Hoi,
Ik heb een ECS K7S5a+ mobo, hierop zit 256 mb no name sd-ram geheugen, een Athlon 1400 mhz proc, en een Radeon 8500 Le. Als het geheugen op 133 mhz draait en ik de proc op 100 mhz fsb draait doet alles het perfect, er is alleen een nadeel proc draait op 1050 mhz dan
. Maar als ik de proc op 133 mhz laat draaien op 1400 mhz word het systeem super instabiel, Bij alles wat een beetje zwaar is loopt ie vast, na 4 min 3dmark 2001 se bijv of na een tijdje bij GTA3, zo bij vele andere spellen. Stresst word m'n proc max 60 graden dus de warmte is ut niet, Alles wordt gevoed door een no name 300 watt voeding die voor de rest één hd moet voeden, 1 cd-rom , 1 floppy en één Writer. Ik kan een nieuwe voeding kopen van een a - merk maar ik ben maar een arme scholier duzzz moet ik dan wel voor 99 % zeker weten dat m'n probleem gefixt word, en niet het risico lopen dat ik 50 pleuro voor niks uitgeef... De voltages van m'n voeding wijken wel wat af, maar volgens my valt dat nog binnen de grenzen. Hierbij mijn vraag dus hier op het forum wat het probleem kan zijn, zelf denk ik m'n voeding maar ik weet het niet zeker. Wie helpt?
Ik heb een ECS K7S5a+ mobo, hierop zit 256 mb no name sd-ram geheugen, een Athlon 1400 mhz proc, en een Radeon 8500 Le. Als het geheugen op 133 mhz draait en ik de proc op 100 mhz fsb draait doet alles het perfect, er is alleen een nadeel proc draait op 1050 mhz dan