Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Ericsson P800 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 september 2002

Komen we ook even naar dat forum, wie spreekt er goed duits en zou willen bellen?

Ik wil surround!!!
Reg. datum: 26 oktober 2002

ha webwatcher!! je bent de 800ste post van deze topic! :D

Ik wil surround!!!

Joh, ik hoop het niet! Ik hoop dat we binnenkort een nieuwe topic kunnen starten: "Gebruikerservaringen van de SE P800"!!! :Y)

Reg. datum: 11 maart 2002

quote:
newsradio schreef op 20 november 2002 @ 11:57:
Misschien de hoop op de P800 maar opgeven en overstappen op deze?

[afbeelding]

edit:
1.thanks, k zat al enorm te klooien! ;)
2. ??? waarom deed ie het 1 keer en nu niet meer??
3. er is iets raars met dit plaatje... voor de zekerheid dan ook maar ff de link.. http://mobile.burn.com/media/motorola/paragon2.jpg
als ik daar op klik krijg ik echter een of ander tomcat error? ff copy pasten in de adresbalk werkt wel... :/ :|

Je kan alles zeggen,..........
maar ik zie een kruisje 8)7

Haha de 800ste gaat snel. :0

Ik wil surround!!!

dit krijg ik bij die link van me!!!
Apache Tomcat/4.0.3 - HTTP Status 500 - Internal Server Error

--------------------------------------------------------------------------------

type Exception report

message Internal Server Error

description The server encountered an internal error (Internal Server Error) that prevented it from fulfilling this request.

exception

blablabla

Ik wil surround!!!

die had ik iddd ook al gezien... ziet er heel stoer uit vind ik!

catmonkey

nog ff over de kwaliteit van de camera in de p800, hier staan wat links

http://www.handykult.de/images/p800/p8001.htm
http://www.mobile-review....ricsson-p800pics1-e.shtml
http://www.mobile-review....ricsson-p800pics2-e.shtml

vooral op de laatste pagina valt het me op dat de foto's in de hoeken erg vaag zijn, en de focus is ook niet echt geweldig... ik hoop dat SE in de versie die op de markt gebracht wordt een andere camera zet dan deze...

Ik heb mail terug:

Goedemiddag,

Het is helaas waar dat de Sony Ericsson P800 nog even op zich laat wachten.
Reden van de vertraging is het toevoegen van nog enkele producteigenschappen
op deze multimedia smartphone nog beter op de gebruiker te laten afstemmen.

De leverdatum die door ons wordt uitgegeven is eind januri 2003 de adviesverkoopprijs
is EUR 850,- zonder de subsidie van de operator.

Met vriendelijke groeten,

Harold de Kort

Deze komt al iets zekerder over dan de vorige mailtjes,.....
en de prijs is bekend,...........adviesprijs dan,......

¯¯¯¯¯
Reg. datum: 17 februari 2001

wel laat...
te laat als je het mij vraagt...

quote:
Fear-factoR schreef op 20 November 2002 @ 13:27:
nog ff over de kwaliteit van de camera in de p800, hier staan wat links

http://www.handykult.de/images/p800/p8001.htm
http://www.mobile-review....ricsson-p800pics1-e.shtml
http://www.mobile-review....ricsson-p800pics2-e.shtml

vooral op de laatste pagina valt het me op dat de foto's in de hoeken erg vaag zijn, en de focus is ook niet echt geweldig... ik hoop dat SE in de versie die op de markt gebracht wordt een andere camera zet dan deze...
Voor een telefoon vind ik deze foto's prima! :+

catmonkey

quote:
Dr0pSHoT schreef op 20 november 2002 @ 13:31:
Ik heb mail terug:
bla,bla...

De leverdatum die door ons wordt uitgegeven is eind januri 2003 de adviesverkoopprijs
is EUR 850,- zonder de subsidie van de operator.

bla,bla....
jeezzz... dat zou toch 750 Euro worden :(
MSX2 still alive
Reg. datum: 15 juli 2002

Ik denk dat ik voor de P802 ga! geen idee wat het verschil is, heeft iemand specs verschillen?

MSX2

Ik wil surround!!!

Lekker SE! Ongelofelijk wat werken daar een stel debielen! :( Vind het sowieso al ontzettend slecht dat je er als eventuele toekomstige klant zo achteraan moet om informatie te verkrijgen en dat ze het niet een klein beetje bijhouden op hun website. Ik denk dat de meeste mensen ondertussen een haat/liefde verhouding hebben met die P800! ;)
Kom dan niet zo vroeg met zo'n aankondiging! Zorg dat je je zaakjes wat beter op orde hebt! Geef ons wat informatie! Maar zoals SE het aanpakt, echt diep triest. Dan toch maar eerst een nieuwe pc...
Dan maar eerst eens even kijken wat die Motorola gaat bieden. Mocht die een stuk beter zijn en in april uitkomen, dan wacht ik mooi nog even langer. Ik ben bang voor SE dat de P800 te laat gaat komen. Zéker nu ze ook de kerstperiode niet halen!
Velen kopen dan nog mooie nieuwe gadgets e.d. en hebben daar in januari meestal geen geld meer voor. Januari is de maand van besparingen.
Nee, van marketing en management hebben die mensen kennelijk geen kaas gegeten!

Ik wil surround!!!

quote:
artharpe schreef op 20 november 2002 @ 13:43:
Ik denk dat ik voor de P802 ga! geen idee wat het verschil is, heeft iemand specs verschillen?

Ehm, je wilt voor de P802 gaan, maar je weet niet wat het verschil is? Waarom wil je die dan? 8)7

Kan jij chinees/japans? Nee? Dan kan ik je de P802 niet aanraden...
Stond trouwens al eerder in de topic genoemd. :Z

catmonkey

quote:
newsradio schreef op 20 november 2002 @ 13:45:
Lekker SE! Ongelofelijk wat werken daar een stel debielen! :( Vind het sowieso al ontzettend slecht dat je er als eventuele toekomstige klant zo achteraan moet om informatie te verkrijgen en dat ze het niet een klein beetje bijhouden op hun website. Ik denk dat de meeste mensen ondertussen een haat/liefde verhouding hebben met die P800! ;)
Kom dan niet zo vroeg met zo'n aankondiging! Zorg dat je je zaakjes wat beter op orde hebt! Geef ons wat informatie! Maar zoals SE het aanpakt, echt diep triest. Dan toch maar eerst een nieuwe pc...
Dan maar eerst eens even kijken wat die Motorola gaat bieden. Mocht die een stuk beter zijn en in april uitkomen, dan wacht ik mooi nog even langer. Ik ben bang voor SE dat de P800 te laat gaat komen. Zéker nu ze ook de kerstperiode niet halen!
Velen kopen dan nog mooie nieuwe gadgets e.d. en hebben daar in januari meestal geen geld meer voor. Januari is de maand van besparingen.
Nee, van marketing en management hebben die mensen kennelijk geen kaas gegeten!
misschien moeten we SE een copie van deze thread sturen, dan kunnen ze zien wat ze ons aan doen...

quote:
Fear-factoR schreef op 20 november 2002 @ 13:53:
[...]

misschien moeten we SE een copie van deze thread sturen, dan kunnen ze zien wat ze ons aan doen...
Jah goed idee hehehehe }:O

Ik wil surround!!!

Nahjah... als het goed is krijg ik binnenkort de Toshiba 21i. Moet ik het daar maar ff 3 maanden mee uitzingen...

Page Not Found
Reg. datum: 20 oktober 2002

En bij die Toshiba TS21I krijg je drie maanden 10mb GPRS/I-MODE bundel dus die tijd kom je wel door... :*)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

MAG IK EVEN WAT DOORGEVEN

http://home.luna.nl/~arjan-muil/recepten/taart.gif

Met de dikke zjiem veur op.. lope veer weer doar de stroate.. met de dikke zjiem veur op BOEM BOEM.. gooan veer 3 doag deur de stroate.. eeuh das maastricht.. voor leuk :)

Is arriving!
I am a retailer Wind,can confirm that the P800 in Italy will Officially be sold before Tim.The price (official!!!) is 749 euro,comprehensive of simcard from 15 Euro. This morning i'v gone to reunion of the masters Wind and they already had the P800 branded to our disposition (the mark is in the back cover).
From Friday morning we will have them in the shops Wind (only more big),monday in all the others that will apply for it.
In this afternoon this news you can read in all most important italian sites of cellular telephony,
Finallyyyyyy!!!!!!!!!!!

Page Not Found
Reg. datum: 20 oktober 2002

Tja, en wie gaat er nu op z'n solex naar italië voor een inkoopactie ?!?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: