Toon posts:

natte Leadtek ti4200?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben (voor het eerst!!) bezig met het in elkaar zetten van een systeem. Bijna alles besteld bij funcomputer.de. Alles in goede orde ontvangen, alleen is mijn leadtek ti4200 een beetje vochtig lijkt het. Ik heb al een paar mails geschreven naar funcomputer, maar nog geen respons gekregen. Verder zit alles (andere onderdelen) in elkaar. Kan ik de kaart laten drogen en gewoon gebruiken, of is dat niet verstandig??? Wat kunnen de gevolgen zijn?
Ik kan bijna niet wachten om voor het eerst mijn systeem te proberen, maar ik durf het risico niet te nemen
Wie kan me adviseren? Alvast bedankt

Kas

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

ehm, hoe kan ie nat geworden zijn dan?

op zich zou het geen kwaad moeten kunnen om m aan te zetten als je m hebt laten drogen...

It sounds like it could be either bad hardware or software

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Als de kaart nat is, NIET gebruiken. Laten drogen. Ken een pc die ook nat was geworden. 3 dagen laten drogen en toen deed hij het gewoon. Als je hem had aangezet, dan ZAP kortsluiting. Zou niet gebruiken

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-07 09:44

psy

Zij hebben toch last gehad van water in het magazijn???

(en nee, ik maak geen geintje!)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:34

brid

Onze excuses voor het ongemak

Hij is nat omdat ze daar lekage hebben gehad.
Gewoon laten drogen en 99% dat hij het dan gewoon doet.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Ja klopt, bekijk het leadtek gf4 4200 topic maar eens, is bekend over die waterschade.

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 00:07

Chop2000

Vroem

jep, ff drog fohnen en je kan em gebruiken

niks

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:58
gewoon een paar dagen heel goed laten drogen en dan doet ie het hoogst waarschijnlijk wel weer.

Verwijderd

Topicstarter
Ha jongens,
Bedankt voor jullie replies. Heb er net inderdaad iets over gelezen in dat ander topic. Vind het wel echt een naaistreek van funcomputer. het klopt inderdaad dat ze problemen met die overstromingen hadden, maar dan kan je dit toch nog steeds niet maken vind ik. Moet nog even een passende wraak bedenken ;)

Ga ehm maar eens even flink laten drogen en dan maar gewoon proberen.

Laat nog wel weten hoe het gaat.

Kas
Pagina: 1