Als ik probeer om Adobe Photoshop 7.0.1 update te installeren, dan krijg ik de melding dat PS7 niet gevonden kan worden in de opgegeven directory. En ik weet 100% zeker dat PS7 daar in staat en dat ik de Engelse versie heb. Rara hoe kan dat
Verwijderd
heb ik ook maar dat kan zijn omdat ik een
versie heb. Maar ja, je mag een gegeven
niet in de bek kijken
Dan moet ik erbij zeggen dat ik ook eenVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:28:
heb ik ook maar dat kan zijn omdat ik eenversie heb. Maar ja, je mag een gegeven
niet in de bek kijken
Als niets anders werkt kun je altijd proberen om PS7 te de-installeren, en vervolgens opnieuw installeren en meteen de update erachteraan.
Verwijderd
ach, ik vind het niet meer dan normaal dat een bedrijf zijn/haar programma's beveiligt...
Verwijderd
Photoshop 7.0.1. update werkt niet als je een gehackte/pirated versie hebt.
Er wordt gekeken tijdens de update of je een productkey is die niet in een lijst van over het Internet verspreide illegale keys bevindt.
Het zouden 20 keys zijn waarop de update niet werkt.
Misschien is dit een uiting hiervan.
Er wordt gekeken tijdens de update of je een productkey is die niet in een lijst van over het Internet verspreide illegale keys bevindt.
Het zouden 20 keys zijn waarop de update niet werkt.
Misschien is dit een uiting hiervan.
Verwijderd
hihihii,

Ga naar het dichtsbijzijnde shop en shoppen maar........( en dat is de officiele foutmelding, dus tjah....
Mwahahahaha....
Ga naar het dichtsbijzijnde shop en shoppen maar........( en dat is de officiele foutmelding, dus tjah....
Mwahahahaha....
Met een "legale key" lukt het idd een stuk beter.
Pagina: 1