Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

LCD 128 x 128 zonder connectieschema en software..

Pagina: 1

Reageer Nieuw Topic
Goh... Ik hier?
Reg. datum: 13 juni 2001

http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_380cc37e3bf1db1fd00480b809b9cb44/i-1.JPG
http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_380cc37e3bf1db1fd00480b809b9cb44/i-2.JPG

Ik ben deze LCD van 128 bij 128 pixels tegen het lijf gelopen. Het type is PVG 121202BYE, volgens mij van toshiba....
De controller is in elk geval de Toshiba T6963C

Probleem is echter dat ik geen connection table heb en geen software....en ik kan dat ook nergens vinden! (of kijk ik als LCD-n00b gewoon verkeerd?)

Als ik hier software en connection table voor weet te vinden kan ik mogelijk van de leverancier van die dingen een hele bups krijgen en is een gezamelijke inkoopactie een mogelijkheid!!

Meer info staat nog in deze pdf:
www.buylinkonline.com/LCD/GraphicsModules/specs/t6963.pdf

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

a.k.a Nilz
Reg. datum: 22 december 2000

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 10:40 schreef kazz1980 het volgende:

Als ik hier software en connection table voor weet te vinden kan ik mogelijk van de leverancier van die dingen een hele bups krijgen en is een gezamelijke inkoopactie een mogelijkheid!!
krijg je ze? of moet je ze kopen.....? (en voor hoeveel dan?)

Acties:

Creepy
Moderator DevschuurŽ
Tactical Espionage Splatterer
Reg. datum: 01 juni 2001

Waarschijnlijk heb je niet goed gezocht, zie onderstaand topic. Schema's en software inside enzo...

Topic 329594

Some people, when confronted with a problem, think "I know, I'll use regular expressions." Now they have two problems. — Jamie Zawinski

Goh... Ik hier?

idd niet helemaal goed gezocht...oeps!

Enne....ik KRIJG er mogelijk een, maar kan er aan meer komen.....Heb al gevraagd of leverancier een goede prijs wil maken als ik er vie een inkoopactie meerdere afzet

Reg. datum: 11 oktober 2001

kwestie van het vergelijken van de 2 datasheets lijtk mij.... als ze hetzelfde zijn dan, dan mag je mij alvast opschrijven voor 1tje :P (afhankelijk van de prijs)

Android Fan

Als je er nog meer kan krijgen houd ik me ook aanbevolen :)
Voor 1 LCD Scherm, mits de prijs goed is ;)

Trouwens voor software voor je LCD kan je in het volgende topic wel ff kijken:
Topic 476314

* Cutebritney is ook geintereseerd ! :9

Acties:

Creepy
Moderator DevschuurŽ

Ik ben wel geinterreseerd. En grafische ontbreekt nog in mijn collectie :)

Maar het ligt ff aan de prijs of ik er 1 neem..

Some people, when confronted with a problem, think "I know, I'll use regular expressions." Now they have two problems. — Jamie Zawinski

op de Site van Mr.ChronoM en Zotty staat trouwens ook veel info....

Ik wil dr ook wel eentje, ten minste als de prijs een beetje goed is. Maar die zal binnekort wel te horen zijn (als jij dr een krijgt dan zal t wle goedkoop zijn hoop ik daN maar).

System Overheated. PLZ turn off. Al mijn post zijn Copyright protected zelfs quooten is verboden :P Tadaa @ me

Goh... Ik hier?

Dr is een probleempje met die software het meeste is gemaakt voor 240 x 128 pixels....en dit schermpje is 'maar' 128 bij 128!

Even voor alle duidelijkheid....ik verwacht alleen redelijke prijzen als ik goede software kan leveren aan diegene..."part of the deal"

Acties:

Creepy
Moderator DevschuurŽ

Die software is vast wel aan te passen, zodat andere resoluties ook ondersteund worden.

Op het moment dat ik zo'n LCD werkend thuis heb, maak ik gegarandeerd ondersteuning voor dit LCD in LCDInf, of een speciale versie van LCDInf voor grafische LCD's.

haklust!

hmmm, leuk dingetje zeg, laat ff de prijs weten.
* Super_ik ziet zo'n dingetje wel zitten :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Goh... Ik hier?

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 14:16 schreef Super_ik het volgende:

* Super_ik ziet zo'n dingetje wel zitten :P

anders ik wel! :)

Leverancier is aan het kijken naar de software die ik heb doorgegeven dus....ben benieuwd!

Liberate tuteme ex inferis

Ja als de prijs goed is kan je mij ook wel intreseren voor zo'n lcdtje... Wat zijn de afmetingen btw. En is hij serieel of paralel?

Acties:

Creepy
Moderator DevschuurŽ

Yo kazz1980 ..

Ik krijg net een mailtje van je leverancier dat ie met mij wat wil afspreken over software voor 128x128 T9693C.

Ik zal eens kijken of ik wat met hem kan regelen.. Welke info heb jij hem al gegeven trouwens?? Heeft ie al een aansluit schema o.i.d.???

als ik er 1tje heb.... dan ga ik natuurlijk ook experimenteren met eigen software....
hopelijk kun je er voor een zacht prijsje aan komen want dat lijkt me wel :9~

Android Fan

Als ik ook zo'n scherm kan krijgen, zal ik PowerLCD ook zo verbouwen, dat deze 2 soorten schermen gebruikt kunnen worden. :)

Reg. datum: 30 augustus 2001

LiQuiD MP3 ondersteund min of meer als meerdere resoluties. Het is nog nooit getest met 128x128, dus 100% zekerheid kan ik niet geven, maar daar valt wat aan te doen :)

Een pinout van het display zelf is ook wel handig, dan maak ik er zo een aansluitschema bij.

Goh... Ik hier?

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 15:37 schreef Creepy het volgende:
Yo kazz1980 ..

Ik krijg net een mailtje van je leverancier dat ie met mij wat wil afspreken over software voor 128x128 T9693C.

Ik zal eens kijken of ik wat met hem kan regelen.. Welke info heb jij hem al gegeven trouwens?? Heeft ie al een aansluit schema o.i.d.???
aansluitschema heb ik al doorgegeven

Goh... Ik hier?

Mandark, Kun je ff contact met mij opnemen via kazz1980@hotmail.com

Als jij bereid bent om power LCD aan te passen voor 128 bij 128 is de leverancier namelijk ook bereid een leuk aanbod in jouw richting te doen!

(Ik heb geen email of iets van mandark, als iemand anders dat wel heeft kan die dat dan ff aan mij doorgeven?)

Fratser
Reg. datum: 24 september 2000

Software is te maken natuurlijk lijkt me een kleine aanpassing op de bestaande T6963 drivers. Wat kosten die dingen ongeveer? ik zag op ebay trouwens ook een berg 256x128 displays voor $5.80 per stuk, ging alleen in 'n partij van 1000 en dat krijgen we nooit vol met 'n inkoop actie :Z

If you can not convince confuse!

Goh... Ik hier?

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:23 schreef Yarvieh het volgende:
Software is te maken natuurlijk lijkt me een kleine aanpassing op de bestaande T6963 drivers. Wat kosten die dingen ongeveer? ik zag op ebay trouwens ook een berg 256x128 displays voor $5.80 per stuk, ging alleen in 'n partij van 1000 en dat krijgen we nooit vol met 'n inkoop actie :Z

Ik heb de leverancier al meerdere keren gevraagd om een prijsopgave. Nog geen antwoord op gehad....
Maar het zal zeer zeker (veel) duurder worden dan $ 5,80!

Acties:

Creepy
Moderator DevschuurŽ

Hij mag wel eens "opschieten" met die prijs opgaven, want mij heeft ie al terug gemailed over het schema, en software.

Hij wil zelfs voor (een deel van) de software met mij wat regelen om er flink geld voor te vangen! (een module voor live beurskoersen e.d. wat hij volgens hem kan verkopen aan mensen die werken op de beurs, bij banken e.d.)

Wilde plannen gok ik zo.. maar goed.... en heb toch te weinig tijd om fatsoenlijke support te geven op dat soort dingen, dus geld voor vangen wil ik wat dat betreft toch niet..

Goh... Ik hier?

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:41 schreef Creepy het volgende:
Hij mag wel eens "opschieten" met die prijs opgaven, want mij heeft ie al terug gemailed over het schema, en software.

Hij wil zelfs voor (een deel van) de software met mij wat regelen om er flink geld voor te vangen! (een module voor live beurskoersen e.d. wat hij volgens hem kan verkopen aan mensen die werken op de beurs, bij banken e.d.)

Wilde plannen gok ik zo.. maar goed.... en heb toch te weinig tijd om fatsoenlijke support te geven op dat soort dingen, dus geld voor vangen wil ik wat dat betreft toch niet..

Inderdaad wilde plannen.....
Maar hij is het denk ik wel serieus van plan.....heeft namelijk een enorme voorraad van die LCD's....

Fratser

Ehh de beurs koers leest toch 'n stuk prettiger vanaf 'n vfd denk je ook niet creep? dat kan je vanaf 'n afstandje nog wel zien? of zo'n ding http://www.signtek.com.tw/lmms/201.jpg

Goh... Ik hier?

mandark wil blijkbaar zn LCD'tje niet innen..... ;)

nog niks gehoord...... :Z

Acties:

Creepy
Moderator DevschuurŽ

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:46 schreef Yarvieh het volgende:
Ehh de beurs koers leest toch 'n stuk prettiger vanaf 'n vfd denk je ook niet creep? dat kan je vanaf 'n afstandje nog wel zien? of zo'n ding [afbeelding]
Hmm.. ja.. daar ben ik het wel mee eens ja :) Maar ja.. als die leverancier dat op die GFX LCD's wil hebben....

Reg. datum: 09 januari 2002

Ik ben wel geinterresseerd! (mits goede prijs).
Een prijs onder de 45 euro en ik doe zeer waarschijnlijk mee :)
trouwens, kan je ff wat meer info er over geven.. weet ik veel zeg maar parallel/serieel

en ik heb nog nooit zo'n ding aangesloten weet iemand hoe dat moet

quote:
zelfs niet voor die prijs? :D

*BURP*
Reg. datum: 26 maart 2000

quote:
Voor dat geld wil ik er wel 10 :P

There are two kinds of people, those who do the work and those who take credit. Try to be in the first group, there is less competition there.

Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 22:07 schreef LAuWe het volgende:

[..]

zelfs niet voor die prijs? :D
maar voor die prijs en tot het 4 dubbelle kan je makkelijk er 100 kwijtraken met een inkoopactie. hebbie een link ofzo dan ga ik wel onderhandelen

Never high-five a rabbi

beam me up snotty

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:46 schreef Yarvieh het volgende:
Ehh de beurs koers leest toch 'n stuk prettiger vanaf 'n vfd denk je ook niet creep? dat kan je vanaf 'n afstandje nog wel zien? of zo'n ding [afbeelding]
ja maar das geen vfd

http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=1721 (system specs)

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 22:19 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

maar voor die prijs en tot het 4 dubbelle kan je makkelijk er 100 kwijtraken met een inkoopactie. hebbie een link ofzo dan ga ik wel onderhandelen
volgensmij is het deze:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1737831440

er staat trouwens bij: "Shipping only within the continental US"

ik ga het proberen, staat wel bij de 1000 maar ga gewoon vrage of het ook per 100 kan.

Never high-five a rabbi

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 22:53 schreef Mr_x007 het volgende:
ik ga het proberen, staat wel bij de 1000 maar ga gewoon vrage of het ook per 100 kan.
en als ie het naar Nl wilt sturen he.....

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 22:55 schreef LAuWe het volgende:

[..]

en als ie het naar Nl wilt sturen he.....
ik heb al in m'n beste engels een mailtje gestuurd waarin ik hem gevraagd heb of het mogelijk is per 100 te kopen en naar nederland the sture. ik hoop dat hij ons een mooie aanbieding kan doen.

Never high-five a rabbi

Fratser

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 22:19 schreef laserguy het volgende:
ja maar das geen vfd
Ik zeg ook "of zo'n ding" :)
quote:
volgensmij is het deze: [link here]
Volgens jou? Je bedoeld dat er nog meer partijen van 1000 lcd's op ebay staan?! Natuurlijk bedoel ik die! :P

Android Fan

quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 20:44 schreef kazz1980 het volgende:
mandark wil blijkbaar zn LCD'tje niet innen..... ;)

nog niks gehoord...... :Z

:) Gaat hij ICQ WebMessages ofzow sturen :) die lees ik nooit :D

Als het goed is staat mijn email adres in mijn profiel ding ;) Maarja, ik heb je evengoed gemaild :)

Ben nu :Z

heb vanochtend een reactie gekregen van die kerel met die 1000 lcd, als per 100 ofzo kan dan open ik daar een nieuw topic voor.
zie mail hieronder:
quote:

Thank you for your interest in the LCD's. Your the 3rd offer today on smaller qtys. To be honest I have to consider it a bit. I really wanted to move them all at once but if that is not possible I will certainly think about selling smaller qtys. Give me a few days and I will get back to you.

Best regards,
dus niet negatief, hopen dat het kan. zal dat vast wel duurder worden als die $5,80 maar dat is natuurlijk spotgoedkoop

Never high-five a rabbi

Android Fan

Even een vraag:

Hoeveel van die schermen gaan er in de verkoop :?
Zijn dat er 10 of meer ? Anders is het niet echt de moeite om PowerLCD aan te gaan passen, check de quote van de mede ontwikkelaar van PowerLCD, Mr.ChoronoM :
quote:
<=[- Mr.ChronoM -]=> zegt:
1, die dingen zijn heel klein
2, we hebben nog niet eens een programma die werkt zonder fouten
3, als er minder dan 10 schermen zijn, waarom zouden we dan ZOVEEL (en ja het is HEEL veel moeite) doen om ze te ondersteunen

Reg. datum: 16 juli 2001

Ik heb dit topic NIET gelezen op enkele post na, maar kreeg de vraag van ManDaRK of we ondersteuning voor deze LCD kunnen inbouwen in PowerLCD.

Hierop antwoord ik niet met ja of nee, want het is een berg werk en zeker voor LCD's die niemand heeft momenteel(wat dus niet eerlijk zou zijn tegenover mensen met een 240x64 die al lang gebruikt worden).

Dus :
Zijn er ier mensen die al zo'n LCD hebben ?
Zijn er mensen die er zeker 1 willen kopen ?

Want zoveel werk, voor zo'n kleine schermen zie ik niet zomaar voor de lol zitten. Er zal dus veel data weg moeten vallen, 128 pixels breed is 20-21 karakters, zie mezelf nog de Headlines van T.net niet lezen in 12 leters (rand = 1 of 2 karakters, tijdstip = 6 karakters)
Dan is het beter een nieuw prog te schrijven met info die wel leesbaar gemaakt kan worden

en zoals hier boven ook staat, we hebben nog niet eens een prog die werkt op 1 formaat zonder fouten (doordat we wel heel veel functies hebben vind ik persoonlijk). Eerst de examens maar eens afwerken en alles herschrijven ofzo ...
Fratser

Mja das het nadeel als je zelf de layout doet &gt;:) , 't is waarschijnlijk alleen een kleine aanpassing aan de init qua lcd driver code. maar ik moet maar es stoppen met het adden van nieuwe features in mn app en afmaken wat ik nu heb, anders zal ik nooit iets releasen (volgens mij denken sommige van jullie dit al overigens)

Reg. datum: 16 juli 2001

bij ons moeten alles layouts in paint opniew gedaan worden en de layout ook volledig ... echt gekkenwerk momenteel, word ooit makkelijker, maar niet deze maand nog

hopelijk wil die gast uit amerika een kleiner aantal verkopen. wie gaat dat dan organiseren, en wat zijn de kosten eigenlijk zo een beetje wil je die dingen door de douane krijgen? :?

20/21 karakters breed? Ah... dan hoef ik niks aan te passen in de lay-out van LCDInf &gt;:)

Discovery Channel
Reg. datum: 27 juli 2001

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 12:28 schreef LAuWe het volgende:
hopelijk wil die gast uit amerika een kleiner aantal verkopen. wie gaat dat dan organiseren, en wat zijn de kosten eigenlijk zo een beetje wil je die dingen door de douane krijgen? :?
www.duane.nl

ff voorbeeld aangepast dmv LCD's ipv CD's

Voorbeeld 2: geen douanerechten, wel BTW
U bestelt 100 LCD's met een waarde van ¤ ~640,-. Stel: De portokosten bedragen ¤ 20,-. Per zending geldt een vrijstelling tot ¤ 22,-. U krijgt geen vrijstelling en moet 0 %(pc onderdeel = 0% :) ) douanerechten en 19 % BTW betalen over de totale waarde van de cd's en over de portokosten, die bij de ¤ 640,- worden opgeteld. Dit is in totaal ¤ 660,-.
Het douanerecht bedraagt 0 % van ¤ 660,- = ¤ 0.
In de praktijk komt het erop neer dat u wel BTW moet betalen, maar geen douanerechten. U betaalt pas douanerechten wanneer die meer dan ¤ 10,- bedragen.
De BTW wordt berekend over ¤ 660,-.
De BTW bedraagt dan 19 % van ¤ 660,- = ¤ 105,6.
Totaal bedrag is dus ¤ 765,60

correct me if im wrong

*BURP*
Reg. datum: 26 maart 2000

Wie d'r ook wat regelt, ik ben wel geintereseerd :P

There are two kinds of people, those who do the work and those who take credit. Try to be in the first group, there is less competition there.

Goh... Ik hier?

die LCD's waar ik dus mee bezig ben gaat om een partij van 200 stuks.

Ik weet nog altijd niet wat hij ervoor wil vragen...krijg het niet losgepeuterd (heel vaag).

Ik heb begrepen dat Mandark wel bereid is powerLCD aan te passen als er een LCD tegenover staat....
Toch?

En mandark, staat geen mail in je profile. trouwens

Hij heeft 200 van die dingen ja.. maar als ie door wilt zetten met dat idee voor beurskoerzen enzo, dan denkt ie er redelijk veel geld voor te kunnen vangen, dus is het nog maar de vraag of ie ze nog wel verkopen aan "ons"

Ach ja.. als ie ze niet wil verkopen aan "ons" dan schrijf ik geen 1 regel code voor em natuurlijk..

Fratser

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 17:49 schreef Creepy het volgende:
Ach ja.. als ie ze niet wil verkopen aan "ons" dan schrijf ik geen 1 regel code voor em natuurlijk..
That'll teach 'm! pak 'm creep! pak 'm! &gt;:)

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 18:19 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

That'll teach 'm! pak 'm creep! pak 'm! &gt;:)
Precies!!! Grrr!!! Grrrooommz!!! Waf waf!!! .eeehh :P

Net alsof er echt nergens zoiets te vinden is he.. en ik ben natuurlijk de enige die dit kan maken ;)

Goh... Ik hier?

Kan ik me goed in vinden ja....

Maar mij lijken 2 of 4x40 geschikter voor beursinfo....en daar heeftie er ook een hele berg van (met name 2 x 40)

Maar goed....ik blijf proberen een prijs van em los te krijgen!

Ik heb het nu anders gespeeld:
Meegedeeld dat de software alleen aangepast wordt als er minstens 20-25 LCD's beschikbaar gesteld worden voor dit forum, en voor een redelijke prijs!
Dus ben benieuwd!!

Fratser

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 18:35 schreef Creepy het volgende:
Net alsof er echt nergens zoiets te vinden is he.. en ik ben natuurlijk de enige die dit kan maken ;)
Mja als je zelf niet kan coden ben je allang blij als er iemand langskomt die het wel kan toch?

Burn....
Reg. datum: 24 december 2001

http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_4035ef06f3ee18cc6c681ef5096307c0/i-1.JPG
Best wel mooi dingetje om te hebben :)
(Die afbeeldingen van die pijltjes op het LCD....staan die er omdat 't touchscreen is :?)

* Emphelator heeft waarschijnlijk ook wel interesse maar ik wacht nog ff op wat meer duidelijkheid.

De snelheid van het licht is 300.000 km/s.
Wat is dan de snelheid van het donker?

Goh... Ik hier?

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 19:59 schreef Emphelator het volgende:
[afbeelding]
Best wel mooi dingetje om te hebben :)
(Die afbeeldingen van die pijltjes op het LCD....staan die er omdat 't touchscreen is :?)

* Emphelator heeft waarschijnlijk ook wel interesse maar ik wacht nog ff op wat meer duidelijkheid.
is wel een :9~ dingetje ja....
en als het een touchscreen is: http://members.tripodnet.nl/LomuLomu/worship.gif

maar ja...duizend stuks he.... :(

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 18:52 schreef kazz1980 het volgende:
Kan ik me goed in vinden ja....

Maar mij lijken 2 of 4x40 geschikter voor beursinfo....en daar heeftie er ook een hele berg van (met name 2 x 40)

Maar goed....ik blijf proberen een prijs van em los te krijgen!

Ik heb het nu anders gespeeld:
Meegedeeld dat de software alleen aangepast wordt als er minstens 20-25 LCD's beschikbaar gesteld worden voor dit forum, en voor een redelijke prijs!
Dus ben benieuwd!!
Eeeh.. zullen we de programmeurs zelf maar laten bepalen of ze software gaan schrijven voor deze dingen?????
Als ik er 1 voor niks kan krijgen, en er hier een paar man zo'n ding kunnen kopen voor ene fatsoenlijke prijs, dan doe ik niet zo moeilijk hoor.. en de beurs koersen.. ach ja.. wie weet, is weer eens wat anders dan weer, verkeer, en tv programma's :)

Goh... Ik hier?

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 20:54 schreef Creepy het volgende:

[..]

Eeeh.. zullen we de programmeurs zelf maar laten bepalen of ze software gaan schrijven voor deze dingen?????
Als ik er 1 voor niks kan krijgen, en er hier een paar man zo'n ding kunnen kopen voor ene fatsoenlijke prijs, dan doe ik niet zo moeilijk hoor.. en de beurs koersen.. ach ja.. wie weet, is weer eens wat anders dan weer, verkeer, en tv programma's :)
Jij had toch al contact met leverancier? Die had toch eentje gratis aangeboden?

En bovenstaande was vrij vertaald de voorwaarde van ManDarK

Fratser

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 21:09 schreef kazz1980 het volgende:
En bovenstaande was vrij vertaald de voorwaarde van ManDarK
Maar dat houd niet in dat jij eisen kan stellen over wat creepy wel of dan wel niet programmeerd ;)

Goh... Ik hier?

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 21:10 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Maar dat houd niet in dat jij eisen kan stellen over wat creepy wel of dan wel niet programmeerd ;)
euh...? doe ik dat dan??? :?
Gaat allereerst om programmeren van ManDarK en bovendien heb ik geen beloftes gedaan....enkel gemeld dat ManDarK een poging zou doen alleen als er ook een aantal van di dingen hier in omloop komen

En bovendien is dit een mooie stok achter de deur om hier een aantrekkelijke inkoopactie te regelen.....en dat is in ons aller voordeel, niet waar? *D

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 21:11 schreef kazz1980 het volgende:

[..]
En bovendien is dit een mooie stok achter de deur om hier een aantrekkelijke inkoopactie te regelen.....en dat is in ons aller voordeel, niet waar? *D
Eeehh.. je gaat dreigen dat er geen software komt voor de leverancier van die dingen.. ik weet wat ik met dreigementen doe.. van me af laten glijden, en diegene die heeft gedreigd gaar laten koken in z'n eigen sop.

Ik denk dat je mazzelf hebt, als ie nog contact met je opneemt, EN een mooie prijs regels voor die LCD's.

Tuurlijk zou ik graag zien dat ie er een paar regelt tegen een mooie prijs zodat geinterreseerden hier een leuk LCD'tje voor een leuke prijs hebben.. maar gaan dreigen dat ie minimaal 20-25 stuks moet regelen omdat er anders geen software komt.....

Ik heb contact gehad met die gozer, maar sinds gister avond niks meer van gehoord.. eens kijken of ie van de week nog reageert....

edit:
En zelfs als er maar een paar LCD's komen (1 voor mij.. en 1 voor iemand anders bijv.) dan bouw ik nog steeds LCDInf om, om die LCD's te supporten

Goh... Ik hier?

ik heb niks gedreigd hoor.....
Alleen meegedeeld.op een bijzonder nette manier.

hoor vast morgen wel weer wat. Communicatie is onderdeel van mn studie, dus ik weet wel hoe ik iets op mijn manier kan draaien zonder te dreigen of iets! ;)

ook niets meer gehoord van die gast uit amerika met zijn 1000 lcd's ?
ik denk dat je niet zo snel 1000 lcd's in 1 klap kwijt bent.. dus ik denk dat er een redelijke kans in zit dat hij ze toch in kleinere aantallen moet verkopen. en dan hebben wij hopelijk geluk :D (hoop... hoop... hoop :D )

Discovery Channel

laat conrad ze kopen :)

Goh... Ik hier?

Heb reactie gehad van de leverancier (van 128 x 128).

Als de software gefixt wordt kan ik ook een bergje van de LCD's in Nederland verkopen.
Deze komen dus als eerste hier op GoT!

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 08:13 schreef kazz1980 het volgende:
Heb reactie gehad van de leverancier (van 128 x 128).

Als de software gefixt wordt kan ik ook een bergje van de LCD's in Nederland verkopen.
Deze komen dus als eerste hier op GoT!
Deze dingen worden Franz Auster uit Duitsland aangeboden via EBAY, 45 eurootjes. Deze persoon verkoopt zeer veel verschillende lcd´s, heb daar zelf ook gekocht, kant en klaar, dus niets meer solderen etc.. er zit ook software bij, http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1357732850
Doe jullie voordeel ermee.

Goh... Ik hier?

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 08:28 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Deze dingen worden Franz Auster uit Duitsland aangeboden via EBAY, 45 eurootjes. Deze persoon verkoopt zeer veel verschillende lcd´s, heb daar zelf ook gekocht, kant en klaar, dus niets meer solderen etc.. er zit ook software bij, http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1357732850
Doe jullie voordeel ermee.
Je zou ook eerst hebben kunnen informeren ipv meteen proberen klikspaan te spelen (no offense hoor).
Franz Auster biedt er 1 aan op ebay, niet gesoldeerd en zonder software omdat ie dat op dat moment nog niet had!
De rest gaat dus verkocht worden met software en gesoldeerd (waarschijnlijk).

HIj heeft er al 1 gesoldeerd, maar nog niet werkend vanwege ontbrekende software.. Hij heeft er wel LCDInf op aangesloten gehad :z

Goh... Ik hier?

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 08:37 schreef Creepy het volgende:
HIj heeft er al 1 gesoldeerd, maar nog niet werkend vanwege ontbrekende software.. Hij heeft er wel LCDInf op aangesloten gehad :z
klopt :)
dat is alleen niet die ene die nu op ebay staat.
Die verkocht ie in de hoop iemand te vinden die connection table en software had.

Goh... Ik hier?

Voor volledig gesoldeerd (direct aan te sluiten) wil leverancier 60-70 euro gaan vragen, denkt ie.

Tevens vraagt hij wat een beetje een redelijke prijs eigenlijk is hiervoor.

Kan iemand mij vertellen wat een 'normale' prijs is voor een gesoldeerde LCD van 128 x 128?
Dan geef ik dat aan hem door!

Kan goed zijn dat de prijs dan aangepast wordt!

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 08:31 schreef kazz1980 het volgende:

[..]

Je zou ook eerst hebben kunnen informeren ipv meteen proberen klikspaan te spelen (no offense hoor).
//Klikspaan, slaat totaal nergens op, zegt dus meer over jou dan over mij :r En het forum is ook om verder te kijken dan je neus lang is... //
Franz Auster biedt er 1 aan op ebay, niet gesoldeerd en zonder software omdat ie dat op dat moment nog niet had!
De rest gaat dus verkocht worden met software en gesoldeerd (waarschijnlijk). // Wellicht toch nog maar eens een mailtje naar Franz, immers hij was al zover.

Fratser

Er is geen "normale" prijs omdat er gewoon weinig aanbod is aan voorgesoldeerde lcd's en dan al helemaal niet grafish, maar 60-70 euro is een redelijke prijs imho, moet niet duurder worden though.

Goh... Ik hier?

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 10:20 schreef mail.eve het volgende:

[..]
Goed....heb je reactie dan waarschijnlijk niet helemaal goed opgevat...sorry.

Maar goed. die op ebay is dus wel ongesoldeerd (ten minste dat heeft ie mij meegedeeld)...En hij is op dit moment nog niet van plan de rest op ebay aan te gaan bieden (wellicht in de toekomst wel).

Momenteel ben ik bezig om de LCD's goedkoop te krijgen voor het forum, niet om er zelf een slag uit te slaan....Uit jouw reactie begreep ik dat dat jouw idee was (dat ik er zelf winst uit probeer te halen). Hoe dan ook is dat dus niet het geval!

Goh... Ik hier?

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 10:21 schreef Yarvieh het volgende:
Er is geen "normale" prijs omdat er gewoon weinig aanbod is aan voorgesoldeerde lcd's en dan al helemaal niet grafish, maar 60-70 euro is een redelijke prijs imho, moet niet duurder worden though.
Ok! Prima.
In dat geval ga ik mn best doen om het 60 euro te laten worden ;)

Goed....het is 65 euro geworden....
Ik open even een nieuw topic om te kijken wie er interesse hebben!

Goh... Ik hier?

Wie willen er nu progjes gaan (her)schrijven voor dit LCD?
Graag ff melden. kan ik een inventarisatie maken!

Fratser

Present, maar app is nog niet gereleased dus geen garantie dat t in de 1e release gaat zitten..

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 10:37 schreef kazz1980 het volgende:

[..]

Goed....heb je reactie dan waarschijnlijk niet helemaal goed opgevat...sorry.

Maar goed. die op ebay is dus wel ongesoldeerd (ten minste dat heeft ie mij meegedeeld)...En hij is op dit moment nog niet van plan de rest op ebay aan te gaan bieden (wellicht in de toekomst wel).

Momenteel ben ik bezig om de LCD's goedkoop te krijgen voor het forum, niet om er zelf een slag uit te slaan....Uit jouw reactie begreep ik dat dat jouw idee was (dat ik er zelf winst uit probeer te halen). Hoe dan ook is dat dus niet het geval!
Okay dan is het nu voor iedereen helemaal duidelijk. En wat betreft die winst, daar heb ik geen moeite mee. Even goede vrienden. Maar count me in voor de bestelling. (als dit allemaal kan gaat lukken)

Goh... Ik hier?

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 12:38 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Okay dan is het nu voor iedereen helemaal duidelijk. En wat betreft die winst, daar heb ik geen moeite mee. Even goede vrienden. Maar count me in voor de bestelling. (als dit allemaal kan gaat lukken)
okiedokie!

Discovery Channel

65 euro voor een 128*128 kan en klaar (PNP) ?
en wat kost i kaal?

/edit typo

Goh... Ik hier?

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 20:18 schreef ThaHandy het volgende:
65 euro vooe een 128*128 kan en klaar (PNP) ?
en wat kost i kaal?
Volgens mij zijn allen al gesoldeerd.....
Maar mocht er nog 1 liggen: noem maar een prijs, zal ik kijken wat ik kan doen!

Discovery Channel

[offtopic]
uuuh SED1330ba controller = T6963C compatible?
[/offtipic]

Fratser

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 20:44 schreef ThaHandy het volgende:
[offtopic]
uuuh SED1330ba controller = T6963C compatible?
[/offtipic]
Neen maar wel net zo makkelijk te interfacen met je parralele port.

Discovery Channel

quote:
Op donderdag 06 juni 2002 20:19 schreef kazz1980 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn allen al gesoldeerd.....
Maar mocht er nog 1 liggen: noem maar een prijs, zal ik kijken wat ik kan doen!
:{ zo die is snel met solderen van 200 LCD's

ik zou er ook wel 1 willen, als ik geld had :&#039;(
hoe lang blijft deze "inkoopactie" open?

Goh... Ik hier?

quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 08:23 schreef LAuWe het volgende:
ik zou er ook wel 1 willen, als ik geld had :&#039;(
hoe lang blijft deze "inkoopactie" open?
Ik denk dat ie nog wel even open blijft omdat de belangstelling niet zo snel oploopt!

Wanneer verwacht je er wel geld voor te hebben?
(Ik zet je naam dr onder vorbehoud bij!)

Goh... Ik hier?

De inkoopactie is overigens hier:
Topic 516349
te vinden!

Voor alle duidelijkheid nog:
- er komt software bij!
- de LCD wordt volledig (en netjes) gesoldeerd geleverd
- inclusief aansluiting voor LPT en stroomkabel (van PC)

--> ik had geloof ik ergens gezegd dat ik wat zou laten horen als de inkoop doorging:
Iedereen die in dit topic interesse had, maar die nog niet in het inkooptopic is geweest heeft daarom als het goed is een berichtje via ICQ gekregen!

quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 08:27 schreef kazz1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie nog wel even open blijft omdat de belangstelling niet zo snel oploopt!

Wanneer verwacht je er wel geld voor te hebben?
(Ik zet je naam dr onder vorbehoud bij!)
ok, is goed

Discovery Channel

quote:
Op woensdag 05 juni 2002 07:21 schreef Mr_x007 het volgende:
heb vanochtend een reactie gekregen van die kerel met die 1000 lcd, als per 100 ofzo kan dan open ik daar een nieuw topic voor.
zie mail hieronder:
[..]

dus niet negatief, hopen dat het kan. zal dat vast wel duurder worden als die $5,80 maar dat is natuurlijk spotgoedkoop
weet je al mmer over die LCD's?

quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 19:11 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

weet je al mmer over die LCD's?
nog niets gehoord zal vandaag of morgen nog mailtje sturen. phreak wou liever geen inkoopacties via ebay, maar als het doorgaat laat ik wel horen hoe en wat.

Never high-five a rabbi

Discovery Channel

jah toch liever een LCD van 10 euro dan 1tje van ~40 niet?

quote:
Op zondag 09 juni 2002 19:19 schreef ThaHandy het volgende:
jah toch liever een LCD van 10 euro dan 1tje van ~40 niet?
weer mailtje van die gast gehad:
quote:
Hello Arend,

I relisted the LCD's on Ebay but IF they do not sell on this auction again AND you can buy a minimum of 100 @ $7.50 each + actual shipping costs I can sell you the smaller qty. If you want more than 100 I can progressively lower the price per unit. Hope this helps.

Best regards,
zie ook http://212.187.14.178/ia/inkoopactieinfo.asp?id=53

Never high-five a rabbi

Discovery Channel

vet added 2 8-)

Pagina: 1

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011