Dit is hem dan, m'n eerste casemod. Ik speel vaak het online spel Soldier of Fortune. M'n spelersnaam is Cybex. Het logo is van SoF2 
Geregistreerd op: 05 juli 2002Op vrijdag 05 juli 2002 18:54 schreef robbertkrebbers het volgende:
1. svp geen groeten, lees de faq
2. nog een keer, ziet er goed uit ga zo verder
3. je kan hier gewoon afbeeldingingen invoegen, zie faq
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
Verwijderd

Klopt, afgelopen woensdag opgehaald...Op vrijdag 05 juli 2002 19:13 schreef Pjotr223 het volgende:
mooie aldi "dremel"
De posities kunnen helaas niet anders. Ik zit met de bay van m'n harddisk enzo die er dan voor zou komen. Maar ach, ik ben tevreden hoorOp vrijdag 05 juli 2002 19:07 schreef korn het volgende:
Opzich wel mooie mod.... alleen de positie van je naam en het logo is verkeerd (dat vind ik dan persoonlijk)
Hier is nog een persoon uit Emmen/Bargeres
Verwijderd
Ow okej...Op vrijdag 05 juli 2002 19:16 schreef Cybex het volgende:
[..]
De posities kunnen helaas niet anders. Ik zit met de bay van m'n harddisk enzo die er dan voor zou komen. Maar ach, ik ben tevreden hoor
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
Nee, ik heb hem niet bij www.1to0.nl vandaan. En de voorkant is nog origineel hoor...Op vrijdag 05 juli 2002 19:53 schreef Supergroover22 het volgende:
Toevallig de kast gekocht bij www.1to0.nl? Hehe, ik had dezelfde. Mooie mod. Alleen die kast is een ramp van voren (om te modden dan). Heb je daar ook pics van? Voorkant dan? Wil wel eens zien hoe je daar dingen hebt opgelost.

The devil is in the details.
Geen idee eigenlijk, nog suggesties?Op vrijdag 05 juli 2002 20:09 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Heel mooi gedremeld! En ook een mooie kleur
Laat je het zo of ga je er nog meer aan modden
Nee, dat niet, ik was gewoon nieuwsgierigOp vrijdag 05 juli 2002 20:41 schreef Cybex het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, nog suggesties?
The devil is in the details.
Waterkoeling wil ik eigenlijk wel eens uitproberen... Maar is nog te duurOp vrijdag 05 juli 2002 20:43 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik was gewoon nieuwsgierig
Verwijderd
Verwijderd
Met welk opzetstuk ben je dit aan het doen als ik vragen mag? Dit is geen slijpschijf zover ik zie. Lijkt eerder een slijpsteentje ofzo. Mijn oude slijpsteentje van mn el cheapo dremel is naar de eeuwige dremelvelden en ben eigenlijk nog op zoek naar een goeie vervanger. Iemand enig idee ?Op vrijdag 05 juli 2002 18:52 schreef Cybex het volgende:
[afbeelding]
Op die foto ben ik bezig met schuren. Wat ik je aan kan raden is naar de Praxis gaan en daar een "slijp/schuur" pakket te kopen van (ongeveer) 13 euro. Daar zitten heel wat slijpschijfjes in en 4 van superkwaliteit!Op vrijdag 05 juli 2002 23:26 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Met welk opzetstuk ben je dit aan het doen als ik vragen mag? Dit is geen slijpschijf zover ik zie. Lijkt eerder een slijpsteentje ofzo. Mijn oude slijpsteentje van mn el cheapo dremel is naar de eeuwige dremelvelden en ben eigenlijk nog op zoek naar een goeie vervanger. Iemand enig idee ?
AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax
Verwijderd
Ey,
Aan het afwerken. Met de rozige geval kan je absoluut niet slijpenOp zaterdag 06 juli 2002 11:00 schreef JohnIT het volgende:
[..]
Ey,
ben je op de eerste foto bezig met het stickie met het rozige punt geval ,ipv de slijptol ? Of ben je hem hier al aant afwerken ?
M'n Oma is een site aan het haken.