

Verwijderd

De laatste anderhalve maand is het een paar keer voorgekomen dat er eens een dagje geen stats waren, maar dat waren geen lange perioden :+

Geduld is een schone zaak... :+

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Topicstarter
Ik werd ook al wat ongeduldig.. maar ik heb bij dnet ook wel eens zonder stats gezeten. Is wel erg lullig als dat net is als je start, ben nu stiekum toch een beetje bang dat er iets structureels mis aan het gaan is :)
Verder nog steeds geen klachten over de client, die draait als een zonnetje. Vreet idd wel geheugen,[poch] maar ik heb toch zat [/poch ;) ]

Verwijderd

dubbel post |:(

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 18:32 ]

Verwijderd

/me gaat ook maar meedoen / hij stapt over van Project Neo, hij vind Team Switch ook wel iets voor hem eigenlijk en vraagt het hierbij stiekempjes of hij mag joinen

• Mark83
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:32:
/me gaat ook maar meedoen / hij stapt over van Project Neo, hij vind Team Switch ook wel iets voor hem eigenlijk en vraagt het hierbij stiekempjes of hij mag joinen
Ik vind van wel :o
http://forum.teamswitch.org (8>

[ Voor 9% gewijzigd door Mark83 op 04-01-2003 18:33 ]

• geintje

geintje

* geintje wacht geduldig tot stats weer gaan leven.
totdan geen "test" wat nieuwe 1.00.03 client doet

Verwijderd

/me has joined team switch @ d2ol

Verwijderd

Welkom rinoceros!
Pagina: 1