Het grote Ericsson P800 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic/edit: reactie op newsradio 
Ja, dat denk ik wel. Je kunt dan gewoon met je eigen email-adres een foto maken en versturen
En het wordt helemaal een paradijs als D* met een flatfee GPRS-aboo komt
Kabelinternet, maar dan op je foon
Ja, dat denk ik wel. Je kunt dan gewoon met je eigen email-adres een foto maken en versturen
En het wordt helemaal een paradijs als D* met een flatfee GPRS-aboo komt
Kabelinternet, maar dan op je foon
rrrroarrrrrrrrr!!! 
denk dat ik vannacht ook maar eens ga dromen over de p800, ipv een harem mooie vrouwen hahahahahah! (ziek hoor! hahahaha!)
denk dat ik vannacht ook maar eens ga dromen over de p800, ipv een harem mooie vrouwen hahahahahah! (ziek hoor! hahahaha!)
MAMAA!!.. Ze plagen mequote:
En hullie doen ook net allemaal of ze er echt een kunnen betalen, en ik wil hem ook, maar ik heb die centjes niet hoor ... boehoeoeo
|_____vakje______|
quote:newsradio schreef op 17 november 2002 @ 20:31:
rrrroarrrrrrrrr!!!
Heel vreemd, dat normaal gesproken is idd het core-onderwerp waar over gedroomd wordt...
Maar, genoeg off-topic.
Heb al de perfecte headset voor de P800 gezien: de blauwe lepel!!!!
www.nextlink.to/default.asp?pID=7&lang_id=uk
Nu nog afwachten wat Dutchtone gaat doen qua GPRS en dan ben ik er helemaal klaar voor...
www.nextlink.to/default.asp?pID=7&lang_id=uk
Nu nog afwachten wat Dutchtone gaat doen qua GPRS en dan ben ik er helemaal klaar voor...
Er wordt nooit iets nieuws gezegd, er wordt altijd iets nieuw gezegd.
'k heb vanacht gedroomd dat ie in februari komt...quote:wace schreef op 17 November 2002 @ 15:36:
Misschien zullen jullie het niet geloven, maar ik heb vannacht zelfs gedroomd over de P800...![]()
Dat ik te maken had met ene oplichter, want op de telefoon draaide Windows 3.1...![]()
Toch maar een enkeltje gekkenhuis.
quote:Ra5a schreef op 17 november 2002 @ 19:59:
ik zou m niet via vodafone kopen..
dan krijg je nl. hun logo op het toestel geplakt
en de os is ook verandert
logo op toestel is een feit
en dat van aangepaste os is bij alle live toestellen
7650 panasonic enzow..
de menu is helemaal rood vodafone logo's heel overdreven enz. enz.
dat kun je er toch allemaal lekker uit flikkeren... het is niet voor niets symbian, je kan alles aanpassen... gewoon een andere skin eroverheen smijten... logo eraf krabben... klaar is kees
ik koop 'm mooi wel via vodafone, pik ik nog mooi 100 euro toestelkorting mee bovenop de abbo korting, dus dan kom ik op ongeveer op een prijs van 450 á 500 euro
Hmz, het zal handig gaan, maar waar haal je een originele symbian image/source vandaan ? Het enige wat ik kan downloaden van symbian.com is de SDK.quote:Fear-factoR schreef op 17 November 2002 @ 23:20:
[...]
dat kun je er toch allemaal lekker uit flikkeren... het is niet voor niets symbian, je kan alles aanpassen... gewoon een andere skin eroverheen smijten... logo eraf krabben... klaar is kees![]()
ik koop 'm mooi wel via vodafone, pik ik nog mooi 100 euro toestelkorting mee bovenop de abbo korting, dus dan kom ik op ongeveer op een prijs van 450 á 500 euro
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
zo maar een voorbeeldje... kijk hier maar ff http://www.wildseed.com/ je wil natuurlijk wel je eigen touch er aan gevenquote:Nibble schreef op 17 november 2002 @ 23:35:
[...]
Hmz, het zal handig gaan, maar waar haal je een originele symbian image/source vandaan ? Het enige wat ik kan downloaden van symbian.com is de SDK.
een file manager zit er geloof ik ook niet in, hopelijk is die er tegen die tijd wel te krijgen...
gaat deze dan tog alleen via abbo?
Ik denk het wel. Het zal niet via prepay komen denk ik, meer met abo's als Vodafone Live en I-mode.
ik mag aannemen dat als je dat toestel koopt, dat je er gewoon een prepay kaart in kan zetten?
PS: Nog 2 dagen en dan moet de P800 leverbaar zijn bij die Duitse webwinkel. Persoonlijk geloof ik er NIKS van dat ie er dan al is... maar goed, we zullen zien! Ben razen benieuwd!
PS: Nog 2 dagen en dan moet de P800 leverbaar zijn bij die Duitse webwinkel. Persoonlijk geloof ik er NIKS van dat ie er dan al is... maar goed, we zullen zien! Ben razen benieuwd!
da's mooi, weet je dan ook een lijst te vinden met de rest van de meegeleverde apps???quote:webwatcher schreef op 18 November 2002 @ 09:18:
Die is er al, .. die word als extra meegeleverd
Ik dacht even dat ik het gevonden had: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...ewItem&item=920907994
Maar, bij navraag bleek dat deze slechts preorders aan het doen zijn...
ebay moet je gewoon niet aan beginnen, daar hadden we het al eerder over gehad... allemaal hoaxes...quote:wace schreef op 18 november 2002 @ 19:29:
Ik dacht even dat ik het gevonden had: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...ewItem&item=920907994
nog 1 dag
Ben benieuwd, niet dat ik um heb besteld of op ga halen,......
Maar er zijn genoeg (?) die dat wel gaan doen?
Ooit ga ik um ook kopen,...wacht nog een paar maandjes, totdat ie iets goedkoper is,...
Ben benieuwd, niet dat ik um heb besteld of op ga halen,......
Maar er zijn genoeg (?) die dat wel gaan doen?
Ooit ga ik um ook kopen,...wacht nog een paar maandjes, totdat ie iets goedkoper is,...
Reg. datum: 16 september 2002
Reg. datum: 16 september 2002
Ik heb hem besteld, maar ben erg sceptisch... heel erg.. althans dat zegt mijn gevoel te doen
Ik heb ze gisteren gemaild. Ben benieuwd wanneer en óf ik antwoord krijg. Hoop echt dat er nog een ander kleurtje uitkomt!!quote:Fear-factoR schreef op 17 November 2002 @ 00:24:
[...]
ik zou ff naar SE mailen, dan krijg je waarschijnlijk het duidelijkste antwoord...
zo vroeg?
Als ie komt zal ut wel vanmiddag laat worden
Als ie komt zal ut wel vanmiddag laat worden
'k heb nog een exoot gevonden... 3G foon

leuk alternatief voor de P800???

leuk alternatief voor de P800???
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.