Welk programma kan ik het beste gebruiken als ik bestanden van de harde schijf hebt gedeleted, maar nog zeker weet dat de eentjes en nullen nog niet overschreven zijn......
Vandaag werd Restoration besproken in de Bangkok Post (Undelete those files) door Wanda Sloan.
AMEN!Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 13:01:
Tip : lees de FAQ ff door.
[ Voor 31% gewijzigd door Freee!! op 11-12-2002 13:07 . Reden: link verbeteren ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
nee dan kan het niet meerVerwijderd schreef op 11 December 2002 @ 13:22:
hmmmm...... is het ook nog mogelijk om als de schijf geformatteerd is, bepaalde files nog terug te krijgen???
Verwijderd
Bij Cnet is een progje te vinden dat heet:
NTFSdataback.
&
Fatdataback (weet het helaas niet precies meer maar correct me if i'm wrong)
Ik heb deze zelf ook gebruikt toen een uhm "vriend" me partitie weg geflikkerd had en heb alles nog terug kunnen halen
.
NTFSdataback.
&
Fatdataback (weet het helaas niet precies meer maar correct me if i'm wrong)
Ik heb deze zelf ook gebruikt toen een uhm "vriend" me partitie weg geflikkerd had en heb alles nog terug kunnen halen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 13:38 . Reden: TyPo ]
okay r3dbull tnx.... (btw. this is the link: http://www.softpile.com/U...s/Review_08078_index.html)
Gebruik Easy Recovery van Ontrack ( www.ontrack.com ). De shareware kan je vast wel downloaden van Kazaa
[ Voor 12% gewijzigd door Deem op 11-12-2002 13:51 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Wrong wrong wrongnaimed schreef op 11 december 2002 @ 13:50:
Gebruik Easy Recovery van Ontrack. De shareware kan je vast wel donwloaden van Kazaa
Als er een shareware versie te downloaden is, doe je dat dus gewoon via de site van het desbetreffende bedrijf oid en niet van kazaa ivm 'shit-files'
Joh dat bedoel ik ook helemaal niet joh! Heb het over de "shareware" tussen aanhalingstekens die overal op kazaa staaninternetinfo schreef op 11 december 2002 @ 13:52:
[...]
Wrong wrong wrong
Als er een shareware versie te downloaden is, doe je dat dus gewoon via de site van het desbetreffende bedrijf oid en niet van kazaa ivm 'shit-files'
"May our framerates be high and our temperatures low."
Kijk eens in deze FAQ: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (17-11-2002)
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()