[logitech] f-lock

Pagina: 1
Acties:
  • 1.166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Ik heb een logitech keyboard.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat 'ie automatisch bij het opstarten op F-LOCK zet ? want ik vind de functions echt 10x nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Is al vaker langs gekomen....

Tijdens booten F-Lock indrukken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
will try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
iemand al een oplossing..
heb vandaag ook ff zo'n toetsenbord gehaald..
en dat F-lock sux...
maar bij booten hielp niet..
arg..iedere keer die kutknop bij het opstarten indrukken en echt ruk....

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:57

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Wat voor besturingssysteem draai je? Werkt het misschien hetzelfde als de num-lock key bij win2000? Dus opstarten en bij het inlogscherm je num-lock indrukken en weer opnieuw opstarten zonder windows echt in te gaan, dan staat die de volgende keer wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:22

RvV

Ik heb ook zo'n toetsenbord en vind het ook niets. Ben je een spel aan het spelen en druk je op de "F toets" om een view te wisselen, zit je plotseling weer in "mijn documenten" ofzo. Heb geen id of je het uit kunt zetten.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 15:56
moet je bij hkey_local_machine/software/logitech. even zoeken weet zo niet de exakte key die je moet hebben,maar daar zou hij bij moeten staan.

exakte key is volgens mij hkey_local_machine/software/logitech/i_touch/hardwareinfo/42/features/flocknotifications.
en daar een waarde opgeven 0 of 1 weet niet zeker welke en dan zou het moeten werken.

[ Voor 42% gewijzigd door eppo666 op 04-01-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit het niet in de Logitech iTouch software ergens? Ik kan me haast niet voorstellen dat de software engineers bij Logitech deze situatie niet vooraf hebben zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
eppo666 schreef op 04 January 2003 @ 21:52:
moet je bij hkey_local_machine/software/logitech. even zoeken weet zo niet de exakte key die je moet hebben,maar daar zou hij bij moeten staan.

exakte key is volgens mij hkey_local_machine/software/logitech/i_touch/hardwareinfo/42/features/flocknotifications.
en daar een waarde opgeven 0 of 1 weet niet zeker welke en dan zou het moeten werken.
hmm klinkt opzich vrij logisch dat het hiermee zou moeten werken, maar bij werkt dit helaas neit..
bij 0 & bij 1 gaat het lampie niet oplichten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
bij mij is f-lock standaard aan... ik gebruik de drivers van de cd.

edit: is er overigens al eens een fix uit dat ik ook de nieuwe drivers kan gebruiken? want door de nieuwen wilde winXP niet echt afsluiten.

[ Voor 52% gewijzigd door unfor op 08-01-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:57

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Sluit XP niet goed af door die drivers? Euhmms is dat dus het probleem bij mij. Hij sluit wel af maar de pc gaat niet meer vanzelf uit, moet hem nu zelf uitdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hurricane schreef op 08 januari 2003 @ 13:46:
Sluit XP niet goed af door die drivers? Euhmms is dat dus het probleem bij mij. Hij sluit wel af maar de pc gaat niet meer vanzelf uit, moet hem nu zelf uitdoen.
mja zoiets, bij mij duurde het 5 minuten en dan ging ie wel uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toetsenbord ook net. Ik zal eens kijken hoe het bij mij nu werkt met die f-lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 18:27

Ankh

|true

wanneer je flock in je bios aan zet dan zal hij deze ook bij het booten aan zetten. Dit werkt enkel bij het aansluiten op de USB poort. Maar dan zal windows XP niet meer goed afsluiten / zeg maar bijna helemaal niet.

Wanneer je je keyboard op de PS2 zet dan zal de Flock remedie niet helpen .. maar wel het afsluit probleem.

Dus kies het zelf maar :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Nieuwste drivers gedownload en nu is F-lock standaard aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-08 18:34
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 12:08:
Ik heb Nieuwste drivers gedownload en nu is F-lock standaard aan :)
Welke drivers dan? Ik heb iTouch 2.15 build 264 en heb dat probleem nog altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ja, dat zou ik ook wel willen weten, ik heb ook de nieuwste drivers geprobeerd, maar dat lost bij mij het probleem niet op.....

Misschien heeft iemand nog een andere oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens op GOT een regkey gehaald waaar door die f-lock standaard uitstaat.
dit staat er in die key (bij mij werkt het perfect)

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout]
"Scancode Map"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,0d,00,00,00,3b,00,3b,e0,3c,00,3c,e0,\
3d,00,3d,e0,3e,00,3e,e0,3f,00,3f,e0,40,00,40,e0,41,00,41,e0,42,00,42,e0,43,\
00,43,e0,44,00,23,e0,57,00,57,e0,58,00,58,e0,00,00,00,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Niet online
Bedankt voor de tip.
Hopelijk is hij voor andere mensen bruikbaar... maar bij mij werkt het helaas nog steeds niet. :(

Anders misschien maar een clean-install erop gooien en direct bovenstaande reg-patch toepassen.. Misschien heb ik al teveel lopen proberen waardoor het nu niet werkt ofzo...

Maar daar wacht ik nog ff mee... wellicht heeft er nog iemand een andere suggestie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:20

M14

Oude firmware: Op USB onthoud ie de F-lock, op PS/2 niet
Nieuwe firmware: Op PS/2 onthoud ie de F-lock, op USB niet

Hoe ik dit weet: Heb vandaag een hele tijd met de helpdesk gebelt, omdat mn pc niet wil afsluiten met Itouch software (versie 2.15). Daar kwam dit dus ook uit.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ergste is nog wel de Logitech support. Ik heb ze... laten we zeggen... september vorig jaar op de hoogte gesteld van de afsluitproblemen van versie 2.15. Deze versie zorgt ervoor dat Windows XP extreem traag afsluit. iTouch deactiveren voordat je Windows XP afsluit lost dit op, maar erg handig is het niet.

Ik krijg vervolgens een mailtje terug van support onder het motto "it's ready when it's done" ... (hoeveel moeite kan het zijn om 1 software engineer eventjes deze ene bug eruit te halen die in voorgaande versies niet aanwezig was) ... en nu meer als een half jaar later is er nog steeds geen update.

Echt heel erg vind ik dat, want als je bekijkt wat je voor hun spullen betaald, dat is niet goedkoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14

M14

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 23:41:
Het ergste is nog wel de Logitech support. Ik heb ze... laten we zeggen... september vorig jaar op de hoogte gesteld van de afsluitproblemen van versie 2.15. Deze versie zorgt ervoor dat Windows XP extreem traag afsluit. iTouch deactiveren voordat je Windows XP afsluit lost dit op, maar erg handig is het niet.

Ik krijg vervolgens een mailtje terug van support onder het motto "it's ready when it's done" ... (hoeveel moeite kan het zijn om 1 software engineer eventjes deze ene bug eruit te halen die in voorgaande versies niet aanwezig was) ... en nu meer als een half jaar later is er nog steeds geen update.

Echt heel erg vind ik dat, want als je bekijkt wat je voor hun spullen betaald, dat is niet goedkoop.
LOL, met dit probleem zit ik nu dus ......

Logitech Internet Navigator SE --> Software problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 15:36:
Ik heb ergens op GOT een regkey gehaald waaar door die f-lock standaard uitstaat.
dit staat er in die key (bij mij werkt het perfect)

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout]
"Scancode Map"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,0d,00,00,00,3b,00,3b,e0,3c,00,3c,e0,\
3d,00,3d,e0,3e,00,3e,e0,3f,00,3f,e0,40,00,40,e0,41,00,41,e0,42,00,42,e0,43,\
00,43,e0,44,00,23,e0,57,00,57,e0,58,00,58,e0,00,00,00,00
Ik heb trouwens helemaal geen drivers geinstaleerd. Dan werkt die KEY wel met de drivers niet ben ik zojuist achter gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-08 11:29

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 10:17:
[...]

Ik heb trouwens helemaal geen drivers geinstaleerd. Dan werkt die KEY wel met de drivers niet ben ik zojuist achter gekomen
Ik denk dat ik weet waardoor dat komt. Zogauw je de drivers installeert worden de Windows instellingen van het toetsenbord genegeerd, waaronder dus ook deze key waardoor je de F-lock key vanuit de drivers van Logitech moet enablen.

Ik ben blij dat ik een Cordless Desktop Optical heb :) Zit hetzelfde toetsenbord bij als waar jullie nu over klagen maar dan zonder F-functies :D Die zou ik toch niet gebruiken :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 10:17:
[...]

Heb jij je keyboard op ps/2 of usb aangesloten?

Mijn keyboard zit op de ps/2 poort en zonder de logitech drivers en met de reg-patch werkt het nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

nee op ps/2 werkt het niet.
Op USB onthoud ie het gewoon. mist je ehm ontkoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Niet online
DeX schreef op 21 juli 2003 @ 12:22:
nee op ps/2 werkt het niet.
Op USB onthoud ie het gewoon. mist je ehm ontkoppeld.
Ok, dit bevestigt dan wat ik al vermoedde..

Omdat mijn keyboard niet op usb kan moet ik kijken of ik het nog anders kan oplossen...
Misschien binnenin iets omsolderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-08 17:16

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Op ps/2 werkt het wel.. bij mij althans.
Het enige probleem wat mij voorkomt is, dat iTouch niet altijd lekker wil opstarten.
De ene keer een foutmelding en de volgende keer doettie het gewoon.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Niet online
oh, dan is er toch nog hoop :)
Ik zal het nog wel eens proberen met een verse windows installatie, misschien dat het helpt.

Ik heb nu een tijdelijke oplossing die wel aardig werkt.
Ik heb de f-lock button ingedrukt en toen vastgezet, zodat hij eigenlijk constant ingedrukt is. Dit lijkt goed te werken. Ook na een reboot stond de F-lock aan.
Alleen mocht ik nou 1 van de extra functies willen gebruiken dan kan ik de f-lock niet uitzetten, maar die extra functies gebruik ik toch zelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

splat schreef op 21 July 2003 @ 12:20:
[...]

Heb jij je keyboard op ps/2 of usb aangesloten?

Mijn keyboard zit op de ps/2 poort en zonder de logitech drivers en met de reg-patch werkt het nog niet...
Ja ik heb em wel ps/2 aangesloten en met die reg patch werkt het prima zonder drivers. Maar wat splat heeft gedaan heb ik nu ook gedaan en dat werkt nog het best.

En het kan zijn dat die reg key niet werkt als je em zelf schrijf (ik snap niet waarom) maar dat het ik ook weleens eerder gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Laatst online: 07-08 19:50
Nou ik heb de reg gewoon met copy paste in kladblok gezet, opgeslagen als een reg en uitgevoerd maar het werkt hier nog steeds niet. Ik heb het ook aangesloten op de ps/2 en geen drivers geinstalleerd. Maakt het ook nog uit welk type keyboard je hebt? Ik heb een internet navigator special edition.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14

M14

Dalrok schreef op 28 July 2003 @ 19:06:
Nou ik heb de reg gewoon met copy paste in kladblok gezet, opgeslagen als een reg en uitgevoerd maar het werkt hier nog steeds niet. Ik heb het ook aangesloten op de ps/2 en geen drivers geinstalleerd. Maakt het ook nog uit welk type keyboard je hebt? Ik heb een internet navigator special edition.
Deze heb ik dus ook. Als ik em op USB aansluit / installeer, moet ik handmatig de software afsluiten, anders sluit mn totaal niet af/begint ie te fucken.

Ik dus Itouch 2.10 geprobeert: Het afsluitprobleem was verholpen, maar er zaten verschrikkelijk grote fouten in de software.

Na een aantal keren met Logitech bellen heb ik ze zover gekrege dat ze mij een ander toetsebord opsture. Ze zeide namelijk eerder dat er 2 versie's van waren, met verschillende firmware. En die met de laatste/nieuwste firmware zou werken. Niet dus.

Dus ik da toetsebord op ps/2 aangesloten, en windhoos opnieuw geinstald, daarna de Itouch 2.15 geinstalt, en mn pc afgesloten ... Geen enkel probleem.

Enigste nadeel: De F-lock. Die blijft dus alleen opgeslagen als het toetsenbord op USB is aangesloten .... Maar jah, na een tijdje went dit wel ... Ik gebruik die F-toetsen namelijk niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Laatst online: 24-08 20:41
Ik heb me er ook helemaal gek naar gezocht, maar volgens mij is de f-lock toets niet via software te wijzigen en is het een hardware matige schakelaar. Ik gok er dan ook op dat als je het toetsenbord via USB aansluit er spanning op blijft staan waardoor de schakelaar zijn instelling onthoudt.

Het is wel ongelofelijk irritant en sloop vandaag of morgen echt eens mijn tobo open om te zien of die f-lock om te toveren is, zodat hij standaard aan staat.

Het gaat hier trouwens om een Internet Navigator Special Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14

M14

Duck schreef op 29 juli 2003 @ 23:59:
Ik heb me er ook helemaal gek naar gezocht, maar volgens mij is de f-lock toets niet via software te wijzigen en is het een hardware matige schakelaar. Ik gok er dan ook op dat als je het toetsenbord via USB aansluit er spanning op blijft staan waardoor de schakelaar zijn instelling onthoudt.

Het is wel ongelofelijk irritant en sloop vandaag of morgen echt eens mijn tobo open om te zien of die f-lock om te toveren is, zodat hij standaard aan staat.

Kun je als je de 'ingreep' hebt gedaan ff posten wat je veranderd hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 18:56
Duck schreef op 29 July 2003 @ 23:59:

Misschien kan je aan de onderkant (ofzo) een schakelaar maken waar je f-lock mee aan en uit kan zetten. En dat de standaard knop gewoon een beetje nutteloos blijft zitten voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een beetje laat maar de oplossing hiervoor is, als je de USB versie van het keyboard hebt, volgens mij zijn ze dat allemaal. :?
Dan moet je geen verlengstuk gebruiken (USB --> PS2) maar gewoon in een vrij USB slot doen. Tenminste dit werkte bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Laatst online: 26-08 18:27

Ankh

|true

sinds de vorige drivers werkt het perfect, dus die oplossing is beetje out-of-place nu :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem en na lang zoeken liep ik tegen dit artikel van Logitech aan:

http://logitech-nl-emea.c...XRvZXRz&p_li=&p_topview=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

jij gaat ook voor de nominatie lompste kick? :X
Modbreak:Integendeel, dit is zowaar een kick met toegevoegde informatie, dat zie je niet vaak :o

Jouw lompe reactie daarentegen is volstrekt waardeloos :/

[ Voor 66% gewijzigd door dion_b op 07-11-2005 14:39 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08 18:13
Vind het toch nuttig, ik had dit topic nog niet eerder gezien (was mij aan het ergeren aan die F-lock, maar wist niet hoe hem uit te schakelen, en ergerde mij nét niet genoeg om hier deftig te zoeken) en nu lost dat mijn probleem op. Deze oplossing was trouwens nog niet naar voor gekomen in dit topic, dus lomp vind ik em al HELEMAAL niet.

offtopic:
Das wel nifty van logitech: eerst tobos met f-lock uitbrengen, waar iedereen zich mateloos aan ergert, en dan op je G15 als één van de "features" noemen: geen f-lock.

Dat uitschakelen van die @#&grr windows keys is nog zoiets. Als ze nu denken dak daarvoor hun G15 ding ga kopen... zouden ze verdorie nog is gelijk kunnen krijgen ook, maar in elk geval nu nog niet, uit protest (en een klein beetje geldgebrek na aankoop van men Razer Copperhead :9~ )

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14

M14

DexterBelgium schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:34:
Vind het toch nuttig, ik had dit topic nog niet eerder gezien (was mij aan het ergeren aan die F-lock, maar wist niet hoe hem uit te schakelen, en ergerde mij nét niet genoeg om hier deftig te zoeken) en nu lost dat mijn probleem op. Deze oplossing was trouwens nog niet naar voor gekomen in dit topic, dus lomp vind ik em al HELEMAAL niet.

offtopic:
Das wel nifty van logitech: eerst tobos met f-lock uitbrengen, waar iedereen zich mateloos aan ergert, en dan op je G15 als één van de "features" noemen: geen f-lock.

Dat uitschakelen van die @#&grr windows keys is nog zoiets. Als ze nu denken dak daarvoor hun G15 ding ga kopen... zouden ze verdorie nog is gelijk kunnen krijgen ook, maar in elk geval nu nog niet, uit protest (en een klein beetje geldgebrek na aankoop van men Razer Copperhead :9~ )
Toch vind ik het een nominatie waard voor de grootste kick, aangezien het driverprobleem eind 2003 al is opgelost ;)
Modbreak:Er worden soms nog topics uit 1999 gekicked :X - maar hoe dan ook, een kick an sich is niet fout, zolang maar positief en nuttig gepost wordt.

"Heb ik ook last van" heeft geen hond wat aan, "zo los je het op"- zoals hier gepost is WEL de bedoeling :o

[ Voor 13% gewijzigd door dion_b op 07-11-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-08 14:26
DexterBelgium schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:34:
De nieuw geposte oplossing heeft niet echt betrekking op het geschetste probleem in dit topic. Het probleem wat op de Logitech-site geschetst wordt is dat F-Lock standaard aan staat en uitgeschakeld kan worden met een Work-around.
Het probleem hier is dat F-Lock standaard blijkbaar NIET aanstaat. Ik heb het probleem ook nog steeds maar heb er inmiddels mee leren leven.
M14 schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:10:
Toch vind ik het een nominatie waard voor de grootste kick, aangezien het driverprobleem eind 2003 al is opgelost ;)
Ueh, dan heb ik er volgens mij overheen gelezen...

[ Voor 15% gewijzigd door Bart© op 07-11-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08 18:13
We moeten misschien is wat afspraken maken qua taalgebruik, want het is verwarrend zo:
wat ik wil is dat F-lock standaard zo staat dat ik de F-toetsen als F-toetsen kan gebruiken en niet dat ik midden in mijn spel mijn @#r§ e-mail opengooi. Bij mij (zwart bedraad mediakeyboard met ronde draaivolumeknop) is dit (on closer inspection) f-lock AAN (lichtje AAN). Spijtig genoeg onthoudt dit rotding dat dus niet.

Ik denk dat dat hetgeen is wat de meesten hier willen bereiken, en dat is ook exact wat de aangehaalde link bewerkstelligt (denk ik toch, maar heb het nog niet kunnen testen).

Die f-lock is zelfs irritant om over te praten... want wat is nu f-lock aan? Is het zoals Caps-lock en num-lock, dan had ik het in mijn eerste post dus mis, en is AAN het gewone gedrag van elk keyboard. (maar logitech zelf lijkt me, uit hun uitleg in de geposte link, zelf een beetje in de war 8)7 )

[ Voor 6% gewijzigd door DexterBelgium op 08-11-2005 15:44 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ghi!, inderdaad, ik kom er nu ook achter dat ik het een en ander niet goed gelezen heb.
Ik zal (met een beetje mazzel vanavond) het eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 19:12

JnX

De oplossing van Logitech die Niek667 aandraagt werkt bij mij niet. Ik kan nergens kiezen voor "Doorzichtige invoer", waarschijnlijk is dit te wijten aan een andere versie van iTouch.

Ik heb wel een andere, voor mij werkende, oplossing gevonden die van hetzelfde principe gebruik maakt als de oplossing van Logitech. Ga hiervoor ook naar het tabblad "F-toetsen" in de iTouch configuratie. Verander de functies van alle toetsen naar "Toetsaanslag". Kies bij het instellen van de functie in het veld "Toetsaanslag" voor de betreffende F-toets door op het veld te klikken en de toets in te drukken. Let op, de F-lock toets moet (nog) wel aanstaan (hiermee bedoel ik dat de rare functies van Logitech dus uitgeschakeld zijn en de F-toetsen als gewone F-toetsen werken ;)).

Nu hoeft de F-lock toets niet meer ingeschakeld te zijn. De F-toetsen functioneren nu, ongeacht de status van de F-lock toets, als gewone F-toetsen!
Pagina: 1