Alcatel modem verbeekt verbining onder XP *

Pagina: 1
Acties:

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:41
ik heb een speed touch USB alcatel modem
in w98 kan ik mijn verbinding met gemak een week aan laten staan maar in Windows xp sluit hij om de half uur mijn verbinding af :'( .
heeft iemand een oplossing voor dit probleem???

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Zet zowieso bij de verbindingseigenschappen de optie 'Redial if line is dropped' aan.

Misschien kun je voor de rest ff kijken naar je power management opties (standby etc.) kijken mocht je dit hebben draaien.

Download my music on SoundCloud

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:30
Zit je achter een router?

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:58
Weet je zeker dat je de nieuwste drivers voor XP hebt?

In 1 van de eerdere versies zat ook zo'n bug, misschien heb je die versie wel.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH > NT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 02:23
Op donderdag 13 juni 2002 13:20 schreef sbmuc het volgende:
ik heb een speed touch USB alcatel modem
in w98 kan ik mijn verbinding met gemak een week aan laten staan maar in Windows xp sluit hij om de half uur mijn verbinding af :'( .
heeft iemand een oplossing voor dit probleem???
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Op 2 XP machine's viel regelmatig de verbinding uit en op win98 geen probleem. Ik heb een USRobotics router gekocht en het probleem was opgelost. alle machine's hebben nu constant verbinding. Helaas is dit niet echt een oplossing voor het probleem, meer een work around ...

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Op vrijdag 14 juni 2002 02:10 schreef Loewe het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Op 2 XP machine's viel regelmatig de verbinding uit en op win98 geen probleem. Ik heb een USRobotics router gekocht en het probleem was opgelost. alle machine's hebben nu constant verbinding. Helaas is dit niet echt een oplossing voor het probleem, meer een work around ...
Zelfde soort oplossing, onder XP deed ie hetzelfde bij mij ook. Maar, onder Linux niet, dus een schone format van alle schijven en alleen Linux erop, en klaar is kees alweer. Ook niet echt een oplossing, meer een work-around.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Pagina: 1