Ok, dit is de output van eergisteren en gisteren.. noem het een weekend-DPCH Dat we mogen gaan oppassen voor Anandtech... ![]() Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Dat haalt Team ColdFusion nooit meer in die Grasmaaiers in te halen! (Als ze elke dag 1000+ flushen dan)
Intentionally left blank.
Anoniem: 26550
Deze stats zijn niet over 1 dag maar over twee dagen en in sommige gevallen 3 dagen. Dus morgen kun je echt zien wie wat doet...aKra schreef op 28 oktober 2002 @ 08:19:
Dat haalt Team ColdFusion nooit meer in die Grasmaaiers in te halen! (Als ze elke dag 1000+ flushen dan)
Stond ook duidelijk bovenaan : DPCH over het weekend 
gromm..
ik lees net op forum van Sengent :
[...]
gromm..
ik lees net op forum van Sengent :
[...]
ben bang dat we dit wel serieus moeten nemen..Originally posted by Baldy18:
[QB]Thats right Team Anandtech has taken over the #1 spot in the daily stats. Look out above here we come![/QB]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Anoniem: 25556
De website is in de war, ik kan soms niet inloggen (krijg direct het login scherm terug) en kan al helemaal geen nodes toevoegen (na klikken op 'add node' kom ik gewoon terug bij loginscherm..
zal later vandaag nog eens proberen, toch weer 2 nodes erbij, waaronder een dual PIV XEON 1.8
zal later vandaag nog eens proberen, toch weer 2 nodes erbij, waaronder een dual PIV XEON 1.8
Anoniem: 28168
Anoniem: 25556 schreef op 28 oktober 2002 @ 09:25:
De website is in de war, ik kan soms niet inloggen (krijg direct het login scherm terug) en kan al helemaal geen nodes toevoegen (na klikken op 'add node' kom ik gewoon terug bij loginscherm..
Voor dat probleem met die site: dat heb ik altijd op school maar thuis lukt het altijd wel...
Zal wel aan een proxy liggen dan..
//edit
IDD ligt aan de proxy, als ik het zonder proxy doe gaat het goed..
Mooi, kan ik met een gerust hart gaan assimileren
Overigens: Ik ben ook nieuw lid, waarom wordt ik niet welkom geheten?
//edit
Hier ook weer een p500 aangemeld. (voor crazycows), en waarschijnlijk vanavond nog een XP2200+ !!!
Goed bezigAnoniem: 25556 schreef op 28 oktober 2002 @ 10:05:
Zal wel aan een proxy liggen dan..
//edit
En je krijgt pas punten toegekend zodra je je nodes aangemeld hebt en DPC gejoined bent (denk ik), dus in de DPCH van morgen zal je er wel bij staan
(Heb je DPC al gejoined?)
Anoniem: 54619
Ik heb me ook aangemeld, met 2 pc --> een pIII 500@700 en een P4 1600M. Hierboven sta ik nog met de naam EXCddweepie maar die heb ik ondertussen veranderd naar EXC_ddweepie. En ik heb ook nog goed nieuws, er zullen nog meer EXC members joine
Ook goed bezig,Anoniem: 54619 schreef op 28 oktober 2002 @ 11:25:
Ik heb me ook aangemeld, met 2 pc --> een pIII 500@700 en een P4 1600M. Hierboven sta ik nog met de naam EXCddweepie maar die heb ik ondertussen veranderd naar EXC_ddweepie. En ik heb ook nog goed nieuws, er zullen nog meer EXC members joine
let's kick some TA butt!
Ik heb me ook aangemeld. De naam was eerst 'cyril' deze heb ik veranderd naar EXC_EeK.Anoniem: 54619 schreef op 28 oktober 2002 @ 11:25:
ehm:En je krijgt pas punten toegekend zodra je je nodes aangemeld hebt en DPC gejoined bent (denk ik), dus in de DPCH van morgen zal je er wel bij staan
(Heb je DPC al gejoined?)
24. (2) 23 hezik 33 (86)
Anoniem: 26550
Waarschijnlijk ben je door het rommeltje van de statsruns van het weekend er doorheen geslipt hezik, bij deze alsnog Welkom hezik!
Pagina: 1