[CM] Gamepad Mod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet zeker of het hier thuis hoord, maar vind het zelf wel goede mod :)

Ik speel nogal veel arcade games, dus leek het leuk om een arcade kast om pc heen te bouwen. Dit zou ik same met aan goede m8 van me gaan doen maar, dit koste nogal wat aan hout, verf enzo dus hebben we maar even besloten om dit niet te doen. Maar hebben we wel vast een controler gemaakt, die laater ook nog in de kast gebouwd kan worden, mocht dat nodig zijn.

We hadden iets nodig om de signialen van de joysticks en buttons naar de pc te sturen. We hebben gekozen voor 2 Thrustmaster Firestorm Digital 2's aangezien deze nogal wat knoppen hebben.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/scrap/arcade/3.jpg
pic van een gemodde gamepad

Ziet er beetje raar uit, maar is super simple, gewoon draadjes op prinplaat solderen.

deze 2 gamepads inbouwen in een houte behuizing.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/scrap/arcade/2.jpg
draadjes nog niet hallemaal verbonden op deze pic

In de bovenplaat van de kast de joypads en buttons monteren. (sorry dat ik dar geen pics van heb, maar zijn zelfde joysticks en buttons als je in echt arcade ziet)

draadjes verbinden en klaar.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/scrap/arcade/1.jpg
Dit is hem dan als hij dicht geklapt is.

De bovenkant zit er met scharnieren op zodat altijd makkelijk bij de gamepads kan voor het geval er iets los gaat.

Op zig is het best makkelijk te maken, maar het kost even tijd. Vooral het verven van het hout. Maar naar 1 week plennen en werken, waren we zeer tevreden over het resultaat, ookal was het wat prijzig, maar zeker wel leuker en misschien ook wel goedkopen dan zoon kant en klare controller kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Very Nice! :D Waar heb je die joysticks vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wha!!! :D zoo stoer.. waar heb je die zooi vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
kewl :D

ziet er wel heel apart uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Whehehe, origineel. Uhh, waarom de behuizing van de gamepads erop laten, je kan toch gewoon het printje op het hout vastschroeven dan kan je er ook makkelijker bij lijkt mij.

Maja t is zekers leuk gedaan!!

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07 10:51
Heel netjes gedaan! Welk type pushbutton heb je gebruikt?

DIGIBOY & Fat Mike:

Check www.happs.com (ook in Engeland) voor de knoppen en joysticks (en HEEL veel andere coole gadgets)
en www.arcadecontrols.com voor meer voorbeelden en tips voor het bouwen van je eigen arcadekast/controller

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
oit! errug leuk gedaan

Maar hoe kom je aan die jowysticks en echte arcade knoppen?
Het bouwen opzich is dan niet eens zo lastig als je die hebt.

Nog 1 ding, het maakt het wel ietsjes duurder maar als je die USB plugs nou aan een (liefst alleen 2-poorts als dat bestaat) usb-hub hangt en die verwerkt in het kastje zelf (ruimte zat zo te zien).
Dan heb je maar 1 draad die er uit komt :)

EDIT: ah Dennis808 geeft al antwoord op mijn vraag. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg ziek! mooi, en grappig inderdaad dat je de controllers intact hebt gehouden :) vette mod, en volgens mij ook zeer kewl om in je kamer je pc in de vorm van een arcade kast te hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
NEAT

ik heb ooit eens het idee gehad om mijn patser :7 bureau stoel te voorzien van extra knoppen / tuimelschakelaars, zodat ik mechwarrior vanaf mijn armleuning kan besturen. kan dit dan ook door die tuimelschakelaars (1)/0/(1) gewoon aan het kabeltje van mijn ouwe logitec wingman extreme, en ander contolerafval te solderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 15:00
ah, nu zie ik ze..
echt een vet idee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthor schreef op 05 november 2002 @ 23:49:
NEAT

ik heb ooit eens het idee gehad om mijn patser :7 bureau stoel te voorzien van extra knoppen / tuimelschakelaars, zodat ik mechwarrior vanaf mijn armleuning kan besturen. kan dit dan ook door die tuimelschakelaars (1)/0/(1) gewoon aan het kabeltje van mijn ouwe logitec wingman extreme, en ander contolerafval te solderen?
dit kan ja.. je hebt dan hetzelfde effect als dat je een knop ingedrukt houd als je de schakelaar in 1 hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, erg phat! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
waar heb je die stuurknuppel vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt hetzelfde idee als ik had Anthor. Maar ik ben inplaats van zulke losse knoppen bestaande besturings systemen in mn stoel aan het verwerken voor mechwarior. Twee voetpedalen voor links en rechts een joystick (sidewinder) rechts op mn armleuning voor de main controls en een notebook keypad op de linker leuning voor weapon en navigatie controls. Ik krijg alleen de pedalen nog niet aan het werk in mechwarrior(de pedaal controls wel maar de forcefeedback van de pedalen werkt niet). Nee dat komt niet door het tekort aan juice, ik zit op 5 kilo accupacks. :D Dus ja das heel goed mogelijk. Enne gebruik dan wel een zender en ontvanger inplaats van een leuk kabeltje. Ik gebruikte eerst een doodgewone kabel. 1 keer een flink eind naar achteren gerold met mn stoel en mn usb poorten waren naar de mallemoeren. Voor de oplettende onder ons ja ik heb nogsteeds een laad kabel nodig maar die knalt gewoon los als ik te ver naar achteren schiet. Pix post ik over een maandje als ie eindelijk helemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kewl!!!
Gebruik je het ook veel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

haha, droog gemaakt :D kun je nu eindelijk GOED flipperen ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt wel vet idee! En cool uitgevoerd. Heb je ook zo'n grote speelkast waar je hem dan in kan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woah, da's gaaf, als je dat in een speelkast kunt hangen!
Bij ons op school staat zo'n speelkast met een linuxbak erin met 86000 spellen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 13:56
lache gedaan, komen er nog fotos van de hele set voor een pc ofzoiets dergelijks ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 23:33:
Very Nice! :D Waar heb je die joysticks vandaan?
Die joysticks en buttons, was nog wel ff zoeken, eerst op internet. Maar vond allen bedrijven in engeland of america.
Ben toen naar een bedrijf geweest waar ze zoon kasten reparen. Heb ze toen daar besteld.
Rappie schreef op 06 november 2002 @ 13:54:
lache gedaan, komen er nog fotos van de hele set voor een pc ofzoiets dergelijks ... :)
Mis gewoon dat ding wat op me burau staat tot nu toe. Maar we zijn wel vanplan om kast erbij te maken, kost alleen wat geld en dat heb ik op moment niet zoveel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
MASTERLIJK!!!! Lang leve de arcade tijd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

COOOL!!!! Die ga ik ook maken voor 1943!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Vet, ga je nu met dat ding op schoot zitten ofzo :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 06 november 2002 @ 14:15:
Vet, ga je nu met dat ding op schoot zitten ofzo :?
daar heb ik een bureau voor, weet het hou je je toetsenbord ook atlijd op schoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Geniaal man! _/-\o_ En...doe ons een lol, en steek de handen uit de mouwen voor die kast :P :9 :9~

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:20:
[...]

daar heb ik een bureau voor, weet het hou je je toetsenbord ook atlijd op schoot?
Ja: laptop B)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
ownage!
vette arcade joystick ding gemaakt zeg!!! :)
tweakin' it oldskool!!! _/-\o_
maarrrr..de vraag.. : waar blijft de ccfl!?!?!?! :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoer man... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Mike78

Always

Goed idee en netjes uitgewerkt. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:36
Hey, ik heb ook net mijn Arcade Projectje af. Wel, "af" in de zin, hij is bespeelbaar.

Ik was al een tijdje eigenaar van een Hotrod SE die aangesloten was op mijn PC. Onlangs heb ik mij een oude, defecte arcadekast gekocht, en die voorzien van een pc en een 21" monitor. Ik moet zeggen dat dat toch echt nog wel veel heftiger is dan gewoon de jusite joysticks.

Ik zal eens een fototje gaan maken en uploaden/posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachuh, is het ragbestending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orbit schreef op 06 november 2002 @ 17:18:
Onlangs heb ik mij een oude, defecte arcadekast gekocht, en die voorzien van een pc en een 21" monitor.
Ja dat wou ik eerst ook doen :), maar meestal kasten zijn dan nog best duur.
kon wel goedkopen pacman kast krijgen, maar dat is 1 van de eerst kasten die ooit gemaakt is, misschien wel de eerst en vond het zonde om hem te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superstoer, nog nooit zoiets gezien.
vette arcade controler.
nou nog vette arcadegames voor de pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is zeker nice. Valt voor mij onder de noemer "orgineelste Idee van de Dag". En dat is op dit moment erg knap om vernieuwend te zijn. Als je nu nog een hele arcade kast inelkaar zet kan je voor mij niet meer stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel uber gedaan man, echt heel erg stoer, klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orbit schreef op 06 november 2002 @ 17:18:
Hey, ik heb ook net mijn Arcade Projectje af. Wel, "af" in de zin, hij is bespeelbaar.

Ik was al een tijdje eigenaar van een Hotrod SE die aangesloten was op mijn PC. Onlangs heb ik mij een oude, defecte arcadekast gekocht, en die voorzien van een pc en een 21" monitor. Ik moet zeggen dat dat toch echt nog wel veel heftiger is dan gewoon de jusite joysticks.

Ik zal eens een fototje gaan maken en uploaden/posten.
Jaah! Pix! Ben benieuwd wat jij ervan gemaakt hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
Ben toen naar een bedrijf geweest waar ze zoon kasten reparen. Heb ze toen daar besteld.
Mag ik weten welk bedrijf of wat de kosten waren?
Ik heb namelijk alleen nog maar 16 knoppen nodig en dan kan ik met m'n oldskool arcadekast beginnen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiNo!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-07 14:54
Wow!, wat een idee. Speel je nog een bepaald spel in het specefiek?

https://github.com/atoomnetmarc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dennis808 schreef op 06 november 2002 @ 22:09:
Mag ik weten welk bedrijf of wat de kosten waren?
heb knoppen gehaalt bij van dungen automaten in eindhoven.

allen knoppen zijn volgensmij even duur, allemaal 3 euro per stuk(EX BTW)

joysticks zijn iets duurder 12,50 per stuk (EX BTW) maar dan heb je wel super relaxte 8 way joysticks. die als je ze goed vast maakt niet kapot te krijgen zijn. Heb ik gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 13:48

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:39:
[...]

heb knoppen gehaalt bij van dungen automaten in eindhoven.

allen knoppen zijn volgensmij even duur, allemaal 3 euro per stuk(EX BTW)

joysticks zijn iets duurder 12,50 per stuk (EX BTW) maar dan heb je wel super relaxte 8 way joysticks. die als je ze goed vast maakt niet kapot te krijgen zijn. Heb ik gemerkt :)
Hey die ken ik :+

v. Dungen Automaten Boschdijk 1065 5626 AE Eindhoven

Zeer leuke mod trouwens. Ziet er erg mooi uit. Speelt het ook fijn. Want ik heb altijd het probleem bij spellen dat ik de knoppen nooit zo krijg ingesteld als op de arcade kasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbit
Sorry dat ik een oud topic omhoog schop, maar mijn bijdrage is zeker geen nieuw topic waard ...

Ik had een foto beloofd, en ziehier mijn Arcade-bak :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/ice-faq/BROL/118-1850_IMG.JPG

Zoals je ziet is het dus een klasieke universele arcadekast die er veel verkocht is geweest in de jaren 80-90. Athans, toch hier in België. Dat maakte hem voor mij nog waardevoller aangezien ik er vroeger uuuuren op heb zitten spelen. Heeft me 25 euro gekost.

Ik heb er dan alle binnenwerk uitgesloopt en vervangen door een 3 lagige constructie uit MDF. Onderste laag houd de controler op z'n plaats, de midenste laag bevat de pc en de bovenste laag steunt de monitor. Waar het keyboard en de muis op liggen was vroeger de uitschuifbare plaat waar het PCB op bevestigd moest worden.

Luidsprekers zijn klasieke 6 * 9 speakers uit de wagen versterkt door een afgrijselijke supertech versterker die op z'n beurt van 12 v wordt voorzien door een AT voeding, 2 x 17 RMS geluid is heus meer dan voldoende om kopijn te krijgen ;-)

Moesten er nog vragen of opmerkingen zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
liev ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orbit schreef op 29 november 2002 @ 01:40:
Sorry dat ik een oud topic omhoog schop, maar mijn bijdrage is zeker geen nieuw topic waard ...

Ik had een foto beloofd, en ziehier mijn Arcade-bak :

[afbeelding]
...
Nice "case" zou ik zeggen, de pc is niet ingebouwd; tis dus enkel de kast van het arcadespel dat je gebruikt. Ziet er heel :9~ uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:07

Tarin

Just plain weird.

Hij is echt gaaf!

Wat draai je er nu op? (behalve Windows)
Een emulator voor dergelijke apparaten? Lijkt me best gaaf.. (ik heb nooit op de apparaten gespeeld.. te jong (ik had zelf geen geld en ouders wilden niet betalen ofzo). Wel vaak gapend naar zo'n ding staan kijken...

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Kwijl man! Dit is echt gaaf gedaan joh! euh, en je pong score?

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 23:29

ZaZ

Tweakers abonnee

Niet onaardig :D :D :D

[ Voor 5% gewijzigd door ZaZ op 29-11-2002 08:18 ]

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey scralp, mooie mod, maar dat wist je al
btw, mijn mod is deze : http://www.arcadecontroller.tk

(scralp heeft wel dezelfde joypad gebruikt als mijne)

ik heb daar trouwens een volledige tutorial voor geschreven hoe dat moet, dus mensen die twijfelen om dit te maken, check mijn site (net als scralp gedaan heeft :) ) en maak het na !

http://www.arcadecontroller.tk

check ook de links op mijn site, daar staan ongeveer 200 mods
zitten mooie mods tusen

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Zeker wel leuk gedaan. Geweldig idee _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Kewl !!

Geinig om zo'n ding te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-07 16:03

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Orbit die kast is echt 1 van de origineelste casemods! Ik weet niet of je die kast zo 'klassiek' wil laten, maar ik zou 'm spuiten dat hout is echt fokkin lelijk :X

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djith
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
erg gaaf! oldstyle arcade hehee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbit
Op die pc (P3 866 , 320 mb ram, alles onboard) draait simpelweg win2k met daarop de laatste versie van Mame met de windowsschell.

Daar draai je dus kwasi elke oude arcadegame mee (als dat tenminste al geëmuleerd is), mame staat dan ook voor Multiple Arcade Machine Emulator. Natuurlijk moet je geen te recente games verwachten omdat die via een emulator gewoon niet vlot zouden draaien.

Daarnaast draai ik ook nog de engie werkende emulator voor Killer Instinct, 1 van mijn zwaarste verslavingen. Sterker nog, KI is de reden dat ik zoveel geld/moeite heb gespendeerd aan die kast.

En het is idd geen casemod, de case aanpassen had nu eenmaal weinig zin, het is zo een compaq deskpro en veel kleiner kun je die dingen niet maken. Bovendien heb ik gepoogd de kast zo autenthiek mogelijk te houden. Op m'n to do lijstje staan nog de volgende dingen :

- Plexi voorfrontje maken zodat je naast de monitor niet meer naar achteren kan kijken. Met uitsparign voor de pc zelf.
- PC zwart spuiten om minder op te vallen.
- Meer roms zien vast te krijgen (is niet makkelijk sinds mame.dk niks meer verdeeld), heb er nu een slordige 1560 werkende, er zijn er meer dan het dubbel ;-)
- 2 mooie barkrukken.
- Potmetertje uit m'n versterkerter zien te halen zodat ik on the fly luider/stiller kan zetten.
- Andere "marquee" (lichtreclame) met het Mame logo.
- Magnetische slotjes op het luikje dat het keyboard en de muis bedekt (staat nu altijd open)
- Speakers shielden zodat ze op hun bedoelde plaats kunenn komen te zitten ipv ernaast op de grond ;-)

Het was iig het werk waard. En moest je ooit in de buurt van Brussel zijn, kom gerust eens spelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbit
Demoniac schreef op 29 November 2002 @ 09:43:
Orbit die kast is echt 1 van de origineelste casemods! Ik weet niet of je die kast zo 'klassiek' wil laten, maar ik zou 'm spuiten dat hout is echt fokkin lelijk :X
Gotta love that pimp style ...

Er zijn zelf gouden biesjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow vette mod :D
Ziet er 1000 x beter uit als mijn kartonnen arcade kast die ik 6 jaar geleden had gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da is wel verrie nais :P

Alleen hou ik zelf niet zo van arcade en zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

dit vind ik dus echt een waanzinnig cool project >:)

barkrukken zouden het geheel idd af maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booooooh das ruig, .. pong all over again :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KEIstoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbit
Zijn er trouwens nog Belgen/Nederlanders die met dit ongein bezig zijn? Ik wil namelijk graag m'n collectie rom's vervolledigen en eventueel nog wat tips/trics ivm Arcade games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 22:26

t!mP

is inflatie gevoelig

erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-07 09:25

Rubman

Retarded or just overjoyed!

kan ik je meelen voor sites waar je roms vandaan kan halen (of zoek je zoiets niet??)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hij is erg leuk geworden nu die in die kast zit 8)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem en heb aub je/jullie hulp nodig. Deze topic heb ik op xboxworld.nl gezet:

"Ik heb mij gisteren de Xbox gekocht en de Arcade Stick.
Nu heb ik een probleem, allereerst het volgende:
Ik heb een dwarslaesie(verlamming) en ben dus afhankelijk van zo'n arcadestick omdat ik gewone gamepads niet kan besturen. Nou wou ik gisteren het bijgeleverde spel JetSetRadio spelen en stuitte ik op het volgende probleem. Ik kon wel springen, maar niet lopen in het spel. Dus had ik voor te proberen de gewone gamepad gepakt en wat bleek nu, je moet de thumbsticks gebruiken voor te lopen. En die zitten er dus niet op. Dit probleem heb ik ook op de ps2 gehad. Ik kan dus alleen spellen spelen die niet me de thumbsticks worden gespeeld. Das best wel klote, want het zijn meestal de beste spellen. Ik was me eigenlijk het volgende af aan het vragen. Is er misschien iemand die zo'n Arcade Stick zelf kan bouwe of die van mij ombouwen zodat ik de spellen wel kan spelen? Ik ben bereid er goed voor te betalen. Laat maar wat weten via dit forum of mail me."

Dit was mijn bericht, nu een vraag of jij(ScralP) of iemand anders misschien tijd en zin hebt om eens te kijken of het uberhaupt mogelijk is om de arcadestick van mij aan te passen. Ik heb ook nog een grotere PS1 arcadestick die je misschien kunt gebruiken voor het ombouwen. Ik heb al heeel veel op internet gezocht naar mogelijkheden, maar alle arcade sticks zijn ongeveer hetzelfde(dus zonder de functie van de thumbsticks).
Hier vind je info over de stick www.gamesteruk.com . Wat je ervoor wilt hebben moet jezelf weten. Ik hoop dat je me aub wilt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 30-07 18:20
ik vind em in 1 woord: schitterend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
@ Orbit: Ik heb al ERG lang een Arcadekast staan die wacht op een ombouw. Ben tot nu toe niet verder gekomen dan het control-panel te vergroten (ik wil 2x6 knoppen). Over spellen, ik ben voornamelijk fan van de HELE oude, en de nieuwere spellen (heb vrijwel alle NEOGEO roms).

@Angels_Dragon: Je mag mij ook wel mailen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 30-07 13:48

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

welk programma gebruiken jullie om de roms mee af te spelen want mame krijg ik maar niet aan de praat onde windows xp. Weten jullie meschien een oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
Alle begin is moeilijk, maar http://www.mameworld.net/easyemu/ helpt je een heel eind op weg! (heeft het mij ook gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Laatst online: 27-07 10:16
Sweet dude!

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Pagina: 1