eerst 1 dan 2 pc's die niet will booten

Pagina: 1
Acties:

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 18:59
Ik heb hier een probleem.

Ik had nog een oude MIS K7T Pro v 1.0 moederbord en een AMD Duron 700 in een doos liggen. Ik heb dus een ATX kastje gekocht zodat mijn zusje een wat snellere computer zou hebben. Ik alles in de ATX kast zetten (Moederbord, geheugen video kaart etc.) Ik de computer aandoen, krijg ik niks op de scherm te zien. Bij die MSI plankjes hebben ze zo'n LED Diagnotsic systeem en daar kan je zien dat ie niet verder komt dan de memory detection test.
Ik dus kijken of de geheugen modules er goed inzitten en ja dus. ook nog efe schoon blazen en dan de ene keer 1 module ipv. 2 modules erin zetten. Geen verschil nog steeds een zwart scherm.

Ik dacht slim te zijn en geheugen van mijn computer (is een ander compu) erin te stoppen. maakt nog steeds niks uit, nog steeds een zwart scherm. F*** dus. Geheugen dat ik uit me eigen pc eruit had gehaald weer in mijn pc stoppen, Start mijn pc niet meer op --> Zwart scherm. Het geheugen dat ik had geleend voor die 'Duron' PC om het te testen er mijn pc gehaald (er resteren nog 2 geheugen modules in de pc) heb ik nog steeds een zwart scherm.
Ik heb dus 2 pc's nu met een zwart scherm die dus niet booten. Weet iemand wat er aan de hand is?? En wat ik nu moet doen??

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Waarschijnlijk nieuw geheugen kopen.
En als je die Duron tot leven wilt wekken ook een nieuw moederbord.

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?