ik probeer mijn Epson Stylus Color 880 aan de praat te krijgen, ik weet iig dat hij werkt, want in windows krijg ik er mooie a4tjes uit
mijn kernel-config is als volgt (usb gedeelte):
CONFIG_USB=m
CONFIG_USB_DEVICEFS=y
CONFIG_USB_BANDWIDTH=y
CONFIG_USB_UHCI=m
CONFIG_USB_UHCI_ALT=m
CONFIG_USB_PRINTER=m
CONFIG_USB_HID=m
CONFIG_USB_HIDINPUT=y
verder staat devfs aan
als ik insmod usbcore en insmod printer doe, verschijnt er geen /dev/usb/lp0 of /dev/usb/lp1 of iets anders in /dev/usb, ongeacht of ik de printer eerst uit heb, daarna aan, de printer sowieso aan, of gewoon uit laat, er verandert niks
bij windows moest ik tijdens de installatie eerst de printer uitlaten en pas later aandoen, ik kan me voorstellen dat ik in linux ook pas na het insmodden hem aan moet doen of iets dergelijks, is er een bepaalde volgorde?
ik vraag me dus af hoe anderen dit wel voor elkaar hebben gekregen
mijn kernel-config is als volgt (usb gedeelte):
CONFIG_USB=m
CONFIG_USB_DEVICEFS=y
CONFIG_USB_BANDWIDTH=y
CONFIG_USB_UHCI=m
CONFIG_USB_UHCI_ALT=m
CONFIG_USB_PRINTER=m
CONFIG_USB_HID=m
CONFIG_USB_HIDINPUT=y
verder staat devfs aan
als ik insmod usbcore en insmod printer doe, verschijnt er geen /dev/usb/lp0 of /dev/usb/lp1 of iets anders in /dev/usb, ongeacht of ik de printer eerst uit heb, daarna aan, de printer sowieso aan, of gewoon uit laat, er verandert niks
bij windows moest ik tijdens de installatie eerst de printer uitlaten en pas later aandoen, ik kan me voorstellen dat ik in linux ook pas na het insmodden hem aan moet doen of iets dergelijks, is er een bepaalde volgorde?
ik vraag me dus af hoe anderen dit wel voor elkaar hebben gekregen