Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Iphone, waar of photoshop...

Pagina: 1

Reageer Nieuw Topic
¯¯¯¯¯
Reg. datum: 17 februari 2001

http://www.planet.nl/planet/service/cms/display_jpg_images/0,2438,139623,00.jpg

is dit door photoshop gemaakt of echt???
quote:
Hardnekkige geruchten dat Apple al sinds 2000 bezig zou zijn met de ontwikkeling van een iPhone doen denken aan de hype destijds rond Ginger of It. Discussies over wat iPhone zou worden variëren van een PDA met Bluetooth-contact met een iBook via aangepaste Sony/Ericsson telefoons tot door Apple zelf ontwikkelde designer-smartphones.
bron planet computer

mijn mening: photoshop... check die aan uit knop... is gewoon geknipt van de imac..

Is imho te lelijk om van Apple te zijn, en die appel links is echt te ranzig groot.
Reg. datum: 25 maart 2001

en is de rechterkant niet de onderkant van een apple muis? het plaatje is zeker weten nep.

Human Bobby

PDA verslaafde
Reg. datum: 27 april 2002

100 % want het scherm is DUIDELIJK Palm OS. DateBk 4 zo te zien, gespiegeld en wel. Rotzooi.
Eigenlijk snap ik niet dat iemand nog zo veel moeite doet om zo'n baggerding te 'ontwerpen' en dan nog denkt dat iemand erin trapt ook.
Question everything

Hele geval zit schots en scheef in elkaar -> very fake dus :)

I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

No HK Posts
Reg. datum: 13 juli 2002

Nep > Aan/uit knopje is rechtstreeks van die nieuwe appel geript, appel logo van een G4, scherm van een Palm en meer van dat soort onzin.

Soep!

Respect voor de posters van dit en dit topic
Specs

¯¯¯¯¯
Reg. datum: 17 februari 2001

maar zal apple wel echt bezig zijn met deze iphone... ??????
in een ander hoesje dan natuurlijk...

mja, hij is gewoon veel te lelijk om een apple te zijn he :)

als je de iPod ziet denk ik dat (als ze het al doen) apple wel andere plannen heeft voor de IPhone qua design

Pagina: 1

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011