Toon posts:

Internet delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP Prof
ik ben de eerste computer op het netwerk heb pentium3 450 nou probeer ik in XP dus me internet te delen voor de andere computers.... heb van alles geprobeerd maar krijg telkens:

NETWERKVERBINDINGEN

er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van Internet-verbinding delen.
Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.....

wa kank hier aan doen...
Modbreak
Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Koffie op 25-09-2002 17:22 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Deze al gelezeb ? Hoe deel ik Internet ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 01:24
heb je ze allemaal een ip nummer gegeven en heb je al in de faq internet delen gekeken?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 11:28

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

1) Heb je Hoe deel ik Internet ? gelezen?
2) Wat voor instellingen heb je op je pc's (ip, submask etc)
3) Is de hardware in orde (kabels etc)
4) Werkt het netwerk gewoon wel?

Verwijderd

Topicstarter
Netwerk werkt gewoon wel... me ip adres heb ik goed ingevuld submask is 255.255.255.0 voor netwerk en 255.255.254.0 voor internet... dns enzo is ook allemaal goed kabels zijn ook goed want netwerk doet het gewoon wel.... dus ik zou het echt niet weten:'( en ja internet delen ook gelezen...

Verwijderd

Een vriend van mij heeft een hele duidelijke helpfile op zijn homepage staan: www.juansi.com en dan doorklikken naar kabelinternet delen (staat volgens mij linksonder ergens).

Verwijderd

Topicstarter
en das dus voor win 98 en met route programma ik wil gewoon via windows en ik heb xp is er dan niemand die weet hoe het moet???

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Beschrijf je stappen eens die je hebt ondernomen....

Want het delen van internet mbv ICS is wel zo belachelijk makkelijk dat ik me afvraag wat daarbij fout gegaan kan zijn (zal dus misschien wel ergens anders in zitten, maar checken kan geen kwaad)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP op nieuw geinstaleerd toen bij de internet kaart ip adres etc ingevuld en daarna bij netwerk kaart...
toen wou ik de internet verbinding delen en toen kreeg ik de foutmelding die hierboven weergegeven staat.....

Verwijderd

Wat mij al een paar keer overkomen is, is dat ik -voorzichtig als ik ben- eerst Norton Firewall installeer zonder dit nog te configureren, en daarna internet ga proberen te delen...
Ooit een hele dag lopen vloeken voordat ik me realiseerde dat ik de client nog niet aan de trusted-zone had toegevoegd |:(

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:|

Ik heb de boel bij mij nog een keer nagelopen maar kan zo niet iets vinden waarvan ik denk dat dat de oorzaak is....
sorry ;(

Verwijderd

Waarom probeer je niet eens de wizard-homenetwork van Windows XP te draaien op alle computers (op niet XP computers even de XP-cd gebruiken)

Krijg ICS meestal met die wizard prima aan de praat, kun je daarna altijd nog ff vaste IP's geven enzo
Pagina: 1