Toon posts:

[algemeen] Geschiedenis van Microsoft en Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Na surfen op internet vond ik deze zeer uitgebreide geschiedenis van Microsoft en Windows. Let wel het zijn er 33 pagina's en is gebasseerd op feiten. Er word flink uitgehaald naar Microsoft, wat soms niet echt leuk is als je Pro-Windows bent.

Ik plaats deze link niet om te flamen oid, maar meer als informatieve topic. Mijn mening is dat iedereen het OS moet gebruiken waar hij/zij zich bij thuis voelt. Zelf was ik 7 jaar lang Microsoft gebruiker, van MS-DOS tot Windows XP toe. Sinds 9 maanden ben ik Macintosh gebruiker en het voldoet mij verder uitstekend.

Windows draaide ik net zo stabiel als MacOS. MacOS X is bij mij net zo vaak gecrashed als Windows op mijn oude PC en dat is niet vaak ;) A-Kwaliteit hardware is het halve werk.

Ook Mac-gebruikers gaan naar de HCC-dagen. Heb er nog een mooie WACOM tekentablet gekocht :9~

Verwijderd

Damn... da's een hoop leeswerk :)
Maar ik zet hem tussen mijn favorieten zodat ik hem is kan lezen :)

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 22:02
Ik heb alleen de eerste regel gelezen.
From the title of this paper you may have guessed that I am less than pleased with the guys in Redmond. One might even say that my dislike for Microsoft is a pet hate gone out of control in an almost quixotic fashion.
Lijkt me niet echt een objectief verhaal. :X

Verwijderd

Topicstarter
Morty schreef op 26 November 2002 @ 14:14:
Ik heb alleen de eerste regel gelezen.

[...]

Lijkt me niet echt een objectief verhaal. :X
Het lijkt een niet objectief verhaal, maar dat is het wel. Het is allemaal gebaseerd op feiten. Of je het nu leuk vind of niet. In die 33 pagina's wordt niet 1x een eigen mening gegeven!!!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 18:27:
In die 33 pagina's wordt niet 1x een eigen mening gegeven!!!

Toch grappig dattie dan zegt dat het zijn eigen visie is op 't hele verhaal:
Disclaimer:
The following represents my own personal point of view. It does not necessarily represent the points of view of my employers, customers, associates, friends, pets or houseplants. If they want a point of view they can grow their own, so there. If you read this document and a tree falls on your house as a result from any inaccuracy in my part, I shall not be responsible.

All registered trademarks mentioned in this text are the property of their respective owners and are hereby acknowledged.
Enne, een CTRL + F op het woord " I ", kom ik er toch een tegen:
And Microsoft thinks that this stuff can compete with Unix and threaten the mainframe market for mission-critical applications?
Uh-huh.
I don't think so.
Ik heb het artikel nog niet helemaal gelezen, maar ik ben er van overtuigd dat dit toch niet 100% feiten zijn hoor.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij pagina 7 ;)

Maar het blijft wel een leuk stuk om te lezen blackd

Verwijderd

Duh het is ook een deel woorden :+

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:23
blackd schreef op 26 november 2002 @ 18:32:

[...]

Toch grappig dattie dan zegt dat het zijn eigen visie is op 't hele verhaal:

[...]

Enne, een CTRL + F op het woord " I ", kom ik er toch een tegen:

[...]

Ik heb het artikel nog niet helemaal gelezen, maar ik ben er van overtuigd dat dit toch niet 100% feiten zijn hoor.
En die feiten, of die wel waar zijn is ook nog maar de vraag. Veel informatie dat op internet staat klopt gewoon niet. Maar dat wist je ook wel :D