Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 28 december 2001

Voor mij computer in de auto heb ik natuurlijk ook een manier nodig om deze tijdens het rijden te bedienen.

Een trackbal of trackpad is in ieder geval handig.

Maar om nou niet tijdens het rijden in de vangrail te landen tijdens het skippen van een paar nummers wil ook een alternatieve manier om de pc te bedienen.

Ik ben al een topic tegengekomen over bediening van Winamp met 4 knoppen, maar ik wil er graag wat meer gebruiken.

bijvoorbeeld: previous, forward, 10 previous, 10 forward, pause, play

Iemand tips ??

AMD AthlonXP 1,33@1,33 384MB PC2100 CAS2.5 MSI 6380LE / AMD Duron 600@850 640MB pc133 CAS2 Abit KT7

mustaf herod apyur poupr

www.gadgetdelivery.nl heeft een leuke infraroodmodule, waarmee je met een standaard afstandbediening allerlei functies van je pc mee kan bedienen. DIt kan je zelf instellen welke functies je wilt gebruiken, en er is ook een winamp plugin voor :)(kan je ook zelf bouwen btw, dat staat hier ergens wel op got geloof ik).

while (!asleep()) sheep++;

Je kan ook gewoon een paar toetsjes maken die je dan op je COM poort aansluit.
Je kan een paar goedkope knoppies achteraan je stuur maken (mid onder ofzo) en dan netjes wegwerken in het stuur en de draden via de stuurkolom naar je pctje

[Ministry Contests!!]
More to come... soon... forums... reviews... guides... and more...

en hoe dacht je door de apk te komen met zulke zooi in je auto ?
of wil je elk jaar alles uitbouwen ?

http://www.f1time.com/ Class 4 / Group 29 nick: Nanno Marcinga

Wat heeft wat extra draadjes met de apk te maken. en BTW een het is een nieuwe (lease-)auto die hoeft de eerste 3 jaar geen APK

AMD AthlonXP 1,33@1,33 384MB PC2100 CAS2.5 MSI 6380LE / AMD Duron 600@850 640MB pc133 CAS2 Abit KT7

http://www.zapway.de/e_index1.htm

Is een Ir ontvanger met versandkosten ongeveer 20 eur.

Of kan het goedkoper, ik heb nog wel een hete bout en wat oude com-connectors.

eindelijk werkt router...

da met die 4 knoppies kun je ook ewoon 4 op elke compoort hangen, en een shift functie, dus 6 functies op 4 knoppen, je kunt het best op je 2 compoorten 4 knoppen aansluiten(dus 8 in totaal) en dan een extra kaartje met 2x serieel(com) kopen en daar ook weer 8 knoppen op. , kun je er bijv 2 voor winamp gebruiken, en 2 voor andere functies(voor winamp adviseer ik com'on winamp)

2,6-Dihydroxy-1,3,7-Trimethylpurine roeleert
voor de n00b, dit is cafeine

Helaas, het gaat op basis van een laptop, deze heeft maat 1 9p com-pport over

met de remote van een audigy gaat dit perfect >:)
wel niet goedkoop maar je hebt nog een goeie geluidskaart ook :P
You're No Son of mine

quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 13:04 schreef Scalle-- het volgende:
met de remote van een audigy gaat dit perfect >:)
wel niet goedkoop maar je hebt nog een goeie geluidskaart ook :P

voor in een laptop?
lijkt me niet

Ik Ben Toch Niet Gek.....??

Voice recognition?

fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

wat d8 je van een cordless desktop optical van logitech >:)
daar hebbie alle bedieningen op het toetsenbord zitten :P

13 Juni 2002 HK acces en geslaagd voor MAVO :)
<< OMG, hoezo lang geleden dat ik hier inlogde?!

Zelf heb ik het via infrarood

heb een afstandsbediening en me ontvanger zit op me hoedeplank :D simpel en het werkt als een trein

PIII 800 60gig 512MB enz En CanonS30 I-POD 10GIG!! -=www.Adseronline.tk=- De gekste :-)

quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 13:23 schreef DeAd_MeTaL het volgende:

[..]

voor in een laptop?
lijkt me niet
extigy...
Reg. datum: 10 augustus 2000

Je kan het ook met je PALM doen, WinVNC voor palm is gratis te downloaden op Palmgear...

Reg. datum: 02 februari 2000

quote:
Op zondag 05 mei 2002 15:34 schreef menn0 het volgende:
Je kan het ook met je PALM doen, WinVNC voor palm is gratis te downloaden op Palmgear...
Ja, onwijs handig, moet ie tijdens het rijden gaan zitten turen naar een klein schermpje waarin zijn Windows scherm te zien is.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

staal roels

Je kunt ook een gamepad gebruiken. Met bijhorende plugin kun je best veel functies aanspreken.

Gewoon zelf een infarood ontvanger bouwen kost minder dan 5 euro en dat ding kun je gewoon op de compoort aansluiten, zie Topic 425021
:)

Workstation: Intel Q6600, 4GB, raptor 136GB, 8800GTS, Eizo 21" tft, Iiyama 19" crt, Ubuntu Hardy
Server: Intel Q6600, 4GB, 2.6TB, Debian Testing
Hifi/HT: B&W DM602s3, LCR60s3, DM603s1; Denon 2805; Sanyo Z5

Ik ga deze app gebruiken !!!

http://diba.by.ru/comctrl/index.html

morgen even aan het solderen, tering 15 buttons, wat moet je ermee ??

spraakherkenning: microfoontje, spraakherkenningsproggie, automate en klaar.

en het staat ook wel cool om te praten tegen je auto a la nightrider....

quote:
Potatoman schreef op 03 May 2002 @ 19:59:
www.gadgetdelivery.nl heeft een leuke infraroodmodule, waarmee je met een standaard afstandbediening allerlei functies van je pc mee kan bedienen. DIt kan je zelf instellen welke functies je wilt gebruiken, en er is ook een winamp plugin voor :)(kan je ook zelf bouwen btw, dat staat hier ergens wel op got geloof ik).
http://www.winamp.com/com....jhtml?componentId=126050

Hoezo? Je mot geen bier?!

quote:
Potatoman schreef op 03 May 2002 @ 19:59:

Helaas niet meer te vinden daar. :&#039;(
Best wel jammer leek me ook wel leuk zo'n ding.
anti-velociraptor

Met deze Winamp ComControl kun je 15 knoppen en een statusLED aan 1 compoort hangen (met een paar transistoren), en daar kun je een hoop Winamp functies, maar ook erg veel Windowsfuncties aan toewijzen (Windows vol +/-, programma opstarten, afsluiten, rebooten, enz).
Je kunt apart instellen wat er moet gebeuren bij enkel klikken, dubbelklikken, ingedrukt houden, zelfs instellen dat hij een functie moet blijven herhalen zolang je hem ingedrukt houdt (vol omhoog bijvoorbeeld).
Geweldig programma, ik gebruik het zelf ook :)

Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws