Toon posts:

3410 of 3510

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK ben van plan een nieuwe gsm te kopen en heb mijn zinnen gezet op de Nokia 3410 en 3510.

Welke van deze 2 zouden jullie adviseren

Graag hulp want ik geraak er niet uit!!

Verwijderd

Geen een.

Verwijderd

kick.to/IT

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Veel spelletjes spelen > 3410 (heeft nl. Java)
Veel wappen/internetten > 3510 (heeft nl. GPRS)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft de 3510 dan geen java?Zijn de spelletjes op de 3510 leuk

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

de 7650 :) ?
die is koel, met een camera, helaas wel voor 500 euro :)
dat is pas een gadget, die andere is slechts een telefoon :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

ludo schreef op 20 oktober 2002 @ 10:23:
Veel spelletjes spelen > 3410 (heeft nl. Java)
Veel wappen/internetten > 3510 (heeft nl. GPRS)
UHm wil nie veel zeggen maar de 3510 heeft ook Java :)
Heb er zelf een en zitten dikke spellekes op (Karten, Bumper, Space Impact 2, Dance 2 Music, link5).
Alleen ik vind de frontjes van de 3410 mooier vormgegeven als die van de 3510.

Maar als ik jou was zou ik voor de 3510i gaan die heeft namelijk kleurenscherm.

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 10:37:
Heeft de 3510 dan geen java?Zijn de spelletjes op de 3510 leuk
Nee de 3510 heeft geen java, helaas.

Maar ik heb zelf een 3510 en ik ben er zeer over te spreken, en dan vooral hierom:
* Mooi scherp en redelijk fel display (het display van de 3410 is zwak qua belichting en veel kleiner)
* Polyphonische tonen (OK niet echt belangrijk maar wel leuk)
* 5 Leuke spelletjes, maarja ze gaan allemaal uiteraard vervelen, maar dat is altijd zo
* GPRS, ik gebruik dit niet, maar het is wel heel handig als je veel WAPt
* Heel handig namen systeem, onder elke naam kan je 5 telefoonnummers/e-mail adressen etc etc zetten (of je kan kiezen voor het oude systeem, zoals de 3410 alleen heeft)
* Design, ik vind het design van de 3410 persoonlijk een beetje voor vrouwen.
* Zeer groot geheugen voor telefoon nummers (voor 500 namen kun je 3 nummers bewaren) en 150 smsjes. (ik weet alleen niet hoe dit zit bij de 3410.
* De 3510 is lichter dan de 3410, ik geloof iets van 20/30 gram. De 3510 is wel iets hoger, maar volgens mij wel dunner.
* Mensen zeggen vaak dat het een grote GSM is, maar dat vind ik juist veel lekkerder bellen dan zo'n enorme kleine. Ik vind een GSM van dit voormaat heel lekker vasthouden, dit is dus een voordeel dat de 3510 en de 3410 allebei hebben.

Een nadeel dat ze allebei hebben (en eigenlijk alle Nokia's hebben) is dat door (het slijten van) de covertjes, de telefoon een beetje 'krakkemikkig' aan gaat voelen. De covertjes gaan een beetje los zitten zegmaar. Dit kan trouwens wel op de bekende manier van het 'papier tussen de batterij en covertje stop'-manier enigszins opgelost worden. Of je koopt gewoon een nieuwe cover.

Maar al met al ben ik zeer te spreken over de 3510, en kan ik hem aan iedereen aanbevelen.

iRacing Profiel

• StarTAC
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 10:50:
[...]

UHm wil nie veel zeggen maar de 3510 heeft ook Java :)
Ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat er geen JAVA op de 3510 zit en wel op de 3410.

iRacing Profiel

Verwijderd

Okyah schreef op 20 oktober 2002 @ 10:39:
die andere is slechts een telefoon :)
UHm jah? en wat dan nog je heb dah ding toch om te bellen nie om als digitale camera te gebruiken waar je toevallig ook mee ken bellen.
Ik ben beetje verslaafd geraakt aan karten op mijn 3510 maja ik heb ene telefoon gekocht om te BELLEN! nie om spellekes te spelen/ internetten.........
Ik vind al die xtra functies leuk maja nie een reden om er dikveel geld aan uit te gaan geven.

Verwijderd

StarTAC schreef op 20 oktober 2002 @ 10:52:
[...]

Nee de 3510 heeft geen java, helaas.

Maar ik heb zelf een 3510 en ik ben er zeer over te spreken, en dan vooral hierom:
* Mooi scherp en redelijk fel display (het display van de 3410 is zwak qua belichting en veel kleiner)
* Polyphonische tonen (OK niet echt belangrijk maar wel leuk)
* 5 Leuke spelletjes, maarja ze gaan allemaal uiteraard vervelen, maar dat is altijd zo
* GPRS, ik gebruik dit niet, maar het is wel heel handig als je veel WAPt
* Heel handig namen systeem, onder elke naam kan je 5 telefoonnummers/e-mail adressen etc etc zetten (of je kan kiezen voor het oude systeem, zoals de 3410 alleen heeft)
* Design, ik vind het design van de 3410 persoonlijk een beetje voor vrouwen.
* Zeer groot geheugen voor telefoon nummers (voor 500 namen kun je 3 nummers bewaren) en 150 smsjes. (ik weet alleen niet hoe dit zit bij de 3410.
* De 3510 is lichter dan de 3410, ik geloof iets van 20/30 gram. De 3510 is wel iets hoger, maar volgens mij wel dunner.
* Mensen zeggen vaak dat het een grote GSM is, maar dat vind ik juist veel lekkerder bellen dan zo'n enorme kleine. Ik vind een GSM van dit voormaat heel lekker vasthouden, dit is dus een voordeel dat de 3510 en de 3410 allebei hebben.

Een nadeel dat ze allebei hebben (en eigenlijk alle Nokia's hebben) is dat door (het slijten van) de covertjes, de telefoon een beetje 'krakkemikkig' aan gaat voelen. De covertjes gaan een beetje los zitten zegmaar. Dit kan trouwens wel op de bekende manier van het 'papier tussen de batterij en covertje stop'-manier enigszins opgelost worden. Of je koopt gewoon een nieuwe cover.

Maar al met al ben ik zeer te spreken over de 3510, en kan ik hem aan iedereen aanbevelen.
haahha wedmaar dah die java het........ hoe komen er dan .GIF plaatjes in???? hahha

• StarTAC
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 10:53:
[...]

haahha wedmaar dah die java het........ hoe komen er dan .GIF plaatjes in???? hahha
Maar kan jij zelf JAVA apps schrijven op die 3510 dan????

Rechtstreeks van de nokia website:
Nokia 3410 at a Glance:

Key features: Games and application download via Java technology, WAP push, picture editor, 5 games, 3D screen saver
Nokia 3510 at a Glance:

Key features: polyphonic ringing tones, exciting new games, MMS receive (Multimedia Messaging Service), WAP, GPRS, fun & functional covers, trendy new design

iRacing Profiel

Verwijderd

StarTAC schreef op 20 oktober 2002 @ 10:53:
[...]

Ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat er geen JAVA op de 3510 zit en wel op de 3410.
staat in me boekje van mijn 3510 dah die dah wel doet dus dan lijkt me het wel 10000000000% zeker dah hij dah wel het :p

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 10:53:
[...]

UHm jah? en wat dan nog je heb dah ding toch om te bellen nie om als digitale camera te gebruiken waar je toevallig ook mee ken bellen.
Ik ben beetje verslaafd geraakt aan karten op mijn 3510 maja ik heb ene telefoon gekocht om te BELLEN! nie om spellekes te spelen/ internetten.........
Ik vind al die xtra functies leuk maja nie een reden om er dikveel geld aan uit te gaan geven.
Dit is een gadget-forum 8)7
dus we moeten t hier over gadgets hebben en ik zie die andere telefoons toch meer als telefoons, maar deze heeft een camera, je kan ermee GoT-en, *D dus dat lijkt me wel leuk, ja ik weet dat je een foon koopt voor t bellen, maar zo'n camera is wel handig toch?
kan je de hele tijd pics maken :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

maja ik ben net wakker en ga er verder ff nie op in want krijg er nu al dikke koppijn van

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 10:56:
maja ik ben net wakker en ga er verder ff nie op in want krijg er nu al dikke koppijn van
:D

sniet erg, hoor, maar ik vond t gewoon zo leuk, een foon met camera en t is nogal een gadget en ook een telefoon, dus i dacht dat t wel handig was em hier even te noemen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:45

Sick Nick

Drop the top!

Of course no Nokia phone would be complete without an arsenal of games. And while the 3510 doesn't support the downloading of Java games like the 3410, it does have a nice assortment of built-in games

Dus je hij heeft wel java games ingebouwd maar je kan zelf geen java games erin proppen. Lijkt me dat je dan dus ook geen andere java dingen erop kan zetten. De huidige functies van de phone gebruiken dus wel java (met de games).

Simpel, en nou niet zeuren :)

Verwijderd

dude nu moet ik huilen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het zal waarschijnlijk de 3510 worden.

Voor de 3510i (prachtig met dat kleurenscherm) heb ik het geld niet over.
Ik wil gewoon een goeie betrouwbare gsm mat wap ( liefst gprs), groot geheugen voor namen en sms'jes, verwisselbare frontjes en liefst ook polyfonische beltonen.

Een kleurenscherm heb ik voor mijn bezigheden niet echt nodig.

Als er nog reacties zijn, laat maar horen want ik ben nog altijd niet 100% zeker.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand opmerkingen en ervaringen. IK zou het graag tegen dinsdag weten wat ik ga kiezen!!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik vind de 3410 er mooier uitzien als de 3510. De 3510 ziet eruit als een kiddo's phone, maar er kunnen andere kapjes op. Ik zou voor de 3510 gaan omdat die meer handige features heeft en de 3410 nu al standaard is. Als iedereen die telefoon heeft is het een mindere telefoon imho. Bij de 3510 zou ik iig andere kapjes halen. Maar dan spreek ik niet uit ervaring maar meer als ik de keuze heb tussen 2 minderen. (ik ben niet zo'n nokia fan)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand

• StarTAC
3 keer een topic kicken binnen een halve dag wordt niet echt gewaardeerd op GoT, voor als je dat nog niet wist.

Maar verder; watvoor eisen stel je aan GSMs. Wat vond je positief van GSMs die je hiervoor had etc etc. Met zulke informatie kan ik je advies geven om te kiezen tussen de 3410 of de 3510 (omdat ik met beide ervaring heb).

Ik zou, zoals ik ook al in een van mijn vorige reacties liet weten, gewoon voor de 3510 gaan.

iRacing Profiel

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik vind de felgele powerknop van de 3510 erg lelijk. Daar helpen geen andere covers tegen, je blijft hem zien. Maar ik zou toch de 3510 kiezen boven de 3410, vanwege de mogelijkheden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
haas schreef op 20 oktober 2002 @ 20:30:
Ik vind de felgele powerknop van de 3510 erg lelijk. Daar helpen geen andere covers tegen, je blijft hem zien. Maar ik zou toch de 3510 kiezen boven de 3410, vanwege de mogelijkheden.
Heb je sooms een foto van die gele powerknop

Verwijderd

Topicstarter
StarTAC schreef op 20 oktober 2002 @ 20:04:
3 keer een topic kicken binnen een halve dag wordt niet echt gewaardeerd op GoT, voor als je dat nog niet wist.

Maar verder; watvoor eisen stel je aan GSMs. Wat vond je positief van GSMs die je hiervoor had etc etc. Met zulke informatie kan ik je advies geven om te kiezen tussen de 3410 of de 3510 (omdat ik met beide ervaring heb).

Ik zou, zoals ik ook al in een van mijn vorige reacties liet weten, gewoon voor de 3510 gaan.
Sorry dat wist ik niet. Ik ben nog maar nieuw
Pagina: 1