Vanaf nu wordt de modtag pas toegekend als er minimaal twee dezelfde modtags zijn gegeven (en de betreffende modtag het meest voorkomt), anders staat er gewoon (gemodereerd). Eén keer een troll zal dus niet tot gevolg hebben dat de reactie meteen als troll te boek staat.
Ah, dat scheelt weer een hoop gezever. Mooi!
Echter een ongemodde reactie staat na b.v. één +1: interessant dan ook op gemodereerd?
Echter een ongemodde reactie staat na b.v. één +1: interessant dan ook op gemodereerd?
Lijkt mij wel:Op dinsdag 02 juli 2002 07:22 schreef KexDaFlex het volgende:
Ah, dat scheelt weer een hoop gezever. Mooi!
Trouwens dit kun je ook op 2 manieren opvatten, dus inderdaad dat er pas een tag staat als een reactie twee maal dezelfde tag heeft mogen ontvangen. Of je leest hem zoals ik net deed, en de gemodereerd tag staat er als er bijvoorbeeld maar één moderatie gedaan is.anders staat er gewoon (gemodereerd)
Maar welke van de 2 is het
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Onderste vermoed ik.Maar welke van de 2 is het
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Dit zal ontzettend helpen in 'scrollmuis foutjes' e.d. Ook die ventjes die de hele draad op een troll zetten kunnen nu net zo goed een overgewaardeerd uitdelen 
Ook piepkleine wijzigingen helpen!
Ook piepkleine wijzigingen helpen!
prima idee, maar voornamelijk wegens de 'negatieve' tags, als troll, flaimebait, overbodig en first post.
voor informatief, inzichtvol, behulpzaam en interessant vind ik het geen probleem als ze op één moderatie komen te staan.
de tag is namelijk ook een goede motivator voor de posters, een 'aardige' tag vind ik net zo prettig als een goede score, evenals een negatieve tag met een goede score storend werkt.
mogelijk leidt dit tot problemen dat posts vaker bewust down-gemod moeten worden om de juiste tag te krijgen, +4 gemodereerd vind ik niet staan,
maar dat zullen we snel genoeg zien, verder niks dan lof voor zo'n slimme wijziging
voor informatief, inzichtvol, behulpzaam en interessant vind ik het geen probleem als ze op één moderatie komen te staan.
de tag is namelijk ook een goede motivator voor de posters, een 'aardige' tag vind ik net zo prettig als een goede score, evenals een negatieve tag met een goede score storend werkt.
mogelijk leidt dit tot problemen dat posts vaker bewust down-gemod moeten worden om de juiste tag te krijgen, +4 gemodereerd vind ik niet staan,
maar dat zullen we snel genoeg zien, verder niks dan lof voor zo'n slimme wijziging
Help, hele draad op 0:gemodereerd gemodNetman867:
... die ventjes die de hele draad op een troll zetten kunnen nu net zo goed een overgewaardeerd uitdelen
des te meer, vind het een erg goed en positief ideeOok piepkleine wijzigingen helpen!
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Inderdaad, slimme wijziging! Stom eigenlijk dat niemand daar eerder op is gekomen. 
Van de andere kant kan ik het me voorstellen dat het minder 'motiverend' overkomt als een heel draadje overwegend op 'gemodereerd' staat. Is het niet een idee om tags samen te pakken? Als er één keer informatief en één keer inzichtvol (of bijvoorbeeld één keer troll en één keer flamebait) gemod wordt, ligt dat zo dicht bij elkaar dat de post best een van die twee tags mee mag krijgen.

Van de andere kant kan ik het me voorstellen dat het minder 'motiverend' overkomt als een heel draadje overwegend op 'gemodereerd' staat. Is het niet een idee om tags samen te pakken? Als er één keer informatief en één keer inzichtvol (of bijvoorbeeld één keer troll en één keer flamebait) gemod wordt, ligt dat zo dicht bij elkaar dat de post best een van die twee tags mee mag krijgen.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Inderdaad, je hebt gelijk. Troll, flamebait en first post is nu alleen te zien als er twee keer dezelfde modtag is gegeven. Bij de overige modtags is de tag al na één moderatie te zien.voor informatief, inzichtvol, behulpzaam en interessant vind ik het geen probleem als ze op één moderatie komen te staan.
Misschien een goed idee om dit ook toe te voegen aan de TMF FAQ?
Op zich wel, maar Jaymz is al zo drukOp woensdag 03 juli 2002 11:59 schreef siebrand het volgende:
Misschien een goed idee om dit ook toe te voegen aan de TMF FAQ?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
'k zal kijken of ik een gaatje kan vinden komende jaren dagen
Op woensdag 03 juli 2002 15:36 schreef Jaymz het volgende:
'k zal kijken of ik een gaatje kan vinden komende jaren dagen uren
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dit geeft nog een probleem. Als een reaktie op 0 binnenkomt en een -1 aan zijne broeck krijgt, is de score '-1 (gemodereerd)'. Uitzonderingsgevalletje waar de reaktie toch 'troll' of 'flame-bait' krijgt, maar weer geen 'overbodig'?Op dinsdag 02 juli 2002 03:52 schreef Femme het volgende:
Eén keer een troll zal dus niet tot gevolg hebben dat de reactie meteen als troll te boek staat.
Verwijderd
Goed idee, maar toch ook wel een nadeel omdat het iets minder snel motiveert,
echter bij echt goede reacties helpt het weer extra omdat je dan weet dat MET tag erbij al extra (zeker 2x)gemodereerd is!!
echter bij echt goede reacties helpt het weer extra omdat je dan weet dat MET tag erbij al extra (zeker 2x)gemodereerd is!!
Lezen Hakws 
Dus bij de positieve tags is het al na 1x te zienOp woensdag 03 juli 2002 03:53 schreef Femme het volgende:
Bij de overige modtags is de tag al na één moderatie te zien.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Begrijpend lezen leren ze tegenwoordig niet meer op schoolOp donderdag 04 juli 2002 09:53 schreef Renegade het volgende:
Lezen Hakws
[..]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
hehe, dat van mij was toch NET wat beter als dat van jou hoorOp donderdag 04 juli 2002 10:06 schreef Beaves het volgende:
[..]
Begrijpend lezen leren ze tegenwoordig niet meer op school
* botoo moet blijkbaar vaker op vakantie, dan gebeuren er leuke dingen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
<font size=1>Dat is met mijn vakantie ook altijd gebleken. 'K ben benieuwd, binnenkort gaat ik. (Ja, vervanging en dergelijke zit al in de pijplijn, het moet alleen nog daadwerkelijk plaatsvinden
)</font>
we mogen natuurlijk niet vragen wie dat zal zijn heOp vrijdag 05 juli 2002 17:30 schreef Jaymz het volgende:
Dat is met mijn vakantie ook altijd gebleken. 'K ben benieuwd, binnenkort gaat ik. (Ja, vervanging en dergelijke zit al in de pijplijn, het moet alleen nog daadwerkelijk plaatsvinden)
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ik zie nu behoorlijk vaak -1(gemodereerd) of -1(overbodig)Op woensdag 03 juli 2002 03:53 schreef Femme het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk. Troll, flamebait en first post is nu alleen te zien als er twee keer dezelfde modtag is gegeven. Bij de overige modtags is de tag al na één moderatie te zien.
Zie bv http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=554079
Beoordelingen: +1, +1: Grappig, -1: Overbodig, -1: Overbodig, -1: Troll, Totaal: -1 / 5x
Terwijl op -1 staat toch enkel trolls en flames horen te staan.
Zou het geen idee zijn dat als de score op -1 terechtkomt en tussen de beoordelingen staat er een keer troll of flame die tag te gebruiken. Zodra die dan een positieve moderatie erbij krijgt en op 0 of hoger terecht komt valt die tag dan weer weg.-1: Iedere reactie die op een of andere manier als (onnodig) kwetsend uitgelegd kan worden. Flamebaits en trollen.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Schop
[url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?action=Posting&ParentID=562643"]http://www.tweakers.net/reacties.dsp?action=Posting&ParentID=562643[/url]
[url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?action=Posting&ParentID=562643"]http://www.tweakers.net/reacties.dsp?action=Posting&ParentID=562643[/url]
Als de (huidige) score -1 is mag de tag van mij wel de juiste zijnBeoordelingen: +1, -1: Overbodig, -1: Troll, Totaal: -1 / 3x
Ja, wat je nu krijgt is dat sommige reacties wel op -1 staan, maar niet als Troll of Flamebait. Dat wordt trouwens nogal gestimuleerd door het feit dat sommige mensen loepzuivere trolls hoog modereren en de metamodbot. Als ik een troll op +3 zie staan geef ik maar een Overgewaardeerd i.p.v Troll, want hij eindigt vast hoger dan -1 en dan krijg ik weer een penalty aan mijn broek. Al met al leidt het systeem ertoe dat vele trolls niet als zodanig getagged worden.Op zaterdag 27 juli 2002 00:54 schreef Jaymz het volgende:
Schop
[..]
Als de (huidige) score -1 is mag de tag van mij wel de juiste zijn
Zo deed ik dat voorheen ook, maar ik doe het sinds een tijd gewoon anders. Een troll is een troll en die krijgt hij dan ook van me. Als je genoeg mod dan middelt de metamodbot zichzelf wel uit (en ik mod de laatste tijd helaas wat minder maar dan is het nog steeds geen probleem). En als ik een hoge penalty ratio krijg omdat andere IMO verkeerd modden dan so be it. Als je namenlijk geen troll uitdeelt dan naai je (te groot woord in dit geval) je medemoderator die wel (terecht) een troll uitdeelt. Ach en je moet het wel heel gek maken als je veel mod om dan een hoge penalty ratio te kunnen krijgen.Op zondag 28 juli 2002 10:05 schreef polaris het volgende:
[..]
Ja, wat je nu krijgt is dat sommige reacties wel op -1 staan, maar niet als Troll of Flamebait. Dat wordt trouwens nogal gestimuleerd door het feit dat sommige mensen loepzuivere trolls hoog modereren en de metamodbot. Als ik een troll op +3 zie staan geef ik maar een Overgewaardeerd i.p.v Troll, want hij eindigt vast hoger dan -1 en dan krijg ik weer een penalty aan mijn broek. Al met al leidt het systeem ertoe dat vele trolls niet als zodanig getagged worden.
Volgens mij niet. De metamodbot kijkt naar de score en niet naar de tag. En of je nou -1 Overgewaardeerd of -1 Troll geeft maakt voor de score niet uit.Op zondag 28 juli 2002 12:37 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Als je namenlijk geen troll uitdeelt dan naai je (te groot woord in dit geval) je medemoderator die wel (terecht) een troll uitdeelt.
Mmm, You can be right. Tis maar ff hoe je het stukje tekst in de [url="http://www.tweakers.net/reviews/164/5"]faq[/url] leest, maar zoals ik het nu lees heb je gelijk.Op zondag 28 juli 2002 14:28 schreef polaris het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De metamodbot kijkt naar de score en niet naar de tag. En of je nou -1 Overgewaardeerd of -1 Troll geeft maakt voor de score niet uit.
De periode dat er iemand mod was is al lang voorbij dus de hoogste bieder heeft al gewonnen
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
ik mocht het in natura betalen, dat scheelde wel
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1