MSN passwoord opgeslagen op PC, alleen niet in hoofd...

Pagina: 1
Acties:

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
hoe vind ik deze terug!?

ik ben een leek als het om registery files gaat enzo, hopelijk kan iemand mij helpen...

ik doel nergens illegaals op, ik heb gewoon zoveel passwoorden dat ik deze neit meer weet...

ik wil niemand hacken, ik wil echt alleen men eigen passpword weten...

(hoe meer je het ontkent hoe meer het gelogen lijkt... maar tis echt waar!!! :) )

Battle.net Spud#2543

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ohja, google levert niets op...

Battle.net Spud#2543

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Secret Question....

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
die vul ik dus nooit in...

er zijn van die mensen die kunnen die dingen raden als ze je een beetje kennen.
ik vul daar dus altijd de grootste bullshit in die ik op dat moment kan verzinnen...

Battle.net Spud#2543

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik d8 dat er van die **** unhiders bestonden, maar meer weet ik niet.

Expanding the inexpandable

• DR
  • Niet online

DR

TepelStreeltje schreef op 17 augustus 2002 @ 01:55:
er zijn van die mensen die kunnen die dingen raden als ze je een beetje kennen.

Dan moet je ook niet zo'n stomme vraag invullen :X

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Expander schreef op 17 augustus 2002 @ 01:55:
Ik d8 dat er van die **** unhiders bestonden, maar meer weet ik niet.
die krijg ik dus niet eens te zien... alles word al automatisch ingevuld

en die questions...
sja, i know, maar ik ken er wel een paar die zo hun account zijn kwijtgeraakt...

Battle.net Spud#2543

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Helaas draai je XP want ik geloof dat XP het password niet opslaat in je register.
Dat las ik tenminste pas geleden nog omdat iemand een hier op GoT een progje had gemaakt om het password te retrieven maar dat juist niet op XP werkt :)

Helaas :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

@Stake L0phtCrack 4 kan het met NT en 2000. Misschien als je heel veel geluk hebt dat het ook met XP lukt maar ik beloof je niks.

Disclaimer: Dit is een link naar de officiele site van het progje en dus volledig legaal.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Gebruik: xCAT - MSN Password Recovery get it @ http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=23
werkt helaas niet onder XP

Verwijderd

Cerberus schreef op 17 augustus 2002 @ 02:20:
Helaas draai je XP want ik geloof dat XP het password niet opslaat in je register.
Dat las ik tenminste pas geleden nog omdat iemand een hier op GoT een progje had gemaakt om het password te retrieven maar dat juist niet op XP werkt :)

Helaas :)
Hey dat was ik ;)

Verwijderd

Ik zag deze topic staan en ik heb ook zo n soort probleem. Ik zoek een progammatje die automatisch al mijn paswoorden opslaat, ksurf bijvoorbeeld naar dit forum ik log in en dan zonder wat te doen, dat mijn paswoord in een bestandje word neer gezet. Zodat ik de boel niet kwijt raak etc.

Is dit mogelijk en waar kan ik het dan eventueel vinden?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-07 20:28

Nitai

Live the life you love.

zoals je al zei heb je er weinig aan om zo'n unhider te gebruiken omdat hij al inlogt.

Je kan gewoon je mail op via msn, en dan daar je password veranderen ofzo? Of heb je dan je oude pass nodig? Met de oude trillian, kon je je password terugzien in de url als je je mail ging ophalen, ik weet niet of dat nog zo is.

Maar over die unhider, ik heb een progje gebruikt dat 'snitch' heet. Je kan et op neworder.box.sk (for the record, een Security site.... ) vinden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Had eerst een progje van kazaa gedownload die die sterretjes gewoon omzette in normale cijfers. Zoiets heb je denk ik nodig

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 11:29:
Had eerst een progje van kazaa gedownload die die sterretjes gewoon omzette in normale cijfers. Zoiets heb je denk ik nodig
Ja en op XP is dat dus protected ... password unmasker heet zown progsel alleen XP is daar tegen beschermt passwords worden d8 ik in beschermd geheugen opgeslagen of zo.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 11:14:
Ik zag deze topic staan en ik heb ook zo n soort probleem. Ik zoek een progammatje die automatisch al mijn paswoorden opslaat, ksurf bijvoorbeeld naar dit forum ik log in en dan zonder wat te doen, dat mijn paswoord in een bestandje word neer gezet. Zodat ik de boel niet kwijt raak etc.

Is dit mogelijk en waar kan ik het dan eventueel vinden?
Daar is mooie software voor: Gator >:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Piet Marisael
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05-2023
is alles dan zo belangrijk om overal verschillende passwords te gebruiken?
de meeste onzinnige programma's hebben een password
en als ik het nut er niet van inzie dan gebruik ik daar gewoon een heel simpel en steeds hetzelde password voor
wat dacht je van: ikwilbinnen of jadoorgaan of alweer? of zuchtzucht of watsimpel
dus verzin gewoon iets wat je nooit vergeet 8)7

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
passwords slaan bij mij allemaal op kaas.
gewoon een woord (wat ik op dat moment zie als ik een PW nodig heb, zoals klok48 etc)
alleen deze was weer een nieuwe, en ik weet dus niet meer welke...
ik heb een vast setje met passwords, en een van die is het ook niet...
en een unhider is het niet, omdat er een optie is bij msn om automatisch in te loggen...

skunkah, kan jij niet uitzoeken wat hij er dan mee doet, en dat misschien hacken?

op men werk verzin ik meestal een wachtwoord voor mijn profiel in NT, dat moet veilig zijn, aangezien ik systeembeheerder ben... (naja, na vandaag niet meer :) )
die passwoorden neem ik dan meestal mee naar huis voor proggies en dat soort ongein...
op men werk gebruik ik dat passwoord minstens 10 keer per dag, dus dat vergeet ik echt niet.

behalve dan als je thuis een nieuw MSN/mail adres maakt met een nieuwpasswoord...

het is natuulijk hacken, maar er zijn toch vna die progsels om in een gesprek passwoorden te hacken bij iemand?
ik heb een servertje staan, dan zet ik daar msn op, en dan lul ik met mezelf en pas ik dat proggie toe.
zo wil ik mijn passwoord terug halen of uit het registery... maar ja, met xp kan dat dus niet...
dus hoe anders (legaal...)
evt kan je de oplossingen mailen naar mij...

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1