helemaal mee eensDanfoss schreef op 09 November 2002 @ 16:26:
Hebben alle klagers het spel wel gespeeld?
De graphics is nixs mis mee. Als je hoge reso speelt met detail op max valt het echt wel mee hoor. De besturing van de auto is niet echt realistisch, maar rijdt Kitt in de tv-serie wel realistisch dan?. NEE!!
Oke er zitten in de gameplay wel een paar rare dingen (als je in een achtervolging stil gaat staan en je rijd weer verder haal je de auto die je achtervolgd supersnel weer bij en vervolgens blijf je op 100 meter afstand rijden.).
Het geluid kan ook beter, maar dit spel heeft echt wel de feel van de serie. vooral turbo-boosten over treinen, bruggen en vrachtwagens is gewoon leuk om te doen en precies als de tv-serie.
Het ultieme is natuurlijk het weerzien van Goliath, Garth en KARR!!.
Kortom, gameplay kan beter (slecht is het zeker niet), maar het spel is echt precies de serie en dat is het belangrijkst lijkt mij.
Anoniem: 60196
Ik heb net een filmpje op Gammo gezien. Zag er wel mooi/leuk uit. Ik ga hem zo spelen.
OMG!!!
dit spel ZUIGT ZO ZWAAR!!
kheb het net 1 min gespeeld en daarna meteen eraf gegooid
de auto KIT rijd niet hard ! de besturing zuigt
de auto beweegt als een pak melk over straat
grapichs zuigen (de auto is net een 4kante doos van 8ter )
NIET KOPEN DUS!! (niet dat ik dat heb gedaan
)
NIET KOPEN DUS!! (niet dat ik dat heb gedaan

Ik vind het wel een leuk spel, maar meer voor de grabbelbak.
Redelijk mooie graphics, maar het blijft Davilex,he. Al denk ik dat dit wel een vd de beste ideeen van ze is. Het geluid zuigt wel; KITT klinkt raar[de moter]en zn stem als een 50er.
een minpunt zijn de 'timed' levels, maar daar hou ik persoonlijk niet van.
Redelijk mooie graphics, maar het blijft Davilex,he. Al denk ik dat dit wel een vd de beste ideeen van ze is. Het geluid zuigt wel; KITT klinkt raar[de moter]en zn stem als een 50er.
een minpunt zijn de 'timed' levels, maar daar hou ik persoonlijk niet van.
beetje te kort
, verder best leuk, grafisch is het hoger dan het gemiddelde davilex niveau, geluid is gewoon, normaal. De besturing hadden ze wat beter kunnen organiseren, verder.. tjah, ik vind het wel leuk
KIjk gewoon even in je options bij besturing
Maar ik ben gen verrader .....
Z en X alleen dan moet je wel de training doen
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Hoe kun je ingame voor options kiezen?
Want ik wil bv. ook weten hoe je medial scan doet enzo.
Met Q veranderdt wel het logo+een omcirkeling om het gebouw
Want ik wil bv. ook weten hoe je medial scan doet enzo.
Met Q veranderdt wel het logo+een omcirkeling om het gebouw
Q en W is wisselen van target
E is View
A is nightvision
S is super persuit
D is scan
Z en X is ski
SPace is boost
E is View
A is nightvision
S is super persuit
D is scan
Z en X is ski
SPace is boost
Ik heb 'm ook al een tijdje, en ik vind het wel meevallen allemaal.STIMPPYYY schreef op 09 November 2002 @ 20:31:
OMG!!!
NIET KOPEN DUS!! (niet dat ik dat heb gedaan![]()
)
De besturing is idd. niet grandioos, maar na een tijdje wennen gaat 't wel. Ik vind de graphics nog niet eens zo gek slecht voor Davilex, vergeleken met de vorige games als A2 racer.
Maarja, ik heb zeker wel betere games gezien. Het is ook maar dat ik vroeger vooral heel veel naar KITT & Michael heb gekeken anders lag het spel misschien nu ook bij mij in m'n prullenbak.
dit is echt een spel wat je download en 2x speelt.
heeft er iemand cheatz? heb geen zin om al die missies te spelen. ik wil gewoon super persuit mode ffe zien
heeft er iemand cheatz? heb geen zin om al die missies te spelen. ik wil gewoon super persuit mode ffe zien
damn ik zit vast
Heeft iemand een walk true door het veld waar je in de M basis moet komen. En dan op het dak denk ik moet komen
Kom namelijk nie op dak
Ik heb m nog niet gespeeld....maar hoe is het geluid?
Alleen voor het knight rider deuntje zou ik een rondje willen rijden ..
Da zit er inSillyJW schreef op 10 November 2002 @ 00:57:
Ik heb m nog niet gespeeld....maar hoe is het geluid?
yes uitgespeeld
Ach leuk verhaaltje zit erin
Maar verder nie echt een top spel. Het went wel moet ik zeggen.
Anoniem: 58525
ken iemand ff uitkloten welke ini ik mot editten om super pursuit mode aan de gang te krijgen ik wil geen missies doen
pff zit nu in een missie, waar je garth zijn chopper hebt gescant en daarna naar ander gebouw moet door middel van gebouwen...
Screw dat spel maar teneerste die oto is geen konijn ofzo als je ziet wat je allemaal moet powerboosten
Ze mogen het houden... Ze hebben het concept goed verneukt iig.
Kheb het de kans gegeven, das 1x maar nooit weer
Screw dat spel maar teneerste die oto is geen konijn ofzo als je ziet wat je allemaal moet powerboosten
Ze mogen het houden... Ze hebben het concept goed verneukt iig.
Kheb het de kans gegeven, das 1x maar nooit weer

Check
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
tjah davilex, alleen om die naam al zou ik het al in eerste instantie niet kopen.
Maar het ziet er redelijk leuk uit, maar na bepaalde reacties gelezen te hebben, is het het downloaden niet waard
Maar het ziet er redelijk leuk uit, maar na bepaalde reacties gelezen te hebben, is het het downloaden niet waard
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wie koopt dat spel ook? Tweakers downloaden het
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Niemand?Anoniem: 60196 schreef op 10 november 2002 @ 01:10:
Ik rij nu bij het hek van C-Industries binnen. Hoe kom ik bij die zendmast?
Het is de 2e missie.
Anoniem: 48688
Aan de graphics te zien hadden ze het spel beter 3 jaar terug op de markt kunnen brengen.
Via de containers naast het huis.
Je spring op de containers en dan op het dak van het gebouw en dan ben je aan de andere kant van het hek.
Trouwens wat een kut spel zeg.
Heb het spel in 2 uurtjes uitgespeeld.
Ben blij dat ik het spel niet gekocht heb dan baal je als een stekker.
Newsserver rulezzzzz.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Het is niet iets dat je dagen achter elkaar zal spelen, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik het veel slechter verwacht had... het knight rider gevoel zit echt in de game. Als je fan bent van de serie, zou ik het een kans geven. Ik heb er iig geen spijt van.
Daar dacht ik laatst nog aan... zouden ze David Hasselhoff een exemplaar hebben aangeboden?
Daar dacht ik laatst nog aan... zouden ze David Hasselhoff een exemplaar hebben aangeboden?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Iedereen die het nog nodig vind om te roepen "Kut spel" "Kut davilex" of weet ik veel wat, zet er een argumentatie bij, anders wordt je post zonder pardon verwijderd.
Heb het ook uitgespeeld, veel te kort imho, maar vond het zeker wel een leuk spel. Altijd al eens een keer in de schoenen van Michael Knight willen staan
Heb het ook uitgespeeld, veel te kort imho, maar vond het zeker wel een leuk spel. Altijd al eens een keer in de schoenen van Michael Knight willen staan
There is no magic.
ik vind het ook wel een leuk spel alleen ik ben nu waar ik mot ontsnappen bij C industries maar ik was dood
moet ik nu weer eerst helemaa naar die klote zendmast?
oh en hoe kan ik dermate van een edit in de *.ini's of een code de SPM activeren?
en waarom zit de gewone PURSUIT mode er niet in? das wel jammer
oh en hoe kan ik dermate van een edit in de *.ini's of een code de SPM activeren?
en waarom zit de gewone PURSUIT mode er niet in? das wel jammer
Vast wel, hij is tenslotte "de man" achter Knight RiderJotti schreef op 10 november 2002 @ 18:39:
Het is niet iets dat je dagen achter elkaar zal spelen, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik het veel slechter verwacht had... het knight rider gevoel zit echt in de game. Als je fan bent van de serie, zou ik het een kans geven. Ik heb er iig geen spijt van.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hij valt mij ook best mee, graphics kunnen er voor een budget game best mee door, alleen jammer dat de besturing wat vaag is .... je moet hard drukken voor hij stuurt en druk je iets te lang dan maak je meteen een zwieper (tenminste op mijn laptop toetsenbord). ff verder spelen .... woei
Ik spel het al 2 dagen 14 uur per dag.... 
Weet iemand nou hoe je bij die microjam komt? In missie 3 (missie 2 als je de training niet meeteld).
Want ik wil verder.
Weet iemand nou hoe je bij die microjam komt? In missie 3 (missie 2 als je de training niet meeteld).
Want ik wil verder.
Anoniem: 65585
je bent volgens mij best wel ziek in je kop als je van zon achterlijke serie een pc uitbrengt en je bent helemaal gek als je dat door davilex laat maken.
<cow ownes> =no doubt about it=
vandaag ook uitgespeelt
als je het goed doet , kan je het binnen het uur uitspelen.
Je hoeft alleen maar terijden en de "pijlen" te volgen en klaar
als je het goed doet , kan je het binnen het uur uitspelen.
Je hoeft alleen maar terijden en de "pijlen" te volgen en klaar
hmm beetje gaar spel dunkt me. waarom?
a) gedateerde graphics
b) textures zijn verdomde veel uitgesmeerd
c) ik heb niet veel vertrouwen meer in davilex
a) gedateerde graphics
b) textures zijn verdomde veel uitgesmeerd
c) ik heb niet veel vertrouwen meer in davilex
Zal ik je dan maar helpenAnoniem: 60196 schreef op 10 november 2002 @ 20:38:
Ik spel het al 2 dagen 14 uur per dag....
Want ik wil verder.
Thx!!!Sen schreef op 10 November 2002 @ 20:59:
[...]
Zal ik je dan maar helpenEerst rij je dat complex op
Dan rij je helemaal naar achter moet je met 2 wielen langs een klein gangetje en daar kan je omhoog dan spring je van dak naar dak en boven op het dak doe je een D
"opdracht beginnen. Kom naar de semi blahblah" AAAAAAAAAARGH... wat een mislukt taal gebruik.. ik dacht dat het een actie spel was.
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Het is ook veel nadenken..Hyp3rman schreef op 10 November 2002 @ 21:15:
"opdracht beginnen. Kom naar de semi blahblah" AAAAAAAAAARGH... wat een mislukt taal gebruik.. ik dacht dat het een actie spel was.
Ik rij onder het C-Industries bordje door naar het gebouw voor me.Sen schreef op 10 november 2002 @ 20:59:
[...]
Zal ik je dan maar helpenEerst rij je dat complex op
Dan rij je helemaal naar achter moet je met 2 wielen langs een klein gangetje en daar kan je omhoog dan spring je van dak naar dak en boven op het dak doe je een D
Daar staan containers.
Spring daar op.
Spring daarna op het gebouw.
Rij het gebouw af.
Ben er al achter
Hoe vernietig je die auto?
OMG wat een kut spel!
argumenten: uber klote besturing, opgepoeste a2 racer engine + houdbaarheid van 0,01 sec
argumenten: uber klote besturing, opgepoeste a2 racer engine + houdbaarheid van 0,01 sec
http://www.twitch.tv/jannustitannus
GVD!
Missie geslaagd!
Klapt hij naar desktop sluit hij zichzelf!
WAT EEN vrouwelijk geslachts SPEL
Missie geslaagd!
Klapt hij naar desktop sluit hij zichzelf!
WAT EEN vrouwelijk geslachts SPEL
Hij werd gesaved
Het is idd een simpel en snel uitgespeeld spel.
Alleen ik zat vast, en dat was rot.
Ben binnen een kwartier 3 missies verder
Het is idd een simpel en snel uitgespeeld spel.
Alleen ik zat vast, en dat was rot.
Ben binnen een kwartier 3 missies verder
En hopla ben op de helft!
Tegen karr racen was simpel, hij zat zowat de hele tijd 100 meter/miles achter mij.
Ik moet hem nu pakken.
Tegen karr racen was simpel, hij zat zowat de hele tijd 100 meter/miles achter mij.
Ik moet hem nu pakken.
Wie wil de saves van mij??
Ik heb Super Persuit Mode, dat die auto uitklapt.
Dat is bij "the bad son" missie
Doormiddel van de ini in Data/Vehicle/KITT_data.ini kun je wat dingen veranderen
Ik heb Super Persuit Mode, dat die auto uitklapt.
Dat is bij "the bad son" missie
Doormiddel van de ini in Data/Vehicle/KITT_data.ini kun je wat dingen veranderen
ehhh meneer tomaseli hij liet je winnen duhhhhhh
IK WEET HOE JE SPM AAN ZET!
Data>MissionScripts>Kies je missie, open hem in notepad
Voeg onder
dit in:
Doet dit bij de missie die je wilt!
Er is in totaal
Weet iemand of er nog meer functies zijn???
OM MIJNEN UIT TE ZETTEN
Data>Ini>ExplosionMine.ini
Dan kitt vervangen door karr (bij explode list) en bij active list moet je kitt zetten waar nu karr staat.
woei ik vind steeds meer uit
OM KITT EEN GROM (GOLIATH) GELUID TE GEVEN:
Data/Sound, vervang kittsound.wav door goliath1.wav
ER BESTAAN CHEATS
Data/Sound/Menu/ms_CheatOn.wav
Luister daar maar eens na.
Meer zeg ik niet.
Data>MissionScripts>Kies je missie, open hem in notepad
Voeg onder
code:
1
2
| execute { |
dit in:
code:
1
| enable_spm() ; |
Doet dit bij de missie die je wilt!
Er is in totaal
code:
1
2
3
| enable_spm() ; enable_ski_mode() ; enable_turbo_boost() ; |
Weet iemand of er nog meer functies zijn???
OM MIJNEN UIT TE ZETTEN
Data>Ini>ExplosionMine.ini
Dan kitt vervangen door karr (bij explode list) en bij active list moet je kitt zetten waar nu karr staat.
woei ik vind steeds meer uit
OM KITT EEN GROM (GOLIATH) GELUID TE GEVEN:
Data/Sound, vervang kittsound.wav door goliath1.wav
ER BESTAAN CHEATS
Data/Sound/Menu/ms_CheatOn.wav
Luister daar maar eens na.
Meer zeg ik niet.
Echt uber lame is het natuurlijk om in een bud game te gaan cheaten.
Anyway, ik zie Davilex nergens claimen dat deze game moet concurreren met bv NFS HP2 ofzo. De prijs is er ook niet naar. Dus de norm voor deze game moet ook iets omlaag. Als je het zo bekijkt, vindt ik dat Davilex het toch wel aardig doet.
Anyway, ik zie Davilex nergens claimen dat deze game moet concurreren met bv NFS HP2 ofzo. De prijs is er ook niet naar. Dus de norm voor deze game moet ook iets omlaag. Als je het zo bekijkt, vindt ik dat Davilex het toch wel aardig doet.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Niks lame, ik wil gewoon ff rondscheuren in de trainingsmissie.
En de auto mag ik toch wel ff een wat mooier geluid geven?
En de auto mag ik toch wel ff een wat mooier geluid geven?
Anoniem: 33268
Woei!.. Knight Rider is wel uber gaaf ik ga mrgen ff kijken naar het spel
Nu ook nog een Air-Wolf en A-Team en het liefst niet van Davilex
Ik vind wel dat ze met goede ideen komen.. (is mijn mening)
Nu ook nog een Air-Wolf en A-Team en het liefst niet van Davilex
Mjah, Davilex heeft nog nooit iets moois gemaakt, dus waarom zouden ze daar deze keer verandering in brengen? 
Ik denk dat het probleem de engine is, die is volgens mij zelf gemaakt, knap hoor, maar als je een engine leent dan kun je tenminste wat verder als 20 polygonen per auto. Het spel is zo op het eerste gezicht niet veel anders dan alle voorgaande a2 racers. en die melkpakbesturing is ook niet veel veranderd. Ga dan stunts spelen, dat was tenminste nog zijn tijd vooruit.

Ik denk dat het probleem de engine is, die is volgens mij zelf gemaakt, knap hoor, maar als je een engine leent dan kun je tenminste wat verder als 20 polygonen per auto. Het spel is zo op het eerste gezicht niet veel anders dan alle voorgaande a2 racers. en die melkpakbesturing is ook niet veel veranderd. Ga dan stunts spelen, dat was tenminste nog zijn tijd vooruit.
Jullie zijn ook niet davilex's target markt.
Tja, tis weer Davilex, niet echt mijn smaak, geef mij maar EA, die maken goede spellen.
Net zo wat fecther zegt, wij zijn niet hun doelgroep, de kleinere kinderen die zijn hun doelgroep.
Net zo wat fecther zegt, wij zijn niet hun doelgroep, de kleinere kinderen die zijn hun doelgroep.
Hier heb je 5.000€. Ga je even een engine kopen?AtomicShockwave schreef op 12 november 2002 @ 15:04:
Mjah, Davilex heeft nog nooit iets moois gemaakt, dus waarom zouden ze daar deze keer verandering in brengen?
Snap je niet dat dat niet kan met hun budget???
Anoniem: 8888
jeetje wat een bagger spel! Auto besturen is bagger! 
Dat ze dit nog een spel noemen, maarja het is Davilex, zegt al genoeg
Heb iso weer verwijderd

Dat ze dit nog een spel noemen, maarja het is Davilex, zegt al genoeg
Heb iso weer verwijderd
Anoniem: 61303
Dit is het beste spel wat ooit gemaakt is.
De hele verhaallijn en gameplay is gewoon perfect.
En gelukkig zijn ze deze keer het grafische gedeelte ook niet vergeten.
De hele verhaallijn en gameplay is gewoon perfect.
En gelukkig zijn ze deze keer het grafische gedeelte ook niet vergeten.
Weet iemand toevallig waar je die helikopter moet jammen want ik kom er wel met mijn spm maar nie dichtbij genoeg en dat turbo boosten wil ook niet echt lukken op de daken. Missie garth weerhouden van opstijgen
Tegen het heliplatform aan ? ik ben dus nog steeds daar beneden en ik denk dus dat je naar boven moet om die helikopter te jammen maar hoe?
Anoniem: 33687
Sen schreef op 11 November 2002 @ 16:44:

wat lopen jullie nou te zeiken ik weet dat davilex zeik is en lauwe KAK ok?
maar dit spel is echt niet zo slecht als andere denken ik vond het zelfs spannend op een paar stukjes
ok het was niet het ALLERbeste maar ik heb me vermaakt echt waar
just my 2 cents
maar dit spel is echt niet zo slecht als andere denken ik vond het zelfs spannend op een paar stukjes
just my 2 cents

Hehe ik heb me er wel bij vermaakt, maar zodra je het uitgespeeld hebt, is er voor mij geen enkele reden meer om het nog eens te doen, want het blijft helemaal het zelfde. SPM rules trouwens! Echt gaaf!
Anoniem: 69757
Als ik in het begin op missie klik en dan moet je een paar test doen en zo, snelheid en turboost en daarna moet je iemand achter volgen die geld heeft gestolen, wil ik dan naar de volgende missie, dna wil hij dat nie en dan staat er vergrendeld, ik begrijp er niets van.
*gaaap*
speelde training missie.. gelijk een bug
(lag met skimode half op de semi plank en rosde een turbo boost erop af.. vloog met +127 mph de lucht in maar kwam onder de grond uit
)
speelde training missie.. gelijk een bug
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Ik word steeds gekicked naar de desktop.
Ik kan na de install 1x spelen, daarna niet meer.
Ik zal even heel langzaam rijdenSen schreef op 11 november 2002 @ 16:44:
Lekker bonnie stikken!
Ze hebben een licentie voor NetImmerse. Ook night rider is hierin gemaaktAtomicShockwave schreef op 12 november 2002 @ 15:04:
hey dat heb ik ook !eX0duS schreef op 17 November 2002 @ 19:18:
nu nog een oplossing vinden...
In de previeuws ligt hij goed:
"It’s the Knight Rider dream, baby. And it’s coming soon to PS2." - Playstation World
"...a very good job of replicating the feel of the TV show" - Gamespot.com
"...the game plays well, it’s looking good and with the Knight Rider name and all the characters behind it, it could prove pretty popular amongst gamers" - LoadedINC.com
"....younger players should be just as excited about the gameplay as older players will be about finally living out the dream of getting behind the wheel of KITT" - P2 magazine
"...a fun title that manages to recreate some of the essence of the popular show..." -Gamesdomain.com
"Knight Rider has definitely the potency to become a fun game. All ingredients for success are there." - Gamez.nl
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Anoniem: 70266
lijkt me wel een leuk spelletje, niet dat ik het zou gaan kopen, want dat is toch een spel dat snel gaat vervelen volgens mij, de grafies zijn ook niet al te goed. dus en goede kwaliteit is ook ver te zoeken. het id is leuk maar volgens mij is het nou niet zo'n spel wat ik uren zou kunnen spelen.
maar ga het zeker effe downen kan effe kijken.
maar ga het zeker effe downen kan effe kijken.
Anoniem: 71931
Ik heb hem gespeeld en vind hem echt heel hard aars zuigen.
je rijdt maar rond en rond en er gebeurd NIETS.
Ik vind em echt zooooo vet
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hij is wel grappig... Ik vind alleen die besturing zo kut.
Je kan niet echt lekker scherpe bochies maken.
Je kan niet echt lekker scherpe bochies maken.
nope
Anoniem: 26305
mmmm speelt wel grappig eigenlijk zit nu in missie waar je onder de fabriek doorrijdt door een of andere gang. aan het eind moet ik op de eerste verdieping zien te komen want dat kan hij niet scannen.
Hoe doe ik dit?
Hoe doe ik dit?
Ik heb vandaag bij davilex een spelletje ge-alpha-test, en toen we weg gingen kregen we een tasje met spulletjes:
- knightrider poster
- knightrider t-shirt
- en de game
Kheb net ff gespeeld, maar ik vind de besturing erg rottig. EN het is ook niet zo heel erg moeilijk allemaal.
- knightrider poster
- knightrider t-shirt
- en de game
Kheb net ff gespeeld, maar ik vind de besturing erg rottig. EN het is ook niet zo heel erg moeilijk allemaal.
Krijg gratis games
paar x rebooten hieroeX0duS schreef op 17 november 2002 @ 19:18:
Anoniem: 26305
niemand? heb het zelf niet meer geprobeerd, maar tochAnoniem: 26305 schreef op 14 december 2002 @ 15:28:
mmmm speelt wel grappig eigenlijk zit nu in missie waar je onder de fabriek doorrijdt door een of andere gang. aan het eind moet ik op de eerste verdieping zien te komen want dat kan hij niet scannen.
Hoe doe ik dit?