Volgens mij heb ik deze niet zo lang geleden gekocht. Tja, videorecordes worden gewoon steeds minder gemaakt, vooral nu DVD zo in opmars is. Maar video is nog steeds ideaal voor het opnemen van programma's.
Maar misschien is dit ook wel wat.
Ik zou zeggen, kijk zelf een beetje rond, en bekijk wat je wensen zijn. Showview, 2/4 koppen, stereo/mono, etc...
Ik zou zeggen, kijk zelf een beetje rond, en bekijk wat je wensen zijn. Showview, 2/4 koppen, stereo/mono, etc...
Nou, hij moet zoiezo stereo zijn...da's een mustCompubiter schreef op 13 augustus 2002 @ 14:15:
Volgens mij heb ik deze niet zo lang geleden gekocht. Tja, videorecordes worden gewoon steeds minder gemaakt, vooral nu DVD zo in opmars is. Maar video is nog steeds ideaal voor het opnemen van programma's.
Verwijderd
Koop een eenvoudige Sony stereo VCR, ik heb er eentje een jaar geleden voor Fl. 399,-- gekocht en hij bevalt zeer goed (showview 4 koppen OSD
Verwijderd
ik heb paar maanden geleden een panasonic vhs recorder voor m'n ouders gekocht! had even bij verschillende vrienden, buren, kennissen en winkels geinformeerd
je moet zowiezo een stereo recorder nemen (bestaan mono's nog wel?)
je moet zowiezo een stereo recorder nemen (bestaan mono's nog wel?)
Ik heb zelf sinds een jaar een videorecorder van JVC, kostte toen fl 375,- . Doet het prima, heb er geen problemen mee.
M'n ouders hebben 13 jaar lang een Aristona gehad, dat ding deed het altijd perfect, maar helaas was de opname kop een paar maanden geleden versleten. Nu hebben ze een Panasonic.
M'n ouders hebben 13 jaar lang een Aristona gehad, dat ding deed het altijd perfect, maar helaas was de opname kop een paar maanden geleden versleten. Nu hebben ze een Panasonic.
Pagina: 1