Toon posts:

Webmarketing & Promotie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd probeer ik steeds meer te weten te komen over Webmarketing & Promotie (ik ken het verschil niet precies). Als ik hierover lees gaat het vooral over 'zet je de URL altijd in al je signatures' etc. etc. Ook dingen als PPCs en Google AdWords.

Graag zou ik weten welke promotie-methodes jullie gebruiken en wat jullie ervaringen ermee zijn.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:03
Tja, 2 nogal brede begrippen.. ben d'r in ieder geval van overtuigd dat je het over de promotie kant hebt, je het niet moet houden bij het stevig aanmelden van je website, maar dat je inderdaad je URL ook moet vermelden op je briefpapier / visitekaartjes / folder / bedijfsauto's / pand enzovoorts... je website moet een onderdeel worden van je bedrijfsuiting.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het als ik stel dat er vrijwel geen Nederlandstalige informatie over dit onderwerp te vinden is?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:03
Nee, dat is denk ik niet helemaal waar... ik zou eens gaan zoeken op websites als www.emerce.nl / www.adformatie.nl / www.webwereld.nl enzovoorts... :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Ik heb laatst nog een boek (een nederlands boek) over dit onderwerp ingezien, heel informatief, stonden algemene dingen over webmarketing in + een aantal case-studies.
Eens kijken of ik het isbn nummer voor je kan vinden..

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

daarbij gelden voor webmarketing een boel dezelfde regels als voor gewone marketing, dus boeken over marketing in general en/of promotie zijn ook altijd handig. Het medium veranderd misschien, de mensen niet ;)

ow, psychology en sociale psychology boeken zijn ook leuk, en probeer eens 'media virus' van Douglas Rushkoff te vinden, dat is ook erg interessant.

Stoer; Marduq

Pagina: 1