Het grote Ericsson P800 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:newsradio schreef op 22 November 2002 @ 15:40:
webwatcher, welke gsm heb je in gedachten dan als je niet voor de p800 gaat?
nou zal ik het dan maar zeggen waar ik aan denk?
SE T300 + Ipaq 3950
is ook goeie combo imo
mag je zeker zeggen ra5a 
t300? ff kijken hoe dat eruit ziet...
* newsradio heeft gekeken...
neeeeeeeeeeeh... beetje te spelerig.... ik zeg je, wacht nog even op de P800! nog een héél klein beetje geduld! anders heb je weer 2 losse apparaten.. ook zo irritant...
btw, best een flink uitgave voor jouw leeftijd!?
neeeeeeeeeeeh... beetje te spelerig.... ik zeg je, wacht nog even op de P800! nog een héél klein beetje geduld! anders heb je weer 2 losse apparaten.. ook zo irritant...
wow, opaquote:
Jongens, houd het aub ontopic.
Als het op deze manier verder gaat met de bullshitreply's, gaat dit topic op slot.
Als het op deze manier verder gaat met de bullshitreply's, gaat dit topic op slot.
quote:newsradio schreef op 22 November 2002 @ 18:36:
mag je zeker zeggen ra5a
dat is voor mij de alternatief op het moment..
de P800 heeft te lang op zich laten wachten
ik wíl m ook hebben..
maar jammergenoeg duurt het te lang voor mij..
en zo kom ik op dezelfde prijs uit
en digicam heb ik toch al dus dan heb ik 3 losse apparaten
maar dit is voor mij op het moment de oplossing
ik ga ze trouwens morgen kopen..
jammer p800..
misschien over een jaar
en deze post is denk ik redelijk ontopic
voor het geval dat
Ra5a wijzigde dit bericht 22-11-2002 19:32 (11%)
Zeg fear-factor, brutale vlegel!
hahahah, nee, ben gelukkig pas 22 
Maar nu even ONtopic (en laten we dat maar veel doen nu, anders zijn we zuur en wordt dit topic gesloten), weet je het wel heel zeker ra5a? Je hebt tenslotte al lang gewacht op die P800 en áls ie zo in december verkrijgbaar is in het land van bier en worst, dan denk ik dat je toch 'had ik maar gewacht...' gevoelens zult krijgen...
Gelukkig heb ik op dit moment toch heel even geen geld ervoor en krijg ik als het goed is zeer spoedig de Toshiba 21i, dus dan houd ik het nog wel heeeeel even vol.
Maar nu even ONtopic (en laten we dat maar veel doen nu, anders zijn we zuur en wordt dit topic gesloten), weet je het wel heel zeker ra5a? Je hebt tenslotte al lang gewacht op die P800 en áls ie zo in december verkrijgbaar is in het land van bier en worst, dan denk ik dat je toch 'had ik maar gewacht...' gevoelens zult krijgen...
Gelukkig heb ik op dit moment toch heel even geen geld ervoor en krijg ik als het goed is zeer spoedig de Toshiba 21i, dus dan houd ik het nog wel heeeeel even vol.
Inmiddels is de voor Nederland eerste SE nieuwsbrief uitgekomen, waarin het volgende staat:
Voor Nederland verder geen nieuws te melden over de P800 in die nieuwsbrief, voor zover dat te verwachten was.quote:De nieuwste Sony Ericsson toestellen die gebruikt worden in Die Another Day doen zelfs Q verstomd staan. De P800 en T68i spelen een belangrijke rol in de film en pronken met hun kunnen in situaties op leven en dood, en dat niet alleen voor de helden! Sexy, gesofisticeerd, een geavanceerde techniek en een all-round mobiele intelligentie... het is duidelijk waarom zij de eerste keuze zijn van meesterspionnen.
wace wijzigde dit bericht 22-11-2002 20:44 (3%)
Reden: typefoutje
Toch bedankt voor de infeu...
Ik zeg maar 1 ding! Check deze link!!!
http://www.ericsson.com/m.../products/p800bundle.html
PS: ja, het is een precommercial product en ja, het is heel erg duur(door alle shit die je erbij krijgt), maar dat doet er nu ff niet toe!!!
edit:
shit, hoe moet je hier dingen centreren???
newsradio wijzigde dit bericht 22-11-2002 21:35 (54%)
Reg. datum: 16 september 2002
Bedankt!.. georderd via CCquote:newsradio schreef op 22 November 2002 @ 21:28:
![]()
![]()
Ik zeg maar 1 ding! Check deze link!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ericsson.com/m.../products/p800bundle.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS: ja, het is een precommercial product en ja, het is heel erg duur(door alle shit die je erbij krijgt), maar dat doet er nu ff niet toe!!!
edit:
Wat een oen ben ik zeg, daar ben ik vanmiddag op m'n quest naar P800 info ook langs gekomen... maar helemaal over het hoofd gezien dat ie daar gewoon tussen zit... het enige nadeel is waarschijnlijk dat ie maar een jaartje werkt, las ik vanmiddag ergens anders... dat is namelijk om doorverkoop te voorkomen... en wat een prijsquote:
Echt waar? Cool! Wil wel direct weten als je m hebt he???
Ik order m niet. De prijs is mij te hoog en ik heb niks aan al die develop dingen die erbij zitten. En dat het een precommercial product is, dat vind ik toch ook niet hélemaal relaxt. Ookal zal die verder waarschijnlijk nauwelijks meer verschillen van het commerciele product.
Heb je dat verder wel goed overwogen enzo? En heb jij wat aan die develop tools, of doe je daar niks mee en heb je gewoon 1100 euro over voor dat ding? Kan natuurlijk best ;-)
Ik order m niet. De prijs is mij te hoog en ik heb niks aan al die develop dingen die erbij zitten. En dat het een precommercial product is, dat vind ik toch ook niet hélemaal relaxt. Ookal zal die verder waarschijnlijk nauwelijks meer verschillen van het commerciele product.
Heb je dat verder wel goed overwogen enzo? En heb jij wat aan die develop tools, of doe je daar niks mee en heb je gewoon 1100 euro over voor dat ding? Kan natuurlijk best ;-)
ik zou echt ff checken of ie na een jaar wel blijf werken...quote:webwatcher schreef op 22 november 2002 @ 21:57:
[...]
Bedankt!.. georderd via CChopelijk dat ik hem snel krijg..
HUH??? Een jaartje werkt? Excusez-moi??? En dan? Dan ben je je 1100 euro kwijt??? 
Kan ik me niet voorstellen. Dat zou echt beláchelijk zijn!
Dan had dat daar toch echt wel HEEL, HEEL duidelijk moeten staan!
Kan ik me niet voorstellen. Dat zou echt beláchelijk zijn!
Dan had dat daar toch echt wel HEEL, HEEL duidelijk moeten staan!
newsradio wijzigde dit bericht 22-11-2002 22:03 (44%)
offtopic:
volgens mij is iedereen opeens wakker
volgens mij is iedereen opeens wakker
Ehm... 'includes 32Mb of memory'... ehm... dat zou toch 16Mb zijn?
Is special edition he, dat geld was meevaller...
ik weet niet wanneer ik hem kreeg. ;*\s
wat houd een PRE-COMMERCIAL p800 in ????
I M NOKIA KILLER
Dat betekent dat het nog niet de aller aller allerlaatste versie is die in de winkel komt.
Hardware design is volgens mij wel al 100% af, alleen de software kan nog een klein beetje verschillen. ...volgens mij hoor...
Hardware design is volgens mij wel al 100% af, alleen de software kan nog een klein beetje verschillen. ...volgens mij hoor...
hebben jullie rtl boulevard gezien??? ons favoriete foontje kwam even voorbij (in een topic over James Bond)
quote:newsradio schreef op 22 November 2002 @ 22:05:
Ehm... 'includes 32Mb of memory'... ehm... dat zou toch 16Mb zijn?
32 mb is denk ik het geheugen van de foon in de p800_symbian_bundle_datasheet.pdf staat namelijk
* memory: 32 mb, with up to 12 mb user data (die 12 MB staat voor het vrije foongeheugen)
* expandable memorystick DUO (is de uitbreiding, en daar staat dus weer niet bij wat voor stick 16mb of 32 mb???)
en wat dat PRE-COMMERCIAL betreft... ik had dus ergens opgepikt dat al die prototypes die nu in omloop zijn, er na een jaar mee ophouden (je moet me alleen niet vragen waar ik het vandaan heb, dat weet ik dus niet meer)... dus dacht ik dat dat ook zou gelden voor die PRE-COMMERCIAL units... maar het lijkt me de moeite waard om iniedergeval te vragen (dat kan geen kwaad toch) aangezien je 1100 euro betaald.
Is het niet mogelijk om over een halfjaartje (als de commercial version er eindelijk is) een firmware upgrade te nemen, zodat je dan gewoon normaal je p800 door kan gebruiken, of zal daar ook een lock op zitten?
En bovendien: waarom zouden die dingen geblokkeerd worden; bang dat ze verkocht worden??? Iedereen kan ze nu via ericsson kopen, dus waarom zouden ze daar bang voor zijn... Welke developer wil nou $1100 betalen voor een telefoon die het maar een jaar doet.....
En bovendien: waarom zouden die dingen geblokkeerd worden; bang dat ze verkocht worden??? Iedereen kan ze nu via ericsson kopen, dus waarom zouden ze daar bang voor zijn... Welke developer wil nou $1100 betalen voor een telefoon die het maar een jaar doet.....
EelkeBos wijzigde dit bericht 23-11-2002 12:18 (39%)
Ik denk eerder dat dat ene jaar geld voor de modellen die hardwarematig niet overeenkomen met de laatste release, de testtelefoons. Die worden waarschijnlijk voor veel minder geld aan enkele SE testers beschikbaar gesteld en díe zullen natuurlijk niet verkocht mogen worden. Dat lijkt mij het meest logische in elk geval.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.