ik heb een probleem..
ik speel een divx af en ik heb 40 minuten lang geen enkel probleem.
hierna komt er ineens een stotter in het geluid. het is net alsof er 0.1 seconde van mijn geluid van 1 sec geleden door het geluid van dat moment wordt gemixt.
Dus zeg maar elke seconde krijg ik 0.9 seconde het goede geluid en 0.1 seconde lang het geluid van 1 seconde geleden.
- Met verschillende divx-codecs hetzelfde probleem.
- Met verschillende divx-players hetzelfde probleem [realone/wmp/divx-player/..]
genoeg ram en cpu power...
het probleem doet zich voor met alle films allen goede kwaliteit
ik draai de films van mijn HD welke ook geen problemen geeft
ik dacht dat het misschien wel iets met de powersavefunctie van mijn monitor ofzo kon zijn maar na die uitgezet te hebben werkt het nog steeds niet
ik speel een divx af en ik heb 40 minuten lang geen enkel probleem.
hierna komt er ineens een stotter in het geluid. het is net alsof er 0.1 seconde van mijn geluid van 1 sec geleden door het geluid van dat moment wordt gemixt.
Dus zeg maar elke seconde krijg ik 0.9 seconde het goede geluid en 0.1 seconde lang het geluid van 1 seconde geleden.
- Met verschillende divx-codecs hetzelfde probleem.
- Met verschillende divx-players hetzelfde probleem [realone/wmp/divx-player/..]
genoeg ram en cpu power...
het probleem doet zich voor met alle films allen goede kwaliteit
ik draai de films van mijn HD welke ook geen problemen geeft
ik dacht dat het misschien wel iets met de powersavefunctie van mijn monitor ofzo kon zijn maar na die uitgezet te hebben werkt het nog steeds niet