Is imho te lelijk om van Apple te zijn, en die appel links is echt te ranzig groot.
en is de rechterkant niet de onderkant van een apple muis? het plaatje is zeker weten nep.
Human Bobby
100 % want het scherm is DUIDELIJK Palm OS. DateBk 4 zo te zien, gespiegeld en wel. Rotzooi.
Eigenlijk snap ik niet dat iemand nog zo veel moeite doet om zo'n baggerding te 'ontwerpen' en dan nog denkt dat iemand erin trapt ook.
Eigenlijk snap ik niet dat iemand nog zo veel moeite doet om zo'n baggerding te 'ontwerpen' en dan nog denkt dat iemand erin trapt ook.
Psion 5mx, Siena, Palm IIIx, Nokia 9210 en een Powershot A40 Nu met WindowsCE!
Hele geval zit schots en scheef in elkaar -> very fake dus 
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Nep > Aan/uit knopje is rechtstreeks van die nieuwe appel geript, appel logo van een G4, scherm van een Palm en meer van dat soort onzin.
Soep!
Soep!
maar zal apple wel echt bezig zijn met deze iphone... ??????
in een ander hoesje dan natuurlijk...
in een ander hoesje dan natuurlijk...
Reg. datum: 01 juni 2001
Reg. datum: 01 juni 2001
mja, hij is gewoon veel te lelijk om een apple te zijn he 
als je de iPod ziet denk ik dat (als ze het al doen) apple wel andere plannen heeft voor de IPhone qua design
als je de iPod ziet denk ik dat (als ze het al doen) apple wel andere plannen heeft voor de IPhone qua design
Pagina: 1