Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22545

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/planet/service/cms/display_jpg_images/0,2438,139623,00.jpg

is dit door photoshop gemaakt of echt???
Hardnekkige geruchten dat Apple al sinds 2000 bezig zou zijn met de ontwikkeling van een iPhone doen denken aan de hype destijds rond Ginger of It. Discussies over wat iPhone zou worden variëren van een PDA met Bluetooth-contact met een iBook via aangepaste Sony/Ericsson telefoons tot door Apple zelf ontwikkelde designer-smartphones.
bron planet computer

mijn mening: photoshop... check die aan uit knop... is gewoon geknipt van de imac..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1795

Is imho te lelijk om van Apple te zijn, en die appel links is echt te ranzig groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
en is de rechterkant niet de onderkant van een apple muis? het plaatje is zeker weten nep.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54260

100 % want het scherm is DUIDELIJK Palm OS. DateBk 4 zo te zien, gespiegeld en wel. Rotzooi.
Eigenlijk snap ik niet dat iemand nog zo veel moeite doet om zo'n baggerding te 'ontwerpen' en dan nog denkt dat iemand erin trapt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hele geval zit schots en scheef in elkaar -> very fake dus :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

Nep > Aan/uit knopje is rechtstreeks van die nieuwe appel geript, appel logo van een G4, scherm van een Palm en meer van dat soort onzin.

Soep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22545

Topicstarter
maar zal apple wel echt bezig zijn met deze iphone... ??????
in een ander hoesje dan natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-04 10:23
mja, hij is gewoon veel te lelijk om een apple te zijn he :)

als je de iPod ziet denk ik dat (als ze het al doen) apple wel andere plannen heeft voor de IPhone qua design
Pagina: 1