Toon posts:

Oulook 2002 kan geen berichten meer schrijven :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met outlook. Ik kan mijn mail wel nog ontvangen maar dat is dan ook wel het enige wat ik er nog mee kan :(.

Alle velden waar je iets kan toevoegen zoals een contactpersoon/nieuw bericht/nieuwe taak zijn allemaal lichtgrijs (dus dit werkt niet). Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

M.a.w. helup, hoe fix ik mijn outlook

Overige info : OS Windows XP Pro.
MS office 2002 oftewel XP, andere paketten zoals word/excel werken wel gewoon.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Office XP cd erin geprobeerd + repairen?

Office hoort in SA, moven dus :+

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Waarschijnlijk gebruik je de laatste versie van Outlook (XP) waarvoor activatie nodig is, wanneer op deze versie een live-update is uitgevoerd (dit kan zonder dat je daar opdracht toe gegeven hebt) en hij is niet eerder corrrect geregistreerd dan kan je de software alleen nog maar in evaluatie modus gebruiken. Als je andere paketten zoals MS Word gebruikt zul je merken dat je daar ook geen nieuwe documenten meer kan aanmaken. Het enige wat in dat geval helpt is heel Office XP verwijderen en opnieuw installeren (reparatie helpyt niet omdat het pakket niet echt beschadigd is).
Na het verwijderen en opnieuw installeren kun je weer mailen en zijn al je oorspronkelijke berichten en documenten bewaard gebleven.
greetz Daaneman

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Oftewel: koop het in de winkel, of vraag bij Microsoft om een nieuwe/correcte activatiecode