Piepkleine wijziging *schopje gegeven :P

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 11:23

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Vanaf nu wordt de modtag pas toegekend als er minimaal twee dezelfde modtags zijn gegeven (en de betreffende modtag het meest voorkomt), anders staat er gewoon (gemodereerd). Eén keer een troll zal dus niet tot gevolg hebben dat de reactie meteen als troll te boek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ah, dat scheelt weer een hoop gezever. Mooi!

Echter een ongemodde reactie staat na b.v. één +1: interessant dan ook op gemodereerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 02 juli 2002 07:22 schreef KexDaFlex het volgende:
Ah, dat scheelt weer een hoop gezever. Mooi!

Echter een ongemodde reactie staat na b.v. één +1: interessant dan ook op gemodereerd?
Lijkt mij wel:
anders staat er gewoon (gemodereerd)
Trouwens dit kun je ook op 2 manieren opvatten, dus inderdaad dat er pas een tag staat als een reactie twee maal dezelfde tag heeft mogen ontvangen. Of je leest hem zoals ik net deed, en de gemodereerd tag staat er als er bijvoorbeeld maar één moderatie gedaan is.

Maar welke van de 2 is het :? :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Maar welke van de 2 is het
Onderste vermoed ik.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Dit zal ontzettend helpen in 'scrollmuis foutjes' e.d. Ook die ventjes die de hele draad op een troll zetten kunnen nu net zo goed een overgewaardeerd uitdelen >:)

Ook piepkleine wijzigingen helpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 15-09 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

prima idee, maar voornamelijk wegens de 'negatieve' tags, als troll, flaimebait, overbodig en first post.
voor informatief, inzichtvol, behulpzaam en interessant vind ik het geen probleem als ze op één moderatie komen te staan.
de tag is namelijk ook een goede motivator voor de posters, een 'aardige' tag vind ik net zo prettig als een goede score, evenals een negatieve tag met een goede score storend werkt.
mogelijk leidt dit tot problemen dat posts vaker bewust down-gemod moeten worden om de juiste tag te krijgen, +4 gemodereerd vind ik niet staan,
maar dat zullen we snel genoeg zien, verder niks dan lof voor zo'n slimme wijziging
Netman867:
... die ventjes die de hele draad op een troll zetten kunnen nu net zo goed een overgewaardeerd uitdelen >:)
Help, hele draad op 0:gemodereerd gemod :P
Ook piepkleine wijzigingen helpen! :)
des te meer, vind het een erg goed en positief idee

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad, slimme wijziging! Stom eigenlijk dat niemand daar eerder op is gekomen. |:(

Van de andere kant kan ik het me voorstellen dat het minder 'motiverend' overkomt als een heel draadje overwegend op 'gemodereerd' staat. Is het niet een idee om tags samen te pakken? Als er één keer informatief en één keer inzichtvol (of bijvoorbeeld één keer troll en één keer flamebait) gemod wordt, ligt dat zo dicht bij elkaar dat de post best een van die twee tags mee mag krijgen. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 11:23

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
voor informatief, inzichtvol, behulpzaam en interessant vind ik het geen probleem als ze op één moderatie komen te staan.
de tag is namelijk ook een goede motivator voor de posters, een 'aardige' tag vind ik net zo prettig als een goede score, evenals een negatieve tag met een goede score storend werkt.
Inderdaad, je hebt gelijk. Troll, flamebait en first post is nu alleen te zien als er twee keer dezelfde modtag is gegeven. Bij de overige modtags is de tag al na één moderatie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siebrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 14:13

siebrand

Oops... typo

Misschien een goed idee om dit ook toe te voegen aan de TMF FAQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op woensdag 03 juli 2002 11:59 schreef siebrand het volgende:
Misschien een goed idee om dit ook toe te voegen aan de TMF FAQ?
Op zich wel, maar Jaymz is al zo druk :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:38

Jaymz

Keep on moving !

'k zal kijken of ik een gaatje kan vinden komende jaren dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op woensdag 03 juli 2002 15:36 schreef Jaymz het volgende:
'k zal kijken of ik een gaatje kan vinden komende jaren dagen uren :)
:+ :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siebrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 14:13

siebrand

Oops... typo

Op dinsdag 02 juli 2002 03:52 schreef Femme het volgende:
Eén keer een troll zal dus niet tot gevolg hebben dat de reactie meteen als troll te boek staat.
Dit geeft nog een probleem. Als een reaktie op 0 binnenkomt en een -1 aan zijne broeck krijgt, is de score '-1 (gemodereerd)'. Uitzonderingsgevalletje waar de reaktie toch 'troll' of 'flame-bait' krijgt, maar weer geen 'overbodig'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee, maar toch ook wel een nadeel omdat het iets minder snel motiveert,
echter bij echt goede reacties helpt het weer extra omdat je dan weet dat MET tag erbij al extra (zeker 2x)gemodereerd is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Lezen Hakws :P
Op woensdag 03 juli 2002 03:53 schreef Femme het volgende:
Bij de overige modtags is de tag al na één moderatie te zien.
Dus bij de positieve tags is het al na 1x te zien ;) :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Op donderdag 04 juli 2002 09:53 schreef Renegade het volgende:
Lezen Hakws :P
[..]
Begrijpend lezen leren ze tegenwoordig niet meer op school :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 10:06 schreef Beaves het volgende:

[..]

Begrijpend lezen leren ze tegenwoordig niet meer op school :P
hehe, dat van mij was toch NET wat beter als dat van jou hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:29

botoo

💀 too old to die young

* botoo moet blijkbaar vaker op vakantie, dan gebeuren er leuke dingen :7

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

<font size=1>Dat is met mijn vakantie ook altijd gebleken. 'K ben benieuwd, binnenkort gaat ik. (Ja, vervanging en dergelijke zit al in de pijplijn, het moet alleen nog daadwerkelijk plaatsvinden :P)</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37
Op vrijdag 05 juli 2002 17:30 schreef Jaymz het volgende:
Dat is met mijn vakantie ook altijd gebleken. 'K ben benieuwd, binnenkort gaat ik. (Ja, vervanging en dergelijke zit al in de pijplijn, het moet alleen nog daadwerkelijk plaatsvinden :P)
we mogen natuurlijk niet vragen wie dat zal zijn he :+

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op woensdag 03 juli 2002 03:53 schreef Femme het volgende:

[..]

Inderdaad, je hebt gelijk. Troll, flamebait en first post is nu alleen te zien als er twee keer dezelfde modtag is gegeven. Bij de overige modtags is de tag al na één moderatie te zien.
Ik zie nu behoorlijk vaak -1(gemodereerd) of -1(overbodig)
Zie bv http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=554079

Beoordelingen: +1, +1: Grappig, -1: Overbodig, -1: Overbodig, -1: Troll, Totaal: -1 / 5x

Terwijl op -1 staat toch enkel trolls en flames horen te staan.
-1: Iedere reactie die op een of andere manier als (onnodig) kwetsend uitgelegd kan worden. Flamebaits en trollen.
Zou het geen idee zijn dat als de score op -1 terechtkomt en tussen de beoordelingen staat er een keer troll of flame die tag te gebruiken. Zodra die dan een positieve moderatie erbij krijgt en op 0 of hoger terecht komt valt die tag dan weer weg.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Schop

[url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?action=Posting&ParentID=562643"]http://www.tweakers.net/reacties.dsp?action=Posting&ParentID=562643[/url]
Beoordelingen: +1, -1: Overbodig, -1: Troll, Totaal: -1 / 3x
Als de (huidige) score -1 is mag de tag van mij wel de juiste zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op zaterdag 27 juli 2002 00:54 schreef Jaymz het volgende:
Schop

[url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?action=Posting&ParentID=562643"]http://www.tweakers.net/reacties.dsp?action=Posting&ParentID=562643[/url]
[..]

Als de (huidige) score -1 is mag de tag van mij wel de juiste zijn :D
Ja, wat je nu krijgt is dat sommige reacties wel op -1 staan, maar niet als Troll of Flamebait. Dat wordt trouwens nogal gestimuleerd door het feit dat sommige mensen loepzuivere trolls hoog modereren en de metamodbot. Als ik een troll op +3 zie staan geef ik maar een Overgewaardeerd i.p.v Troll, want hij eindigt vast hoger dan -1 en dan krijg ik weer een penalty aan mijn broek. Al met al leidt het systeem ertoe dat vele trolls niet als zodanig getagged worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op zondag 28 juli 2002 10:05 schreef polaris het volgende:

[..]

Ja, wat je nu krijgt is dat sommige reacties wel op -1 staan, maar niet als Troll of Flamebait. Dat wordt trouwens nogal gestimuleerd door het feit dat sommige mensen loepzuivere trolls hoog modereren en de metamodbot. Als ik een troll op +3 zie staan geef ik maar een Overgewaardeerd i.p.v Troll, want hij eindigt vast hoger dan -1 en dan krijg ik weer een penalty aan mijn broek. Al met al leidt het systeem ertoe dat vele trolls niet als zodanig getagged worden.
Zo deed ik dat voorheen ook, maar ik doe het sinds een tijd gewoon anders. Een troll is een troll en die krijgt hij dan ook van me. Als je genoeg mod dan middelt de metamodbot zichzelf wel uit (en ik mod de laatste tijd helaas wat minder maar dan is het nog steeds geen probleem). En als ik een hoge penalty ratio krijg omdat andere IMO verkeerd modden dan so be it. Als je namenlijk geen troll uitdeelt dan naai je (te groot woord in dit geval) je medemoderator die wel (terecht) een troll uitdeelt. Ach en je moet het wel heel gek maken als je veel mod om dan een hoge penalty ratio te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 28 juli 2002 12:37 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Als je namenlijk geen troll uitdeelt dan naai je (te groot woord in dit geval) je medemoderator die wel (terecht) een troll uitdeelt.
Volgens mij niet. De metamodbot kijkt naar de score en niet naar de tag. En of je nou -1 Overgewaardeerd of -1 Troll geeft maakt voor de score niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op zondag 28 juli 2002 14:28 schreef polaris het volgende:

[..]

Volgens mij niet. De metamodbot kijkt naar de score en niet naar de tag. En of je nou -1 Overgewaardeerd of -1 Troll geeft maakt voor de score niet uit.
Mmm, You can be right. Tis maar ff hoe je het stukje tekst in de [url="http://www.tweakers.net/reviews/164/5"]faq[/url] leest, maar zoals ik het nu lees heb je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Felicia schreef op 05 juli 2002 @ 17:39:
we mogen natuurlijk niet vragen wie dat zal zijn he :+
De hoogste bieder ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37
The System schreef op 30 juli 2002 @ 22:35:
[...]
De hoogste bieder ? :P
De periode dat er iemand mod was is al lang voorbij dus de hoogste bieder heeft al gewonnen :P

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
ik mocht het in natura betalen, dat scheelde wel >:) :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter